יחסים  סינגלים
למה כתבות דייטינג מתייחסות רק לנשים?
נגה כהן
פורסם: 30.07.17, 13:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 173 תגובות ב-120 דיונים
31. היצע וביקוש נשמה
סטודנט ,   גבעת רם   (30.07.17)
32. הבעייה היא בנשים כי הן הסלקטור
(31.07.17)
המשוואה היא פשוטה הגברים מחזרים שרים סרנדות והנשים יושבות להן במרפסת ומחליטות מי לצינוק ומי עולה לקפה
33. אני חושבת שיש כאן מסר חשוב לגברים !
רווקה בת 37   (31.07.17)
34. סוף סוף כתבה לעניין. רהוטה ומצויינת!
מיקי   (30.07.17)
35. רק פנימיסטית מסוגלת להציע לעזור לגברים רק כי זה עוזר לנשים
ברור...   (30.07.17)
כמובן בלי טיפה אחת של אמפתיה לכל אותם גברים שאף אחת לא רוצה
36. כי אשה בלי גבר זה כמו דג בלי אופניים (-:
ישראל ,   חיפה   (31.07.17)
37. עוד משהו להאשים בו את הגברים
פמיניסט   (31.07.17)
לנשים אין אחריות על כלום - הן מושלמות. רק כל מה שמסביב דפוק.
ובכן הנה טיפ - "לכי לטיפול".
אין שום סיבה בעולם לגבר להיכנס למערכת יחסים -תנו לנשים להזדקן עם החתולים ותחיו חיים מלאים ללא התחייבות וריסון מיותרים - זה משרת בעיקר את הנשים
38. נכון, שום דבר הוא לא באחריותכן
MGTOW   (30.07.17)
הכל עלינו ובאשמתנו. תמשיכו להקפיא ביציות
39. נדים/גברים, הכי חשוב טיפוח עצמי והכל מצליח. הנה עובדות:
(31.07.17)
רק על "דיאטת ספרא" שמכינים הכל לבד מירקות וגרעינים.
תתעלמו ממוכרי כדורי ההרזיה adel erez שכותבים גם בשמות בדויים כל מיני שקרים הזויים ודיסלייקים נגד הדיאטה הכי בריאה ""דיאטת ספרא"
את ראיון הטלביזיה על הדיאטה המצויינת הזאת עם כל ההסברים ותשבחות המומחים כנסו לגוגל: "דיאטת ספרא"
40. הצלחה בדייטים מנסיון
(31.07.17)
הופעה נאה בדייטים זה קריטי גם לנשים וגם לגברים. ככה זה היום המבט הראשון קובע כי את היתרונות הנוספים לא תראו מאחר ואם ההופעה הראשונה לא מושכת אין המשך.
אני עשיתי את "הדיאטה של יחיאל" שהיתה בטלויזיה, רזיתי המון וחד וחלק הדייט היה מוצלח.
תראו את ראיון הטלויזיה על הדיאטה הזאת ואת תשבחות המומחים זה גוגל: "הדיאטה של יחיאל" דיאטה בריאה, קלה ויעילה, מכינים לבד בהית מירקות וגרעינים. יחיאל מציין שהוא אינו רופא ולא דיאטן אלא זה נסיונו בו רזה מאה קילו ורבים כידוע רזו בשיטה שלו.
אל תשימו לב לסוחרי כדורי הרזיה, שבכל מיני שמות, מחרטטים שקרים ודיסלייקים נגד כל דיאטה בריאה. פשוט כנסו גוגל "הדיאטה של יחיאל". הכי טובה שיש.
41. למה שגברים לא יחפשו דייט?
(31.07.17)
אף אחד לא חשב שאק נשים מחפשות דייט. מה ההבדל? זה טבעי שגברים כמו נשים וההיפך יחפשו דייט.
חשוב הרושם הראשוני בדייט.
הורדתי 21 קילו עם "מתכון הדיאטה של המקובל" וזה עזר לי מאד בדייטים.
יש ראיון טלביזיה על הדיאטה הבריאה הזאת בגוגל: "מתכון הדיאטה של המקובל".. הכל מכינים לבד בבית מירקות ודגנים. קל ויעיל. ותתעלמו ממוכרי כדורי הרזיה שכותבים בלופים ודיסלייקים נגד דיאטות בריאות.
