רכב  דו גלגלי  אופניים חדש
אופנועים חדשים בישראל: ב.מ.וו ברטרו וק.ט.מ באנדורו
הלל פוסק
פורסם: 03.08.17, 18:11
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות ב-21 דיונים
1. ב י ש ר א ל - ב.מ.וו G/S אורבן עולה 0 0 0 , 4 0 1 ש"ח.
MR. PIERRE ,   TORONTO, CANADA   (03.08.17)
ב ק נ ד ה - ב.מ.וו G/S אורבן עולה 14,150 CAD שזה בשקלים רק 40,500 ש"ח.

אז "יופי" לו לנתין הישראלי חובב הדו"ג רק חוץ מהקטע שהוא צריך ומוכרח ונאנס לשלם פי- 2.5 מחיר גבוה יותר בישראל מאשר האזרח הקנדי חובב הדו"ג ועל אותו בדיוק אופנוע ה-ב.מ.וו.
2. דרוש חרם צרכנים
פרדי סוזוקי ,   קריית חצץ   (03.08.17)
המחירים הללו הם חולניים לגמרי,
רוכבי האופנועים צריכים להתאגד לשביתה של חצי שנה מקניית אופנועים חדשים.
לייבש את שוק האופנועים החדשים, ולהכריח את היבואנים להלחם בשבילנו על הורדת המיסים הדרקוניים שחולבים מאיתנו.

ויפה שעה אחת קודם!

נמאס.
3. א-ל, ת-ג-י-ד-ו, yes, ל-מ-ח-י-ר-י-ם, ה-א-ל-ו, ב-י-ש-ר-א-ל
אל תתנו להם לזמבר ,   אותכם במחיר פי-2 ו-3   (03.08.17)
חוץ מבסינגפור בכל העולם זול יותר מאשר בישראל !!!!!!!!!!!!
4. מאי מוטו נתניה
לקוח מאוד מרוצה   (03.08.17)
הבית הכתום שלי
5. ב.מ.וו .ברטרו. וק.ט.מ באנדורו נחשבים לקלסיקה של האופנועים !
המכונאי .   (03.08.17)
6. לפני 5 שנים החלטתי שנמאס לי , להחזיק אופנוע במחירים כאלו
עופר ,   מודיעין   (03.08.17)
לסופי שבוע , היבואנים גנבים הם שוחטים אותנו במחיר ואחרי זה במחירי החלפים .
ממני לא ירוויחו יותר , אחד לשנה אני יוצא לחו"ל ועושה טיול אופנועים רק במחיר הביטוח והטיפולים .

7. במחירים של KTM שווה לראות את הבטא או ה-WR
(04.08.17)
למה החזזירות?
8. יופי עכשיו יהיה עוד מועמדים לתרומת איברים
donorcycle   (04.08.17)
9. ב.מ.וו. אורבן חדש עולה בארה״ב $12,995 שזה 46,744 ש״ח.
יחי חופש המידע   (03.08.17)
בישראל הוא יעלה 104,000 ש״ח. בארה״ב קונים אותו ב-2.5 משכורות משק בית חציוניות. בישראל ב-10.5.
מה קונים בארה״ב ב-10.5 משכורות משק בית חציוניות ($50,925)? ב.מ.וו. אורבן חדש ב- $12,995 + טויוטה קורולה חדשה ב- $18,500 + הונדה סיביק חדשה ב- $18,740 + עודף.
ומה קונים בישראל ב-2.5 משכורות משק בית חציוניות (25,000 ש״ח)? טוסטוס ווספה חדש GTS 250, אחרי הנחה גדולה בשושו בסוכנות רק בשבילנו!
מטקבקי ביבי: לעבודה!
10. מסו מכוניות ולא אופנועים..
נמרוד ,   המרכז   (04.08.17)
הדרך להילחם בצפיפות בכבישים הינה למסות מכוניות לפי משקל וגודל מנוע. ככל שהמכונית שוקלת יותר או בעלת מנוע גדול יותר צריך להטיל עליה מיסים של 200% ו- 300%. לעומת זאת,את המיסוי על אופנועים צריך להוריד לרצפה, על מנת לעודד אנשים לעבור לתחבורה דו-גלגלית, מה שיוריד את העומס מהכבישים.

תמיד יהיו מטורפים שישלמו מחירים מטורפים על מכוניות דוגמת 'האמר', אבל עם הזמן התיעדוף הכלכלי יוביל לפריחה של מכוניות חסכוניות וקטנות כמו גם יותר כלי רכב דו- גלגליים.
11. הבכיות שלנו בנושא המחירים
הכל תלוי בצרכן ול   (04.08.17)
לא מזיזות לגנבי השלטון את הביצים ( למי שיש מהפריט הנ״ל ).
מורידים את הצפיפות בכבישים בשחיטת מחירים .
ללא פעולה ממשית כלום לא יקרה .
תפסיקו לקנות ואז היבואנים יבכו לממשלת הגזל שהורסים להם את העסקים
ואז , אולי תהיה תקווה לשינוי . סתם בכי והפגנות לא יעזרו - היבואנים יודעים שרכישת אופנוע היא ענין נפשי ,וכפי שנרקומן זקוק למנה , כך ״החולה״ לדו גלגלי ישלם כל מחיר .
12. דלב חזרו למחירים שלפני הורדת המכס גנבים
(04.08.17)
דלב העלו את המחיר חזרה לימים שהמיסוי היה 70אחוז. שכחתם שירד ל40%. צריך להחרים את החברה האלה. השתן עלה להם למוח. גם את רוכבי האדוונצ'ר הם דפקו כשהחלו להיפטר ממלאי האופנועים שהמשטרה לא לקחה ובכך גמרו את שוק היד השנייה. פעם הם קראו לעצמם משפחה. היום משפטה. כל הלקוחות שלהם פשוט שפוטים
13. אין אופנוע אהוב יותר מה-KTM בקרב עדת המכונאים
רוכב אדום -מתקן כתום ,   דרום   (03.08.17)
פרוש ראשי התיבות של: KTM - KEEP THE MECHANIC.

נחמד לראות במוסך המקומי בכל יום ראשון בבוקר ערימה כתומה אוסטרית מחכה לתיקונים והכיוונונים לאחר רכיבה של סופ"ש...

תמשיכו לקנות KTM, זה טוב לנו!

14. ילדים כבר לא רוצים אופנוע
16+   (03.08.17)
אני כרגע בשוק לאופנוע 125 סמ״ק ונפחים האלו המחיר הוא לא בעיה. אבל המחירים בנפחי הבניין והגדולים פשוט לא מאפשרים להמשיך לרכב. עצוב שקהילת האופנועים בארץ תעלם בשנים הבאות
15. עושק עושק כי תרדוף - מדינת היהודים חח
דורון ,   פתח תקווה   (04.08.17)
16. א-ל, ת-ג-י-ד-ו, yes, ל-מ-ח-י-ר-י-ם, ה-א-ל-ו, ב-י-ש-ר-א-ל
אל תתנו להם לזמבר ,   אותכם במחיר פי-2 ו-3   (05.08.17)
17. האופנוע החשוב באמת
דודו ,   דרום   (06.08.17)
האופנוע הכי חשוב של ב.מ.וו הוא ה-G310R שכבר הושק ומשווק באירופה וארה"ב במחירים נמוכים ותחרותיים ובארץ הוא אמור להתחרות באופנוע הכי נמכר בארץ, הדיוק 390 שעולה 35,000 שקלים. למי מחכים שם בדלק מוטורס ????
18. חזרתי לקטנוע חדש 250 אחרי שנים של נהיגיה על מיכלית דלק גדולה
נחמן פרקש   (06.08.17)
ונהג אגד לא מעט שנים.
יש לי רשיון מ76 ולקטנוע מ1980,כן אני נושק לגיל 60.
לפני 20 שנה בערך הייתי טכנאי מחשבים עצמאי עם קטנוע 150,ולקוחות בגוש דן ובשפלה.

כשאני נוהג אני נהנה לתת גז לנסוע בין שורות המכוניות או על השול הימני,אבל יש כמה חוקים שהוטמעו בי וגם עם דו גלגלי אני משתדל מאו מאוד לשמור אותם.
לעצור לפני קו העצירה,לא עליו לא על מעבר החצייה וכמובן לא באמצע הצומת כמו שליחי הפיצה.
דבר שני,למרות שאני נוהג בפפקי הבוקר בשול הימני אני נמנע מלנהוג על איי התנועה שהם בגדר חומה עבורי.
הבוקר היתה אכיפה מוגברת בין רשלצ לתל אביב והיו קטנועים ואופנוע סוררים שעמדו בצדי הדרך ושוטרים על אופנועים או רכב רשמו להם דוחות,במקרה אחד נלקה קסדתו של בחור צעיר,יתכן והכלי גנוב או ללא ביטוח.
אז השאלות שלי הן,מדוע לעמוד אחרי קו ההפרדה ולא ולהתקדם מעט שניה לפני שהרמזור מתחלף לירוק,זה מכובד לא מנקר עיניים ומונע דוחות.
שאלה שניה ברשותכם,מהיכן יש לחלקכם את האומץ,הביצים או חוסר המודעות לנהוג על איי תנועה?
כמובן שאם לא הבנתם אני מתכוון לצעירים בעיקר ולגמרי בצד שלכם.
נ.ב אני נהנה לנהוג עם וייז לקבל התראות על שוטרים וכו.
נהיגה בטוחה לכולם
19. גם אני חזרתי לקטנוע 250
מיכאל ,   רמת השרון   (23.08.17)
אחרי כמעט 20 שנה של רכב צמוד מהעבודה
שבהם לא רכבתי על דו גלגלי
חזרתי לקטנוע 250 של פיאג'ו
אני מאוד נהנה ממנו (זה השני שלי ב-3 שנים האחרונות בהם אני רוכב)

אני עם דרכי הנהיגה שלמדתי לפני כ-30 שנה

מקרה שקרה:
לפני כשנה עמדתי ברמזור אדום
לפני קו העצירה כמו שלימדו אותי
מאחרי התקרב רכב באיטיות
לפתע הרכב פגע בי והפיל אותי
אני רוצה להודיע לך שמאז אני עומד בקו הצומת ולא לפני הפס הלבן
ולא מוריד את העיניים מהכלי שמתקרב אלי מאחור
הסיבה לכך, שרוב המכוניות עוצרות לפני קו העצירה
וזה יוצר מרווח בטיחות ביני ובינהן

נסיעה בטוחה !
20. גם אני חזרתי לקטנוע 125 כתחביב
מאיר. שטרית   (02.09.17)
21. גם אני חזרתי לקטנוע 125 כתחביב
מאיר. שטרית   (02.09.17)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה