חדשות  חדשות בארץ  חינוך ובריאות
מורים בעד הרפורמה: "התלמידים לא יודעים לדבר אנגלית"
שחר חי
פורסם: 31.08.17, 07:42
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות ב-7 דיונים
1. והמורים יודעים לדבר אנגלית?
עמיח   (31.08.17)
לא מספיק לדעת את כללי הדקדוק
2. ברור שהם לא
אמא ל 3 ילדים   (31.08.17)
זה לא מפליא כלל.
במקום ללמד אותם לדבר, משננים להם את ה ABC, עושים הכתבות מילים ומלמדים אותם לזכור בעל פה חוקי דיקדוק שגם בוגר אוניברסיטה באנגליה לא יודע.
פשוט תלמדו אותם לדבר.
מהיום הראשון של לימודי האנגלית, המורה צריך\ה לדבר איתם אנגלית בלבד.
ככה ילמדו לדבר אנגלית תוך שנה.
כשהילדים האלה למדו לדבר עברית, אף אחד לא תירגם להם לשפה אחרת, וכך צריך להיות גם עם אנגלית.
המוח שלהם בגיל הזה מותאם לרכישת שפה ויש לנצל את ההזדמנות הזו.
בכיתות גבוהות יותר, כשכבר ידעו לדבר, אפשר לעבור וללמוד כתיבה וחוקים מתקדמים.
משרד החינוך, תחליפו תקליט.
3. הבעיה היא שרוב המורים לא יודעים לדבר אנגלית
שי   (31.08.17)
לכן מתרכזים בדקדוק וכדומה. וגם אז, רבים טועים בגלל שהם לא דוברים את השפה ולא קוראים מספיק טקסטים עכשויים בה.
4. לצערי, גם המורים לא! זה לא מצחיק, עצוב.
(31.08.17)
אין מורים לאנגלית בארץ
5. לחזק- מתמטיקה אנגלית ומדעים
צעד בכיוון הנכון   (31.08.17)
6. כי המורים ממש מילון אוקספורד מהלך, עילגים
ערן   (31.08.17)
7. שלום
אחמד ,   גת   (03.01.18)
הרפורמה החדשה מדברת על כמה שינויים בלימודי אנגלית בשביל שכל התלמידים יוכלו לדבר אותה בשטיפות. אבל עולות השאלות האם אפשרי לבצע אותה כעת,או מדובר בעתיד, גם האם התוכנית היא מספיקה בשביל לעשות שינוי.
אני רוצה להצהיר שאני בעד הרעיון של הרפורמה אבל לא משוכנע בתוכנית וביצועה.
הרעיון לקדם תלמידים באנגלית הוא מעולה, אבל בשביל לבצע אותו צריך כלים בסיסיים, שמזכיר אותי באמריה באנגלית "learn how to walk before you start running, הכוונה פה שמוזכר שישנם מורים לא ידעו על הרפורמה ובטח שישנם מורים שאין להם היכולת לבצע דיביט בכיתה. ואז לפני התחלת הרפורמה צריך להכשיר את המורים בכלים הבסיסיים. בנוסף לכך בכתבה בוורלי טופז, ראש המחלקה להוראת האנגלית בסמינר הקיבוצים,שצריך להתחיל באפילו בגיל צעיר יותר ולעשות שינוי על בגרות הבעל פה באנגלית כי הוא לא טוב.
הדבר שאומר שצריך לחשוב על זה יותר ולא למה.
חזרה לכתבה