42. צורה לדייטים... מחפשים טרף... ממש לאמיוצר
(31.07.17)
43. נושא רגיש לכל הרווקים וגם
מושיקו   (31.07.17)
הרווקות. במציאות הופעה נאה זה כרטיס הביקור הראשון שאדם רואה מולו בפגישה. לכן ממליץ לכם לעשות כמוני לרדת במשקל עם "הדיאטה של יחיאל". בדרך פשוטה טיבעית ובריאה. כשהתחלתי לרדת הצטרפתי גם לחדר כושר. היום אני רזה חטוב ובזוגיות מאושרת.
44. "100 ways
Dave   (30.07.17)
- "100 Ways To Please Your Man" by some lady. "Get out of here... that list is four things long: Just s his d, play with his balls, fix him a sandwich and don't talk so much!"
45. אחשלו, בינינו, יש טיפ בעולם שיעזור לאחד כמוך?!
ביז'ו   (30.07.17)
נותר עדיין משהו בעולם ששועל קרבות שכמוך לא יודע הלוך חזור??!
46. אתה פשוט מתעקש להוציא אותה לפלאפל העצמאות בדייט ראשון
ארנון   (30.07.17)
בוא נעקור את ההתנהגות המושרשת הזו מקרבך ואז נעבור לטיפים נוספים
47. אישקטן, אתה הרי חולה על הכתבות הללו
דוגמן הבית   (31.07.17)
לא כמו על אוסף הבולים שלך, אבל די קרוב. לולא החיים אשר הכתבות מכניסות בך - היית סתם עוד משלם מזונות המגרד שקל לשקל וממתין לראות מה יזרוק המחר לכיוון שלך.
48. למה האחרונים תמיד בסוף?
חגית   (31.07.17)
כי בדייט האשה קובעת. זה הכל.
49. וואו, איזה חוסר הבנה בסיסי של המציאות...
(31.07.17)
נגה היקרה, קחי כיסא, שבי, ותקשיבי טוב לדברים הבאים. העולם שלנו נשלט על ידי בוס קשוח מאוד שנקרא "אבולוציה". אנחנו מאוד אוהבים את מה שהבוס הזה עשה לכול הדורות הקודמים, כי בזכות זה אנחנו קיימים, אבל כשזה מגיע אלינו, אנחנו פחות אוהבים את זה כי חוקים שלו יכולים להיות מאוד לא נעימים. אנחנו אוהבים לחשוב שיש לנו שליטה רבה על ההגדרה העצמית שלנו ועל מהות הקיום שלנו, אבל זו אשליה גדולה, כי המילה האחרונה תמיד שמורה למר אבולוציה. רק הוא מחליט איך יראה הדור הבא, ולכן מה יהיה בעתיד. על פי החוקים האלו, מי שנכשל בהבאת צאצעים לעולם מודח במהירות ממשחק החיים, ולא נשאר ממנו זכר. זו הסיבה שרווקות מרגישות לחץ רב להתחתן. לא יעזור לך אם תטילי את האשמה על הגברים, כי הבעייה היא שלך ולא שלהם. על פי חוקי האבולוציה, לגבר יש מרחב תימרון רחב יותר במציאת בת זוג, ולכן הם פחות לחוצים בעניין הזה. את יכולה כמובן להמשיך לחיות במציאות המדומה שיצרת לעצמך, בה את בטוחה שיש לך שליטה מלאה על חייך, אבל ככול שתשהי יותר זמן בעולם המפונטז הזה, כך תהיה ההתפקחות כואבת יותר. אני קורא לך לצאת מסרט הדיסני בו את חייה, להתחיל להכיר במציאות, ולהיתמודד איתה ברצינות
50. כמות הטענות הנבובות בכתבה הזו מאיימת להציף את מישור החוף
וואוו מאיפה להתחיל..   (31.07.17)
1. כתבות ספרים וסמינרים זה ענין של ביקוש והיצע. בקרב נשים רווקות יש לזה הרבה ביקוש, ולכן יש הרבה כתבות בנושא. בקרב גברים רווקים כנראה שיש לזה פחות ביקוש. עובדה שיש לה תוצאה. אולי מתסכל את הכותבת, אבל זו המציאות. ובואו נראה מה מציעה לנו הכותבת? שימו לב - להטיל את האחריות למצב הזה גם על הגברים. הלו, גברת, אם זה לא מפריע לגברים (או לפחות מפריע להן הרבה פחות משזה מפריע לנשים) אז מה את רוצה, בכוח "לחנך" את הגברים שידעו שזה מצב לא טוב עבורם (הרווקות) ולאלץ אותם לקחת חלק בפתרון? הלו גברת, הם כנראה לא סובלים מזה כל כך, ולא מעוניינים להתאמץ כדי לשנות את המצב. מה תעשי? תמשיכי להיות מתוסכלת ולהאשים את המין הגברי בתסכולים הנשיים. לא חדש.
