רכב  מבחני דרכים והשקות
רכבי פנאי 7 מושבים במבחן השוואתי
ניר בן זקן, אודי עציון
פורסם: 11.07.17, 06:51
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 185 תגובות ב-101 דיונים
31. אישית אני תמיד אעדיף משומשת בת 4 במקום חדשה.................
(11.07.17)
בתקציב של 180K תוכלו לרכוש רכבים מצויינים בני 4 שנים בכמה רמות מעל הרכבים בכתבה. תוכלו לרכוש 7 מקומות גדול ולא את הקופסאות הצפופות בכתבה.
32. 28 פלצן אמיתי מנותק מהעם. קצת צניעות וענווה אדוני המתנשא.
(11.07.17)
33. מעדיף לקנות לאנד קרוזר יד שנייה במחיר הזה מאשר הפחונים האלה
חיים   (11.07.17)
עם סחירות טובה ובאמת בנוי לשטח.
34. סובארו אאוטבק - אין צורך להוסיף מילים על האוטו הזה
שוקי ,   ר"ג   (11.07.17)
למי שמספיקים לו 5 מקומות, אוטו מעולה, מספר אחד במכירות של סובארו בארה"ב, מנוע 2500 (לא עגלה כמו המכוניות האלו וכמו הראב 4 וההונדה CRV שמביאים לארץ את המנוע 2.0), 5 שנות אחריות ואמינות ללא תחרות.
הבעיה היחידה זה שהיבואן בשנת 2017 מתקין מובילאיי במקום המערכות הבטיחות המקוריות, אדיוט...
35. המתחרים הבולטים הם סנטה פה וסורנטו
יוני   (11.07.17)
36. כן, אם יש לך 200K נוספים בכיס....
אצה רציני?!   (11.07.17)
37. התעוררת מאוחר היום חביבי..
מה קורה   (11.07.17)
38. הבעיה היחידה היא בשמירת הערך שלהם, מה לעשות שהשוק הישראלי
נכון   (11.07.17)
מקובע רק על יפניות...
39. למי יש פנאי.צריך לעבוד כדי לממן !!!
אני ההוא   (11.07.17)
קונים רכב "פנאי" בתשלומים ועובדים קשה כדי לממן את הרכב. כשמסיימם לשלם מתחילים מחדש כי "צריך להתקדם" במודל. הלו...רכב זה לא פלאפון.
40. אין כמו להשוואת מנגו לתפוז .
שזיף   (11.07.17)
41. תחרות מוסכים
אדום בעיר   (11.07.17)
לא מבין למה אין כתבות על : כמה תיקונים יש ברכב ? איך מטפל המוסך המרכזי ברכב ? עלויות טיפולים ? וירידת ערך ?
42. רק ג'ימיני עולה על כולם בכמה דרגות ובמחיר שפוי.
שמיל   (11.07.17)
43. למה בישראל היבואן נותן רק שנתיים אחריות???
גיא   (11.07.17)
כאשר בדקתי במדינות אחרות היבואנים נותנים 3 שנים ומעלה.
נתקלתי אפילו במדינה שהיבואן נותן שם 5 שנות אחריות!!!!
44. תוצאה ידועה מראש ,תיבת dsg לא אמינה .המיצובישי ימשיך לככב .
דליק ,   אמצע   (11.07.17)
45. פורד אקספלורר אוכל את שלושתם ביחד
רן   (11.07.17)
46. תמיד סקודה מנצח גם כשזה לא מוצדק. חישבו למה?
סקובי   (11.07.17)
הרבה רכבים הוצאו מההשוואה הבלתי רלוונטית. השוואה צריך בין דומים. מישהו תפר השוואה שתטיב עם סקודה
47. שכחתם!!
איציק ,   תל אביב   (11.07.17)
האמינות של הרכבים, כפי שידוע לי המיצובישי אמינה מכולם. וטיפולי הרכב,גם כאן כפי שידוע לי תחזוקת המיצובישי זולה מהאחרים. כפי שאחד המגיבים כתב לא הוגן להשוות רכב בסיסי עם רכב בדרגת פרמיום. למרות שהפרמיום של המיצובישי זול מהקודיאק באותה רמה.
48. יש פה בעלים של ניסאן ?
מוטי   (11.07.17)
אני מתלבט בין הדגמים .. מה הצריכה האמיתית של הרכב ?
49. ועוד מילה , לניסן יש את קרסו וזה אומר לעולם לא ניסן
לני   (11.07.17)
תזכרו
רכב זה שילוב של יצרן ויבואן .
בקטגוריית יבואן ניסן נפלו , אין מחילה לקרסו על שעשה לייצרני הרכב שמיצג , שרות אמינות ואחריות הם בסיס , בקרסו לא משמעו על כל השלושה ( לפחות במקרה שלי )
50. באוזבקיסטן - קלנועית 100 ש"ח, ב י ש ר א ל 10,000 שח!!!!!!!!
(11.07.17)
51. טראוורס
יובל   (11.07.17)
רק טראוורס אוכל בלי מלח את כל הרכבים שהוזכרו פה
כולל הפורד העתיק ולא אמין
52. מאמר מכור, אגב- הסקודה היא הזולה ולא היקרה בין ה-3
(11.07.17)
53. אין על מיצובישי ולא יעזור
מיצובישי   (11.07.17)
כתבה תדמיתית - ידוע כבר שהאמינות וחלקי חילוף במחיר זול של מיצובישי הכי טוב.
54. מנועי וגירים סקודה בעיות
מונית   (11.07.17)
בשנים האחרונות הרבה צרות גיר רובטוי נהרס מהר בפקקים וגם בעיות קפיצות שרשרת טיימינג במנועי טורבו שלהם גם בפולסווגן
אם יש לכם כמה עשרות אלפי שח בצד אז תכינו אותם אחרי 40 או 50 אלף קמ
רכבים לא אמינים ותחזוקה יקרה תשאלו נהגי מוניות
55. מבחני הרכב הללו מחטיאים את המטרה ויש גם טעויות
ישראל ישראלי ,   מרכז   (11.07.17)
נתחיל בכך שבדגם ה- Instyle של מיצובישי יש כניסה והתנעה ללא מפתח. הדגם עולה 175,000 ש"ח אז לא ברור מהיכן נלקח המחיר של 185,000 ש"ח.
גילוי נאות - אני בעלים של מיצובישי.
בחיים האמיתיים של משפחה וילדים יש פרמטרים חשובים יותר מתחושת הגלגול שמנסים לעשות סיבוב במהירות שיא. רדיוס סיבוב למשל שבו המיצובישי מצטיין הוא פרמטר חשוב והרבה יותר. זה עוזר בחניות צפופות, בפניות פרסה.
אני לא מכיר את המתחרות אבל התחושה במיצובישי היא של נינוחות ורוגע. זה מה שהרכב משדר וככה אתה מרגיש שצריך לנהוג בו. כשצריך הוא יודע גם לתת בגז ולעלות בסל"ד (וזה מה שתיבה רציפה צריכה לעשות - לעלות לשיא ההספק כדי לתת את מירב הביצועים) אבל בעקרון מבקש שתחזיר אותו למצב הרגוע.
יצא לי לנסוע לאחרונה בקיה ספורטז' שזכה בהרבה מבחני דרך וממש לא הייתי מתחלף. עיצוב קודר, מנוע צועק ותחושת חיספוס.
בשורה התחתונה - רכב שמשדר נינוחות, נעימות ואלגנטיות. למי שזה לא מתאים, שיחפש משהו אחר.
56. מבחן מוטה לחלוטין, הרבה פרטים לא נכונים
מיקי ,   אשדוד   (11.07.17)
המבחן הוא מוטה לחלוטין, שסובל מהרבה דעות קדומות.

כבר בפתיח הוא מציין שהאאוטלנדר הכי מכוער (לא חשוב שאחר כך הוא מציין כמה האחרים לא משהו) - כשאני מסתכל על התמונה הקבוצתית, הוא נראה לי הכי מרשים מביניהם, הכי חדשני, הכי יפה. אמנם העיצוב הפנימי מיושן - אבל הסקודה לא יותר טוב (הניסן לוקח בקטגוריה הזאת). הדעה שלו על העיצוב מושפעת מסטיגמות כלליות על מיצובישי.

הוא כותב שהאאוטלנדר לא נוח - מהניסיון האישי שלי, הוא נוח מאוד. הרגשה כאילו משייטים בספינה נינוחה, כמו הליכה בנעליים מרופדות במיוחד. לא דיברתי על זה שבסקודיאק (לפי מבחני רכב שקראתי!) הנוחות העירונית לא משהו בכלל אבל אני מתמקד פה בניסיון האישי של עם האאוטלנדר.

הוא מתלונן על רעשי רוח - אין בכלל כאלה במהירות סבירה, גם במהירות גבוהה הם מועטים בזכות הבידוד שנוסף, ובכל מקרה אין כאן משהו שונה מהרעשים של הסקודיאק.

האצה מהמקום - האאוטלנדר מזנק בקלילות וזה פרט חשוב מאוד (שאני כמובן מרגיש על בשרי ושאף אחד לא יספר לי סיפורים), בסקודיאק יש השהיית טורבו ובניסן אין לי מושג אבל זה 20 כ"ס פחות מהאאוטלנדר.

הניסן סיים במקום שני והאאוטלנדר אחרון, כשמבחינת מרווח ושטח חלונות ואור האאוטלנדר מנצח את שני האחרים (את הניסן בוודאי) וזהו בעצם הפרמטר הכי חשוב למשפחות שצריכים 7 מקומות ולא סתם סאב, אבל הפרמטר הזה נדחק לפינה כאילו מדובר במשהו שולי.

יש עוד הבדלים כמו מערכת מצויינת וידידותית באאוטלנדר מול סקודיאק, סאנרוף שנותן גם הוא תחושת אור ואיוורור, והכתב בכלל לא התעכב על הפרטים ה"קטנים" כמו סחירות אמינות (יצרן שנותן שנתיים אחריות הוא בעצמו לא מאמין במוצר שלו. לא נשכח שמקס סיפר כאן על 450 רכבי ואג בצי הרכב שלו *שבכולם* התקלקל גיר בשלב מסויים) ועלות טיפולים וחלקים. זה מבחן אובייקטיבי?

דעתי היא שהיתרון של סקודיאק הוא בזמינות הכח שלו, יהיה יותר כיף להרביץ איתו מפקק לפקק או מרמזור לרמזור, תא המטען שלו מכיל 100 ליטרים נוספים וחשובים וגם בפתיחת 7 מקומות יש לו יתרון חשוב, ויש לו פתחי מיזוג לשורה השניה.

אלה הם יתרונות *אמיתיים* שיש לסקודיאק על אאוטלנדר ועכשיו צריך לשקלל אותם מול החסרונות.

לניסן יש יתרון אמיתי של עיצוב פנים יותר חדשני. פה מסתיים היתרון היחיד שלו ומתחילים החסרונות המהותיים.

ולכן, ההמלצה הסופית שלי תהיה בדיוק כמו חכמת ההמונים.
57. הפער במחיר הביטוח אלפי שקלים - כנסו
ערן ,   תל אביב   (11.07.17)
על הסקודה תשלמו מעל 8500
ואליו על המיצובישי 5500

פער של מעל3000 שקל בשנה רק על ביטוח

תבדקו ותופתעו
58. לא אמרתי אמינות ולא נראה לי שאנחנו מדברים על אותו רכב
אמיר   (11.07.17)
כי לי נגיד יש בקרת שיוט אדפטיבית והיא מעולה. בסקודה דווקא לא יכלו להציע לי (כרגע). אני חיפשתי רכב 7 מקומות חדש מתחת ל200 אלף. משימה לא פשוטה והרבה יותר קלה בחו״לֹ. נהגתי על הרבה מכוניות בחיים שלי ככה שכל המילים על פחית וקופסא לא עושים עלי רושם. אצלי במשפחה כרגע מה שענין אותי זה האוירה והתחושה בתא הנוסעים. המיניוואנים לא תפסו אצלנו. הסקודה באה בלי מערכות בטיחות כרגע ואם רוצים סאן רוף או כסאות עור צריך לשלם הרבה יותר. ואותי גם מדאיגה אחריות לשנתיים בלבד. זה דיל ברייקר מבחינתי. לכן נשארתי עם הניסאן והאאוטלנדר. הניסאן נראתה לי הרבה יותר טובה בהרבה דברים. אבל למטרה שלנו היא פחות טובה בשני דברים מהותיים- השורה השלישית שלה הרבה יותר צפופה (ועם חלון פצפון ומעיק) ותא הנוסעים שלה קודר. אפשר להשמיץ פחיות כמה שרוצים ואין לי אינטרס להגן על אף יצרן או יבואן. למעט להגיד למי שכן מחפש רכב 7 מקומות משפחתי- אל תיפלו כמו שכמעט אני נפלתי ל״מומחי רכב״ וביקורות על ״כח פיתול״, ״תאוצה מ80 ל120״, ״עבירות״ ומערכת מולטימדיה- תבדקו את כל ההצעות המעטות שיש לשוק להציע בעצמכם. ותראו מה מרגיש לכם הכי טוב. ואני מאחל לכל המגיבים פה- גם לסוכנים- שלכולם יהיה כסף לאאודי או מרצדס 7 מקומות :)
59. בעל ניסן אקס טרייל מאוכזב...
(11.07.17)
רכב מאכזב, המון גימיקים, אבל אכזבה בפרטים הקטנים.
גיר רציף מרעיש, מערכת ניווט מקורית לא כוללת מפות ישראל רק אירופה, למה? לא תקבל תשובה רצינית מקרסו, אפליקצית Nissan connect, לא נתמך בארץ !!!, שדה ראיה גרוע לצדדים, משענות ראש לא מתכוונות קדימה, כסאות קשיים ולא נוחים בנסיעה ארוכה, מערכת שמע ברמה נמוכה, אפילו אין מאפרה ברכב, שלא לדבר על מקומות איחסון ממש כלום, צריכת דלק מאכזבת, טריקת דלת נשמעת כמו פח, רכב יפני מיוצר ביפן פשוט גרוע
60. רק טויוטה סיינה מה זה
מוטי   (11.07.17)
סקודה שנתיים אחריות ירידת ערך מטורפת
נראה עוד שנתיים מי מצליח למכור
אוטלנדר עם כבר רק פלאג אין
ניסן יבואן קארסו
7 -8 מקומות רכב אולטימטיבי ללא תקלות נמכר מעל המחירון
הוואן הכי מוצלח בכל הזמנים בארה"ב
נמכר מעל המחירון
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה