כלכלה  צרכנות  שיווק ופרסום
פייק ניוז: הפרסומות שיבלבלו אתכם
ערן יסעור
פורסם: 21.05.17, 00:06
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות ב-26 דיונים
1. כתבה יפה
א   (20.05.17)
כתבה חמודה לשבת, כמי שאוהב את תחום השיווק אשמח אם תביא עוד כתבות מתורגומות מחו"ל בנושאים נוספים.
2. אמת בפרסום? ג'ורג' וושינגטון הנשיא ה-5 של ארה"ב...
(20.05.17)
3. נחמד, אבל איך אפשר בלי להזכיר את הצד הישראלי
אני   (20.05.17)
עמוד הפייסבוק "ככה זה נראה באמת"? שעשה את אותה עבודה של האומן שהבאתם כאן ומאפשר לציבור להמשיך ולפרסם הבדלים בין האריזה לבין המוצר האמיתי
4. נו וגם רשום שהכותב "מומחה לשיווק מותגים.."...אז כתוב
(20.05.17)
5. ספרו משהו חדש
~@~   (20.05.17)
כולם יודעים שמביאים צלמים עם ציוד מיוחד של מצלמות וזרקורים ותפאורות ומצלמים ממאה זווית וגם עושים עיבוד לתמונות בתוכנות גרפיות עד שמגיעים לתוצאה הנכונה.
6. ומה אתם חושבים אצלנו יותר טוב? לא מזמן הייתה פרסומת לסטארקיס
מיד רצתי לקנות,   (20.05.17)
בפרסומת פתחו פחית טונה, בפנים הייתה חתיכה אחת, משום מה באלו שקניתי היה חמאז'
שלחתי להם משוב באתר ושאלתי היכן ניתן להשיג את הטונה שבפרסומת, הם עד היום מחפשים כי עדיין לא ענו לי,
סטארקיסט, בררה.
7. מעניין מה מקבלים אם עושים פליפ לביבי
(20.05.17)
8. אתם האמא והאבא של ה- FAKE NEWS
דונאלד   (20.05.17)
9. התמונה להמחשה בלבד
בתיאבון   (20.05.17)
חוק חובתום לב היה פותר את הבעיה.
טור מעולה.
10. אתם מפחדים מהמפרסמים בארץ? יש המון דוגמאות אצלנו
עזרא   (20.05.17)
11. בתמונה עם המלון על קו הים
מנחם   (20.05.17)
הכל נראה באמת אותו הדבר חוץ מזה שהתאורה שונה בגלל העננים והשעה, והעובדה שהתחילו שם בעבודות בנייה ליד ויש שני עגורנים, אבל הכל נראה בול אחד לאחד... אני לא חושב שהם יכולים לשלוט בהתרי הבנייה החדשים ולעדכן את עצמם תמיד לפי התקדמות הבנייה, שלא לדבר על זה שאם היו יכולים לשלוט במזג האוויר כנראה שלא היו באמת צריכים להתפרנס
12. מסכים עם מגיב 8
(20.05.17)
13. הפרסומות שיבלבלו אתכם- תבלבלנה. אפילו לתרגם צריך לדעת
(21.05.17)
14. ובנק מזרחי שמתנאה "בבנקאות אנושית" .כן בטח ,נסו להשיג אותם
(20.05.17)
15. למה ללכת רחוק.תעשיית הפרסום הישראלית היא פייק לחלוטין
מר קטינג   (20.05.17)
כל מיני סיסמאות יפות ,אך ריקות מתוכן שבינם לבין המציאות הקשר הוא מקרי לחלוטין.
אלאה מאי. הצרכן הישראלי הוא צרכן פראייר שגם אם דופקים אותו הוא ממשיך לצרוך את אותו מוצר,זכרונו קצר ביותר והיצרנים חוגגים לו על הארנק.
16. וואו איזה שקרנים אני פשוט בהלם !!!
(20.05.17)
17. וואי אני לא מאמין איזה שקרנים הם !!!!
(20.05.17)
18. טעית שוב
בר בי רב   (21.05.17)
אברהם לינקולן היה נשיאה הראשון של ארה׳ב ולא גורג׳ וושינגטון
19. זה ידוע
(20.05.17)
כמעט 99 אחוז מייפים את העסק שלהם. בכל זאת חלקם לא רחוקים מהמציאות. אבל רובם רחוקים ואפילו גם מטעים את הלקוח כמו המלון עם הקפיטול. אבל למזלנו היום הכל נגיש והאינטרנט רחב כך שאפשר לבדוק הכל.
20. כמו הערתו של חבר הכנסת בר-לב גבי נתניהו - סודות מדינה
חיים אורלב ,   תל אביב   (20.05.17)
כמו הערתו של חבר הכנסת בר-לב - שמבייש את זכר אביו - לגבי נתניהו שכאילו מסר סודות מדינה...
21. או שכביכול שמסעדת 'נוץ' ברמת השרון מפוצצת בלקוחות
עובד עירייה שיודע ,   רמה"ש   (20.05.17)
או שכביכול שמסעדת 'נוץ' ברמת השרון מפוצצת בלקוחות. האמת שהמסעדה בדרך לסגירה
22. אין קשר בין זה לפייק ניוז
guy.cat   (20.05.17)
אבל לא משנה. אני לא אתחיל להסביר את ההבדל בין פרסום מסחרי לחדשות אקטואליה. אבל ללא קשר, ואני יודע שפרסומות רבות לא מעבירות את האמת, דווקא במקרה של הדוכמא הראשונה - אחי קנה לילדים שלו בריכת קלמאר דומה מהדגם הגדול. באמת נכנסים בה כמה ילדים קטנים. היא לא ממש גדולה, אבל גם לא קטנה כמו בתמונת המציאות שפרסמתם. יכול להיות שיש מספר גדלים.
23. זאת לא הטעייה התמונות האלה של הבריכה?
E   (20.05.17)
אם לא כתוב הגודל אז זאת בטח הטעייה
24. איזה באסה זה להיות מאשר טוקבקים.
מיכאל קאופמן ,   לוד   (20.05.17)
יושב לו עכשיו אי שם ביגאל אלון ״מאשר הטוקבקים״ של טמקא.
עם שכר עלוב ובזמן שחבריו מבלים בחוף הים.
25. הפייק ניוז הכי מסוכן בווינט זה הפרסומות לנדל"ן בברלין. הזהרו
(20.05.17)
26. לזה קוראים "שקר בפירסום"
אילן   (21.05.17)
אני ממעט לצפות בערוצים 2 ו 10 בגלל "מבול" הפרסומות
ואני מתיחס "בערבון מוגבל" לתמונות על האריזות

במיוחד התמונות "לפני ואחרי"
תגובות נוספות
חזרה לכתבה