כלכלה  הכסף שלי  חדשות הכסף שלי
האוצר: 350 אלף שכירים מקבלים רכב צמוד מהעבודה
אליצפן רוזנברג
פורסם: 26.06.17, 12:56
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 97 תגובות ב-70 דיונים
1. מעניין מאיפה הנתונים הלואי משכורות כאלה
אנונימי   (26.06.17)
2. איזה שטויות!!!
אני   (26.06.17)
אם העבודה כוללת נסיעות אז המעסיק מספק רכב, והעובד משמם מס.
וזה לא אומר שהמשכורת שלו 30 אלף. במקרה הטוב היא קצת מעל לממוצע!
3. אלה משכורות של הייטק, רק שם מקבלים רכב
(26.06.17)
4. זה הזמן להמר על השורט
(26.06.17)
ממש מזכיר את טרום משבר 2008.
5. מעניין כמה אנשים במשרד האוצר מחזיקים רכב צמוד
דני   (26.06.17)
6. מי במשרד האוצר נלחץ
י.   (26.06.17)
משרד האוצר יוצא להגנה על השיטה המעוותת שלו ומספק נתונים שיקריים
אין דין טכנאי כדין מנכל
7. 350000 רכבים רק לעבדים בעשירון הראשון והשני...
חופש   (26.06.17)
350000 כפול מאות אלפים של שקלים מכיר הרכבים...מליארדים על מליארדים של שקלים רק על הרכבים בלי הדלק והביטוח והאחזקה...

על מה קיבינמאט אנחנו עושים כסף דימיוני בישראל...איך בכלל מדינה שכל כולה מלחמה ללא נפט או מחצבים כל כך עשירה...?!

הנפילה כשתגיע תהיה וואחד כואבת שהרבה הרבה יזעקו לשמים לרחמים...
8. חובה
עידן   (26.06.17)
למען עתיד העם היהודי בארץ ישראל חיבים לבצע הסדר מדיני של חילופיי האוכלוסין של ערביי ישראל לא יהיה עתיד לעם היהודי בארץ ישראל ללא ביצוע חילופיי אוכלוסין של ערביי ישראל
9. זקיפת רכב צמוד
דוד   (26.06.17)
ומה עם זיקפה ברכב צמוד???יש על זה מס???
10. שוד המיסים החזירי הולך להסתיים בקרוב - אל תשלמו ביוקר
ספי   (26.06.17)
11. "לקבל" רכב צמוד עולה כמו לקנות אחד...
טל   (26.06.17)
עם כל המיסוי, אין כמעט הבדל מחיר בין לקנות רכב חדש לבין "לקבל" רכב צמוד מהעבודה - אז מה הפלא שרק בעלי המשכורות הגבוהות יותר יכולים להרשות זאת לעצמם? היתרון בליסינג מהעבודה הוא שלפחות אין דאגה מתקלות, שכן אלו מטופלות ע"י החברה המזכירה.

מעבר לכך, ככל שמדרגת המס גבוהה יותר על המשכורת של העובד, כך ההפסד במשכורת נטו קטן כשלוקחים רכב בליסינג במקום לקבל עוד כסף. דבר זה גורם לזה להיות יותר משתלם לבעל משכורת גבוהה לקחת רכב בליסינג, שכן זה בסופו של דבר עולה לו (או לה) פחות.
12. משכורות הייטק-"פרה חולבת"
איתי   (26.06.17)
מיסי המדינה נחלבים ממשכורות שכירי ההייטק


עד מתי?
13. רק מקריאה אחת רואים כמה שקרים האוצר מוכר
אלברט   (26.06.17)
א. בתוך ה'שכר הממוצע' הם כוללים גם את שווי השימוש. אין שום הגדרה של שווי שמוש כשכר. לכן זה נקרא שווי. תנסו לשכנע את הביטוח הלאומי ששווי השימוש ששילמתם הוא חלק מהשכר לחישוב דמי אבטלה, למשל.

אז השכר הממוצע הוא רק 26,500 ברוטו.
ב. אם העלות הממוצעת של רכב צמוד היה צ'ל 138,000 ש'ח, השווי הממוצע הוא 3422 ש'ח. כדאי לציין שהנתון מוטה כלפי מטה כי מדינת ישראל נותנת מתנה לעשירים בזה ששווי השימוש מוגבל, ורכב שעולה 800 אלף ש'ח ישלם כמו רכב שעולה 500 אלף. ג מכוניות היברידיות מקבלות מתנה של ...500 ש'ח.
האוצר ממשיך בדרך סילוף הנתונים הרגילה.
ואגב. אני אישית בעד העלאת שווי השימוש לפחות ב- 50%. כך מחירי המכוניות ירדו, תהיה קצת פחות צפיפות על הכבישים וכולנו נרוויח, גם בעלי הרכב הצמוד, בסופו של דבר. אבל באוצר יודעים שהם יפסידו הרבה הכנסות: מס קניה, מע'מ, בלו ושווי. לכן הם לעולם לא יציעו זאת.
14. מי שמקבל רכב צמוד מהעבודה כתנאי שכר שישלם מס
יוני   (26.06.17)
מי שעובד עם הרכב, כמו טכנאים, סוכני מכירות ובעלי מקצוע ספציפיים לא צריכים לשלם מס!
המדינה עושקת את העובדים שיש להם רכבי עבודה לצורך העבודה.
15. לא יודע מאיפה המספר הזה 30,000
דניאל   (26.06.17)
משכורת טובה בהייטק היא באזור 25000
ואם נעשה ממוצע עם עובדים מתחילים
נקבל משכורת ממוצעת של כ 20,000 לא יותר מזה

16. שקרים שפקידי האוצר מעברים ומפורסם בלי בדיקה
יואל   (26.06.17)
כרגיל במקום לעשות עבודה עיתונאית כפי שצריך מפרסמים פה נתונים שפקידי האוצר רוצים להעביר בשביל זה לא צריך כתב או עיתונאי חצר של פקידי האוצר
17. הזויי - כתבה מפוברקת
פיני   (26.06.17)
מי כותב את השטויות הללו , משכורות של 30 אלף ??? מקסימום מרוויחים 10 אלף + רכב צמוד.. אוליי עובדי האוצר מקבלים משכורות כאלו...
18. מתי יתעוררו!!!
שמי   (26.06.17)
כל אלה שמשלמים עבור רכב שהם צריכים בשביל מילוי התפקיד שלהם ויסגרו את המדינה!!!!
19. ללא הרכבים האלו כמות התאונות הייתה יורדת משמעותית
(26.06.17)
נוהגים בפראות כי הרכב לא שלהם
20. ויש כאלה שנותנים להם טנדר סבלות וקוראים לזה רכב צמוד חחחחחחח
ר, כ   (26.06.17)
21. הם משלמים על זה . ולא תמיד זה משתלם. 11 צודק.
יוסי חולון   (26.06.17)
22. כשחזירי הליסינג משמינים - לא עושה אותנו חכמים
אביב ,   ת"א   (26.06.17)
23. כתבה מחורבנת ושיקרית
איציק   (26.06.17)
כמה מבעלי הרכב בילי תואר ראשון או שני ?? כמה מהם השקיעו בלימודים כדי להגיע לסטאטוס הזה ?? בגלל כתבות כאלה דופקים את המעמד הבינוני בלי סוף כאילו קמים בבוקר וגונבים רכב
24. מסכנים אלו שבאמת עובדים עם הרכב . האוצר עוקץ אותם
יוסף ,   מרכז   (26.06.17)
25. שכחו לציין שהמחירון החישוב לא משתנה לעולם גם אם הרכב שווה כב
10 מיליארד גונבים   (26.06.17)
שווה כבר חצי משוויו כחדש מה גם שלא מחשבים הנחות ובטח לא את מחירו האמיתי לפי חברת הליסינג.
26. אין תחבורה ציבורית אלטנרטיבית
גיל   (26.06.17)
הבעיה שאין תחבורה אלטרנטיבית בהרבה מקרים ואז אין ברירה אלא לקחת רכב. לי לדוגמא לוקח 25 דקות ברכב ו3 אוטובוסים להחליף במידה והייתי רוצה להגיע לעבודה .
27. בולשייט!!
דני ,   תל אביב   (26.06.17)
בולשייט!
כל המספרים שטויות.
המשכורות נמוכות והמס על הרכב גבוה.
שכחו שיש כאלה בהייטק שנוסעים ללקוחות מצפון הארץ ועד דרומה.
צריך להוריד את המס באופן מיידי!

יש אלפי עצמאים שלא משלמים מס וכסף הזה אפשר לממן הורדת נטל מס
28. כתבה תלושה מהמציאות
ג'וני   (26.06.17)
רוב בעלי הרכב מהעבודה זה במסגרת ליסינג, ושם העובד משלם סכומים נכבדים, זה כבר לא הטבה ולא חינם, זה פשוט נוח ולא יותר. רובם מהמעמד הבינוני !
29. לא כלכלי רכב צמוד, אלא אם אתם גרים רחוק מאד מהעבודה
לטיפשים   (26.06.17)

הדאווין עולה יקר.
ליסינג של רכב ב163 אש"ח = 4200 ש"ח ךלודש = 50400 ש"ח בשנה
מס לפי 2.5% = 4075 ש"ח לחודש = 48900 ש"ח לשנה.

סה"כ עלות 50400+48900 = 99300 ש"ח בשנה.
בהנחה שאתם ב 50% מס הרכב עולה לכם נטו 49650

האלטרנטיבה רכב פרטי שאתם מוכרים אחרי 3 שנים וערכו במכירה כ 90 אש"ח נטו לכיסכם.
אז כל הפלצנים שמתגאים ברכב חברה, אתם טיפשים עם קבלות.

30. כתבה הזוייה בנושא השכר
עמי   (26.06.17)
מאיפה ה30000???
תגובות נוספות
חזרה לכתבה