רכב  דו גלגלי
אנחנו לומדים לרכוב נכון ובטוח
אופיר גונן
פורסם: 09.06.17, 10:34
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות ב-23 דיונים
1. הקורס של מטרו הוא על קצה המזלג ונראה
trent1000   (09.06.17)
שהמדריכים לאיוצאים מדעתם להעיר ולתקן טעויות, אולי בגלל שהקורס מסובסד. הקורסים הללו באופן פרטי יקרים בטירוף, כמו כל דבר במדינה הזאת ,הקשור לנושאי תחבורה בכלל ואופנועים בפרט וכמובן לא רק .קורסים כאלה היו צריכים להיות מסובסדים ע"י המדינה ,שכן רוכב המוציא רישיון אין לו מושג ברכיבה, לפחות למרבית הרוכבים ,(אלא אם הם כישרוניים באופן מיוחד והיו חשופים לעולם הזה מגיל צעיר במיוחד מכל מיני סיבות) אך למדינת ישראל אין כל אינטרס לעשות זאת, כי הם לא רוצים אופנועים על הכבישים מסיבות ברורות עליהם דובר כבר מאות פעמים ולראיה מחירי הביטוח ,הכלים והטיפולים ההזויים כשל רכבי יוקרה ולבסוף צריך עוד להשקיע בקורסי רכיבה וזה לא כי לכולם יש ,זה כי כמעט כולם באוברדפט .כך מתנהלת מדינת "ישרא-הל".
2. ב י ש ר א ל - ימאהה XSR 900 עולה 0 0 0 , 5 7 אלף ש"ח.
נועה ,   "רק עם ועל אופנוע".   (09.06.17)
בקנדה - ימאהה XSR 900 עולה (יורד) 10,999 $ קנדי שזה בשקלים רק 29,000 ש"ח.

בישראל זה לשלם יותר סך של 46,000 אלף ש"ח יותר במחיר על אותו בדיוק האופנוע, מדוע? ולמה?
3. ב י ש ר א ל - קוואסאקי Z650 ("במבצע") עולה 0 0 0 , 5 4 ש"ח.
ניקולאס ,   אתונה, יוון   (09.06.17)
ביוון - קוואסאקי Z650 (ללא שום מבצע) 7,290 אירו שזה בשקלים רק 29,000 אלף ש"ח.
4. לפני שאתם שמים אגזוז, לפני מחרשה, לפני כל השטויות, קחו קורס!
ריאליסט   (09.06.17)
5. אפשר לסגור את טופ גיר
קפטן סלואו   (10.06.17)
6. שיורידו מיסים על דו גלגלי דחוף
מיסים מיסים ,   אין פיתרון אחר ...   (10.06.17)
7. בתום "הקורס" רוכב דו-גלגלי תהייה חשוף לאותן סכנות !
רוכב דו-גלגלי ותיק ,   פוחד יום יום בבוקר !   (10.06.17)
את חלקן תוכל "לנטרל" לבד ללא "עצות" אם תקפיד לשמור על חוקי התנועה, לא להפתיע את נהג "הפחיות" (הרכב הפרטי) בנסיעות עירוניות, לא "לבדוק" את מגבלות חוקי הפיסיקה" בנסיעות בין עירונית, בעיקר בעיקולים , להתרחק ממעקות הבטיחות, ולהצתייד באביזרי הבטיחות שגם אם אינם מונעים תאונה -לפחות מפחיתים את תוצאותיה !
8. הקטע "הארוטי" בדקה 01:10 היה מטופש ומיותר לחלוטין
לא מצחיק   (10.06.17)
9. אני אתן לכם טיפ אחד חשוב סע רגוע ותהיה דרוך כמו טייס קרב.
רוכב 35 שנה   (10.06.17)
10. מי שעולה על הכביש ברכב דו-גלגלי נחשב כמתאבד
חיימון   (10.06.17)
11. חובה!
אחד שניסה   (10.06.17)
לא מבין אייך לא עשו עדיין תחקיר על הבזיון שנקרא קבלת רשיון נהיגה על אופנוע בארץ.
אם קיבלתם רשיון אל תעיזו לעלות על הכביש לפני שתעשו קורס כזה!
אני מפציר בכם! זה יכול להציל לכם את החיים!
12. לי זה נראה יותר כפרסומת של מטרו . אגב הסטטיסטיקה קובעת חד
ר   (10.06.17)
משמעית שרוב התאונות של הדו גלגלי נגרם באשמת נהגי המכוניות .
13. חובה לכל רוכב
משה   (10.06.17)
קורס מציל חיים מנסיון
14. קורסים מצויינים. הדרכה מאוד מקצועית.
תמיד ללמוד עוד ,   ולתרגל ולתרגל   (10.06.17)
15. כדי ללמוד לשרוד צריך אימון מיוחד בלחימה מול ערסים ודוסים.
אויב אכזר   (09.06.17)
16. כשסיימתי הוצאת רשיון לרכב ציבורי בחברה הגדולה
סבאלה   (10.06.17)
אמר מנהל בית הספר בטכס הסיום:97% מהתאונות באשמת הנהג.
נער הייתי גם זקנתי והרבה שנים על קטנועים ואני מיישם את המשפט הזה בכל נהיגה.
לא הכביש
לא החול
לא השמן
לא הבלמים
לא הנהג השני.

רק אני מחליט אם אחזור בשלום או בארון מכל נסיעה.
בינתיים זה מצליח לי.
ואני אוהב ונותן בגז

17. חלאסססס לבסוף הכלי עומד
(10.06.17)
ללא אגרה טסט ביטוח חולני..וכן מסוכן למה לשקר??
בנינו בשקט...
היום עדיף רכב ידני 1200 גג חמש מקומות או 4
עלויות קטנטנות
מזגן
ועדיין בטיחות כמובן לא מקסימלית אבל פי מליון מאופנוע
18. עושק ומחירים של מדינת עולם 1, אבל במדינת עולם 4.
סאלח שבתי   (10.06.17)
19. קורס "בחינם על חשבון חברות הביטוח"
מוקי   (10.06.17)
חברות הביטוח צריכות לממן את הקורס הזה ולא הרוכב עצמו עם כל הכבוד.
20. יוזמה מבורכת מומלץ לשלב זאת כבר בלימוד הרכיבה...............
pitbull ,   מרכז   (11.06.17)
21. איפה ניתן קורס כזה בצפון? (חיפה וצפונה)
אלי   (11.06.17)
אשמח לתשובה אמיתית
22. 99% תלויים רק ברוכב
רוכב ותיק   (11.06.17)
כל השאר זה תירוצים.
שמן או חול בסיבוב ? , סע לאט ואל תשכיב בסיבובים.
נהגים שפתאום יוצאים לשוליים ? סע לאט בשוליים ודרוך.
מה עוד ? כבישים עם בורות ? סע לאט, תכיר את הכביש קודם ואח"כ תחזור אחרי שווידאת שהוא בטוח לנסיעה.
כל יום אני רואה רוכבים שזה עניין של זמן עד שיקרה להם משהו. נוסעים בשוליים במהירות שתשאיר להם 0 סיכוי אם רכב יוצא לשוליים בלי התראה. סיבובים בשבילם זה כמו כביש ישר, גז והשכבה.
מישהו רשם פה להיות דרוך כמו טייס קרב. אין תיאור יותר טוב מזה.
אני נוסע כל יום 40 ק"מ, גם בעיר, גם באיילון, גם ב - 531 החדש. איפה שאפשר, אני נוסע מהר. לא בסיבובים, לא בשוליים, לא מזגזג בין מכוניות.
מי שרוצה לרכב ספורטיבי - שיילך למסלול שמתוקף היותו מסלול, מתוחזק, ללא שמן , ללא בורות, ללא חול וללא רכבים.
בכל הפעמים. כל הפעמים (המעטות) שבהן מצאתי את עצמי כמעט נמרח או לא גומר סיבוב, זה היה אך ורק באשמתי. לא כביש ולא שמן ולא כלום.

תרכבו בזהירות. מה זה שווה אם השכבתם בסיבוב כמו גברים, אבל לא חזרתם הביתה כדי לספר ?
23. נהגת על אופנוע?
רוכב אופנוע   (11.06.17)
רכיבה על אופנוע כ"כ שונה מנהיגה על רכב, שרוב התאונות נגרמות ע"י רוכבים מתחילים שקנו אופנוע בעשרות אלפי שקלים, אבל חסכו את המאות שקלים שהקורס הזה עולה ונפצעו קשה פשוט כי לא היה להם מושג אייך הכלי מתנהג.

אני לא יודע בחסות מי הכתבה וזה לא מעניין אותי, אני לקחתי את הקורס אחרי התאונה הראשונה שלי שקרתה כמובן באשמתי, ורק אז הבנתי כמה אני לא יודע.

תמיד יהיה המטומטם ששיחק בטלפון ויהרוג אופנוען, אבל הקורס הזה לפחות יחסוך תאונות מיותרות של אנשים שהתחילו סיבוב ולא ידעו אייך לגמור אותו.

ד"א, ממליץ לקחת קורס דומה על רכב.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה