|
31. 2018? כבר הולך לעמוד ליד התחנה לתפוש מקום
|
|
|
32. מנהרות הכרמל הן הוכחה לכך שהדאגה היא ממש לא לאזרח.
חציבה אדירה כזו שמשרתת את ההון-שילטון היתה יכולה להיות מטרו. אם היתה מטרו רצינית כזו בחיפה מספר הרכבים על הכביש היה יורד, התירות היתה צומחת כי העיר היתה קלה להתמצאות גיאוגרפית ועם הזמן היו נפתחים יותר בתי עסק ותושבים חוזרים + חדשים והכל התחיל ממטרו. אבל לא. בנו כביש נוסף. שכולה הרבה כסף לנסוע בו . אין ממנו נוף. סתם מנהרה. ולא ממש מקצרת כי חיפה היא פיצית. מי צריך קיצורים יקרים כאלה????? בעלי ההון. הם צריכים.
|
|
|
33. שימו לב לתגובות, במקום לראות איך דופקים אתכם
עסוקים במלחמות , |
ימין ושמאל |
|
(19.06.17) |
וזו ה״גדולה״ של הפוליטיקאים שיוצרים מחנות ופילוגים על מנת להמשיך להינות ממנעמי השלטון על חשבונו של האזרח הקטן.
|
|
|
34. יהב קברת מספיק כסף בכרמלית יותר טוב להפוך אותה למקלט תת קרקע
|
|
|
35. זה הכלי תחבורה הכי יעיל והכי ירוק
ווי עוד הרבה זמן |
|
|
(19.06.17) |
|
|
|
36. כמעט מושלם
לחפור עד האוניברסיטה |
|
|
(19.06.17) |
לחפור עד האוניברסיטה ותחנה לחוף הכרמל ואז בדרך למושלם
|
|
|
לקרוא באופן רשמי שהכרמלית תחזור אלינו ב2018 מחודשת, יפה ומתקדמת הרבה יותר...אני נוסע בה מאז שהייתי קטן וכך גם אמשיך... ישר כוח לעיריית חיפהð゚ムヘð゚ムヘð゚ルマð゚ルマ
|
|
|
38. אין כמו ספינים של שנת בחירות
מזל שיש בחירות שיונה יהב נזכר שהוא אמור לשרת את התושבים ולא הם אותו. אני לא אופתע עם שיפוץ הכרמלית נקבע במתוכנן לזמן הזה, כמו הרבה דברים אחרים שיהב מקדם בשביל הנראות שלו.
יהב תתפטר, חיפאים שווים יותר!
|
|
|
39. כרמלית משום מקום לכלום
חבל על הכסף אם לא מאריכים אותה
|
|
|
40. להאריך את המסלול לכל ציר מוריה ועד לאוניברסיטה.
חייבים למנף את זה קדימה - להאריך את המסלול לכל ציר מוריה ועד לאוניברסיטה. המיקום הנוכחי היסטורי - אבל לא ממש היסטרי. להביא מכונת חפירה ולהתחיל עכשיו להאריך את המסלול של הכרמלית - כך היא תהיה שימושית ורלוונטית (בטח לאור פקקי התנועה במטורפים בציר מוריה, מרכז חורב וכו'.
|
|
|
41. הבעיה היא ב400 המטר בין רכבת מרכז לככר פריז
אם היו יוצרים מסדרון כל שהוא הכרמלית הייתה משתלמת
|
|
|
42. יהב מתקן את הכבישים רק לפני הבחירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
43. הכרמלית תמשיך להוות מלכודת אש מסוכנת לציבור.
כל זמן שהמסלול ימשיך להיות מרוח במשחת נפלם, גומי ושמנים, מתכון מנצח. מי שחושב שבשריפה בערו רק הקרונות, חיי בללה לנד, כי השריפה התפשטה לאורך המסלול
|
|
|
44. לא כדאי לבנות קו רכבת עירונית אם הוא
לא יעבוד 7 ימים בשבוע. לאוניברסיטה: חפירה לאורך כל הדרך יקרה בטרוף(יש 2 ואדיות בדרך), כך שיתכן ותספיק רכבת כביש / עילית, עם תואי תת קרקעי רק בסביבה הקרובה למרכז הכרמל, אולי גם מתחת לככר חורב. קשר בין אחוזה ותחנת חוף הכרמל: נכון להיום, מספיק קו אוטובוס בעל תדירות גבוהה. אין פקקים בדרך!
|
|
|
|
|
46. כל הכבוד - השקעה לטווח ארוך!!
|
|
|
47. בכל מקום אחר בעולם תוך חודשים ספורים היו חוזרים לפעילות מלאה
יעקב שוק , |
נתניה |
|
(02.12.17) |
|
|
|
48. כרמלית שחוצה את חיפה עד הטכניון מתמ אוניברסיטה חורב
בונקר תת קרקעי ענק ! |
|
|
(09.04.18) |
|
|
|
49. אם יש כרמלית עד טכניון מתמ אני מחזיר אוטו לכחלון
|
|
|
50. הכשרת תחנות כרמלית לנכים ועוד...
1. מדוע תחנות כרמלית לא הוכשרו לנכים?
2. מדוע בתחנות אין לוח אינטרקטיבי שיראה את מיקומה של הרכבת וכיוון נסיעתה?
| |