2.בעיה אחרת שיש לכותבת היא עם אגדות דיסני שמחלחלות מסרים לילדות לפיהם עליהן להיות בזוגיות וכולי. פה אני מסכים עם הביקורת שלה על אופן חינוך הילדות, אבל בואו נזכור שחלק נכבד בחינוך של ילדות קטנות (וכנראה חלק עיקרי) מגיע מ...נשים (האמהות של הילדות). אז אני לגמרי בעד חינוך שאינו מסליל ילדות לכיוון כזה אבל מה את רוצה מגברים? לא אנחנו מסלילים את הילדות להיות מכווננות זוגיות מגיל צעיר. אתן עושות את זה.
3. הלאה. "השיח העוסק ביחסים בין גברים לנשים מתבסס תמיד על מערכת ציפיות ברורה: אישה צריכה להיות בתוך מערכת יחסים זוגית, אחרת היא פגומה" - ככל שיש מסר כזה לנשים, אני מסכים שזהו מסר לא ראוי. אבל שוב - מה את רוצה מאיתנו הגברים? כל הלחץ שמופעל על ידידות שלי שמשתפות אותי, מופעל מ:אמא שלהן, אחיות שלהן, חברות שלהן. עוד לא שמעתי על גבר שאומר לקרובת משפחה או ידידה שלו "את חייבת למצוא זוגיות". וזו עוד דוגמא למצוקה נשית (לגיטימית ואמיתית) שמפנה אצבע מאשימה כלפי גברים - וזה פאתטי. קחו אחריות על החיים שלכן ועל הלחצים שאתן מפעילות זו על זו.
4. יש כמה עובדות שהן כנראה נכונות: יש עודף נשים רווקות משכילות על פני גברים רווקים משכילים. לכן יש יותר לחץ בצד הנשי. זה לא "בגללנו" הגברים, זה לא בגלל ספרים וכתבות, אלו הן עובדות מספריות. עכשיו, אם אישה משכילה רוצה למצוא בן זוג ראוי לה בעיניה - זו כמובן זכותה ואין להעביר ביקורת על רצון זה. אבל היא צריכה לקחת בחשבון, שסטטיסטית, אם קיים יחס של 4:3 (המחקרים בפסקאות 2 ו3) אזי סטטיסטית רבע מהנשים בקטגוריה לא ימצאו להן בני זוג גברים מתוך הקטגוריה. מה לעשות? להתווכח עם עובדות? לדפוק את הראש בקיר? הכותבת (כרגיל) מאשימה את כל העולם כשבעצם אין את מי להאשים - כי אלו הן העובדות. נכון, הצעה אפשרית אחת להתגבר על הפער הזה היא שנשים יעשו הערכה מחודשת לגבי אופן בחירת בן הזוג. יש כאלו שישימו על תהליך זה את הכותרת "פשרה" (ואולי זו באמת פשרה). אבל זו גישה רציונלית שלא קוברת את הראש באדמה ומתעלמת מעובדות.
*** שווה לבדוק את המחשבה הבאה: לאורך האבולוציה, ואצל קבוצות קופים עד היום, הנקבות מזדווגות עם הזכר השליט (המקביל לגבר משכיל נאה עשיר).[כמובן, במצב כזה אין מונוגמיה ואין מערכת יחסים זוגית. הזכר השליט מפרה את כולן וכל אחת מסתדרת עם גידול הצאצאים בלעדיו] הזכרים שהיו פחות נחשקים מבחינה גנטית - זכו לפחות הזדמנויות להזדווג. אלו הם הדפוסים הקיימים בטבע. לעומת זאת כיום (כלומר, במהלך אלפי שנים של תרבות ודת שמכוונות למונוגמיה ומשפחה של תא זוגי) אין לנשים את הפריבילגיה לקבל כולן את הזכרים הטובים, כי אי אפשר שכל אישה תקבל את הזכר המוצלח שבחבורה ושגם תהיה מונוגמיה. שוב - זהו הגיון פשוט. האם נשים רוצות להיות במצב של לקבל רק את הזכרים המוצלחים ולוותר לשם כך על התא המשפחתי המוכר של גבר+אישה?
אני חושב שיש דיסוננס בין מה שנשים רוצות/חושבות שהן רוצות (מערכת יחסים זוגית מונוגמית של נאמנות הדדית) לבין מה ש"מפעיל" אותן מתחת לפני השטח (הרצון להיות עם זכר מוצלח ככל היותר). והדיסוננס הזה גורם לתיסכול, כמו שרואים אצל הכותבת, ועד שלא נכיר בזרמים התת קרקעיים נמשיך להשחית מילים בדיונים עקרים.
כי תבינו דבר פשוט - אין אפשרות שכל הנשים יקבלו רק זכרים מוצלחים, ועדיין לחיות בזוגיות מונוגמית. כי יש רק מעט זכרים מוצלחים (נגיד 20%) ויש 100% נשים (לכל הפחות 80%) שרוצות את אותם 20% מוצלחים. IT DOESN'T ADD UP.
אין בדבריי אלו חלילה משום לעג או התנשאות כלפי נשים. רק קריאה להתעורר, להכיר בגורמים למצוקות שלהן, ולהפסיק להאשים את הגברים, המדיה ומה שזה לא יהיה.

51. נראה לי שהגעת למסקנות האלו רק כי יש לך נקודת מבט נשית
רועי   (31.07.17)
גם עלי כגבר מפעילים לחצים למצוא אישה. לשני הסבים שלי כבר יצא לחשוב שמשהו לא בסדר איתי, אחד מהם אפילו ניסה לברר אם אני הומו (לא שיש לי משהו נגד הומואים, אבל אני ללא ספק לא). אמא שלי כל הזמן מנסה לשדך לי בחורות שהיא מוצאת ברחוב (לפחות ניסתה עד שהתחלתי לכעוס עליה). אבא שלי הוא היחיד שקצת יותר רגוע עם זה, וגם הוא כבר העלה את הנושא ואני רק בן 30.
אין עצות למציאת זוגיות לגברים? האינטרנט מלא בכאלו, אם כי הם לאו דווקא עוזרים במשהו. להפך, מתי בפעם האחרונה ראית כתבה שעוזרת לאישה להתחיל עם גבר? רוב הנשים חושבות שזה בכלל מתחת לכבודן ומקסימום ינסו לשלוח רמזים (לא עובד, לפחות עלי, מניסיון אני לא מסוגל להבדיל בין רמז לדמיון).
וסרטי דיסני? יצא לך לשים לב שכל הגברים הרווקים שם הם אבירים על סוס לבן? ושבמלך האריות סימבה היה פרחח שלא יצא ממנו שום דבר עד שלא חזר לנאלה וזכה בהערכתה המחודשת. זאת למרות המשפחה שלו, החברים הזכרים שלו והיכולות שהוא מפגין.
אז ברור שבלאישה יש עצות לנשים, למה ציפית? הכתבה כולה נובעת כנראה מהחוויה הנשית שלך.
52. וואו איזה סטיגמות
איש עקרונות   (31.07.17)
אני אישית מכיר בחור דוקטור בן שלושים ומשהו שמחפש בנרות בת זוג עם יופי ממוצע ולא מצליח למצוא, הוא סופר אינטליגנט ומעניין ומתחיל הרבה אבל כל הממוצעות מסרבות לו, רק המכוערות מסכימות.

הוא גם כנראה לא נראה כל כך טוב (קשה לי להעריך יופי גברי).
53. קליק בייט - סתם מחפשת לעצבן
אלון ,   חולון   (31.07.17)
אפילו לא מאמינה לעצמך כבר
בכתבה הבאה בסדרה "למה פרסומות לטמפונים פונות רק לנשים"
54. "גבר משכיל"? זה מה שחשוב? לא שיהיה אדם טוב?.....
משה   (31.07.17)
55. לא הבנתי ? איכן ההסברים לגברים ?
איל ,   מרכז   (30.07.17)
רצוי לזכור ש 80% מהגרושים נעשים על ידי נשים.
נשים בסופו של דבר בוחרות את בן זוגן ולא הפוך (תבדקו סביבכן אם אני טועה)
נשים כועסות על גברים אבל בוגדות לא פחות (פשוט לא רצות לספר לחברה)
נשים רוצות שהגבר יהיה שותף בבית ובמשפחה אבל כהן מתגרשות הן חושבות שמגיע להן הכל כי הכל שלהן ....
נוגה רצוי שתסתכלו במראה לפני שאתן קוראות או כותבות לנו ... לגברים
56. לא מדוייק
אלכס ,   חיפה   (30.07.17)
שלום נוגה, לא ציינת שהמחקר לא התייחס לסוג ההשכלה שנירכשה על ידי הנשים, כי אם כן היית מציינת אז אנשים היו מבינים שרוב הנשים עשו תואר בלימודי מגדר או תחומים אחרים שהם מפקולטת מדעי הרוח ככה שהפקרטיות של תארים כאלה לא גבוהה ולא באמת משפר את מעמדן מבחינה כלכלית.
דבר שני, דווקא רוב הגברים כן מחפשים מערכת יחסים רצינית כמו שציינת אבל נפסלים על דברים כמו מראה, או כסף או דברים שטחיים אחרים, והמציאות היא שנשים בגיל 30 מתחילות להבין שהן פסלו המון גברים ורק אז נזכרות להוריד ציפיות, בנוסף החברה כן אומרת לגברים כל הזמן לדאוג לאישה ולהיות המגונן והמפרנס, היום הציפייה מגבר זה שתהיה לו עבודה מסודרת, רכב ודירה לעומת זאת מנשים לא מצפים לכלום רק להיות יפה, זה יישמע אולי שובינסיטי אבל הכוונה היא שהאישה לא צריכה להיות מלכת יופי או דוגמנית אלא פשוט נאה בעיניי המתבונן, יש גם מחקר שמוכיח של70 אחוז מהנשים היה חשוב שלגבר תהיה עבודה רווחית ומכניסה לעומת 40 אחוז מהגברים שטענו שחשוב להם שלבת זוג שלהם תהיה עבודה רווחית ומכניסה, אז אני מצטער אבל זה לא נכון מה שאת אומרת בנוגע לזה שאין ציפיות מגברים, הדוגמה של הסיפורי אגדות היא רלוונטית לשתי המינים אבל בחרת להתייחס רק לצד הנשי, אמרת שמגדלים את הנשים על אגדות שהשיא שלהן הוא חתונה אבל כך בדיוק מגדלים גם את הגברים שהם צריכים להיות נסיכים מבוססים שיכולים לתת ארמונות וממלכות לנשים, אין סיפורים על נסיכות או נשים שמתאהבות בפשוט הכפר חוץ מהגיבן מנוטרדם שגם שם זה ניגמר טראגי, לסיכום אני רוצה להגיד שאנחנו גברים ונשים לא צריכים להלחם אחד בשני אלא לעבוד ביחד ולשתף פעולה על מנת ליצור זוגיות וקשרים מתפקדים, זוגיות היא כמו קבוצת ספורט צריך לעבוד ביחד על מנת להגיד לתוצאות טובות.

נ.ב - וואינט תפרסמו בבקשה את התגובה שלי קרה לי כבר כמה פעמים שאני כותב תגובה מכובת ועיניינית ובהתאם לתנאי השימוש של התקנון שלכם ועדיין זה לא מתפרסם אודה לכם שתגובה זו כן תפרסמו
57. בשיח החברתי, תמיד יוציאו את הנשים רע
תיקי ,   ירוחם   (31.07.17)
אם הן רווקות, הן דפוקות, פגומות, פג תוקפן, מסכנות, ועוד יותר אם הן עברו את גיל 30.
אם הן בזוגיות - הן לחוצות חתונה, מתעללות בבן זוג, מנדנדות ותלותיות.
אם הן התחתנו - הן משפיטות את בן הזוג, כופות עליו לעשות ילדים, תוקעות אותו בבית.
אם יש להן ילדים - הן אימהות מעצבנות, מזניחות עצמן, מנהלות את משק הבית ביד רמה.
בקיצור - כל עוד השיח התרבותי והחברתי ימשיך להידבר לנרטיב הגברי, השוביניסטי והשמרן, לא ישתנה דבר.
58. מה..?
שי   (31.07.17)
59. הבעיה העיקרית היא השעון הביולוגי
אישה   (30.07.17)
שמתקתק מהר יותר אצל הנשים, לכן הן לחוצות יותר על זוגיות שתוביל להקמת משפחה.
חבל באמת שהן מוצגות כנואשות וככובלות גברים.
60. אשה לוקחת קצת אחריות לזוגיות, רק אם בן הזוג שלה, מ-ו-ש-ל-ם
תיקון קטן, אבל חשוב.   (30.07.17)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה