|
1. בכתבה כזאת ראוי היה לציין גם את ה-AXG שהתרסק בהולנד
עומר , |
תל אביב |
|
(13.06.17) |
|
|
|
2. למה לא להסב אותו למטוס ראש הממשלה?!
גם ככה רצו לרכוש מטוס. למה לא להשתמש בזה? זה אותו הדגם של אייר פורס 1.
|
|
|
3. אתם לא מתכוונים ל 747-200 ? ה 400 נכנס לשרות לפני כ 16 שנים
|
|
|
4. תמונות של הביזנס לא נכונות
אמינות אמינות בכתבה בבקשה, התמונות של הביזנס ושל המדרגות לא שייכות לג'מבו של אל על!!!
|
|
|
לזרוק את ה 737 - צינוק מעופף, לא אנושי
|
|
|
6. למטוסים תוחלת חיים מוגבלת
מדען חומרים , |
רחובות |
|
(13.06.17) |
טיסה היא דבר הגורר עומס מכאני על הכנפיים וגוף המטוס, במיוחד בהמראות ונחיתות. מעגלים חוזרים ונשנים של עומס והרפייתו גורמים לתופעה שמכונה "עייפות חומר", שבה חלקים חיונים אלו מאבדים בהדרגה את החוזק המבני שלהם, ואם מתעלמים מתופעה וממשיכים להשתמש במטוס מעבר לזמן שנקבע הייצרן (בעקבות בדיקות מקיפות של החומרים ומבנה המטוס) לסיום שירות המטוס אזי חלקים אלה עלולים לעבור כשל מכאני ופשוט להישבר. ולמרות חוסר חיבתי לראש הממשלה הנוכחי, לא הייתי מאחל לו להיות במטוס 747 שמאבד כנף בהמראה או נחיתה.
|
|
|
7. אחד המטוסים במשפיעים ביותר בעולם
ה 747 לגירסאותיו ייזכר כמי שהעביר כמויות אדירות של נוסעים בכל רחבי העולם. יהי זכרו ברוך
|
|
|
8. מדברים על 747-400 ומראים 747-100/200
לפחות לא קנו תמונות מ Shutter Stock.
די לחובבנות
|
|
|
9. אבא שלי מסר את המכונית שלו לגריסה, "קלרה" שמה.
זו הייתה דייהו רייסר שנת 1996. היא שירתה אותנו בצורה נאמנה וכל ילדי המשפחה עשו את הנסיעות הראשונות שלהם עליה. "קלרה" הייתה אחלה אוטו והוחלפה ברכב חדש יותר. למה על "אשדוד" כתבתם כתבה ועל "קלרה" לא?
|
|
|
10. ממש לא הראשון, הראשון היה 4X-ELA שהגיע ב-1994
ה-747-400 הראשון הגיע מסיאטל, ממפעל בואינג בטיסה ישירה. הזדמן לי להיות דייל על אותה טיסה, המטוס אז היה שיא טכנולוגי, הראשון שהציע מסכים אישים לנוסעים ועוד שלל טכנולוגיות. מספר הזנב שלו היה 4X-ELA
|
|
|
11. צריך למסור את כל אלעל לגריטה ולהקים מחדש
|
|
|
12. הרכבת האווירית הראשונה בישראל
בזמנו נחשב לפלא. היום, מיושן, צפוף ולא נעים. אין שני לו בכמויות הנוסעים שהעביר, אפילו בסטנדרטים של היום.
|
|
|
|
|
14. שכחתם מהץמטוס ה-747 ה-8 שהתרסק באמסטרדם
אחד משלושה מטוסים שהתרסקו בשירות אל על. כמה שהחברה קטנה - היו בה יחסית הרבה התרסקויות
|
|
|
15. מאוד אהבתי לטוס ב 747. חבל שהוא יוצא משירות.
|
|
|
פעמיים דפקו לי ברז לא סומך עליהם .קנו מטוס ועשו כתבה להשכיח אותנו לא שילמו אפילו על הנזק שנגרם
|
|
|
17. מה המשמעות של סוג המטוס אם הוא לא ממריא בזמן בגלל שביתות?
|
|
|
18. זה היה ענין של זמן שהאוירון (הסינגפורי) יתרסק בשמיים. יש עוד
טייס לשעבר , |
הרצליה |
|
(13.06.17) |
יש עוד מוס אחד כזה . חייבים להורידו מיד ולגריטה גם.
|
|
|
19. בא לי נקניקיה בלחמנייה עם שומשום מהתחנת דלק
|
|
|
לכו לעבוד והפסיקו את בירבורי האינטלגניה שלכם
|
|
|
אתם מראים מטוסי 747-200 בתמונות הראשונות אבל כותבים 747-400. אחר כך אתם מראים את הפנים של ה 747-8 החדש כאילו זה הפנים של ה 747-400. חבל שאת זה אל על לא קנתה.
|
|
|
22. ראוי לתואר המטוס הכי יפה אי פעם
מטוס ענק ומרשים
|
|
|
23. במקומו יבוא מטוס חכור של חברת WAMOS
לא הבנתי בסיפור הזה דבר אחד. למה באל על לא היו יכולים לחכות עם הפרידה הזאת עוד 4 חודשים עד חודש אוקטובר ? הרי הם חכרו לתקופה הזאת מטוס של אותו דגם מחברת WAMOS שיבצע בדיוק אותן טיסות כמו המטוס הפורש. האם המטוס במצב כל כך גרוע שלא היה יכול לטוס עוד 4 חודשים ?
|
|
|
|
|
|
|
26. תעשו ממנו אטרקציה - תציבו אותו מעל קניון בראשון
ותעשו ממנו מלון , מסעדה
|
|
|
27. סופסוף מעיפים את הדיר המעופף
מטוס שכולם סבלו ממנו בטיסות לבנגקוק. הדיילים, הנוסעים והטייסים. אל על הפסידה כל טיסה המון כסף על פיצויים לנוסעים בגלל תקלות כמו מערכת בידור שלא באמת קיימת ומושבים דפוקים. אבל הי, זו טיסה לבנגקוק בלי תחרות, אז לא אכפת לנו.
|
|
|
28. עכשיו רק להחליף את הטייסים והדיילות ולהוריד מחיר ונחזור לטוס
|
|
|
29. מטוס מרשים,לראות אותו ממריא גורמת לך לפקפק בחוקי הפיזיקה.
|
|
|
30. ואף מילה על ה747 שהתרסק בהולנד
| |