חופש  תעופה וחדשות
אל על גאה להציג: מקום מכובד באמצע
דני שדה
פורסם: 10.09.17, 20:19
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות ב-49 דיונים
1. הבעיה היא שלאל על יש מטוס וחצי, והיא עדיין מאחרת תמיד
(10.09.17)
לאל על יש 40 מטוסים, שזה בדויק כלום, והם עדיין מאחרים תמיד, לא חוכמה להשוות חברה של 49 מטוסים לחברות של מאות ואלפי מטוסים.
2. הטייסים הפסיקו לבזבז זמן על המסלול?
(10.09.17)
3. נא לוודע לפני שמפרסמים
דורון ,   טורונטו   (10.09.17)
לחברה השווייצרית כבר מזמן לא קוראים סוויס אייר, אלא סוויס אינטרנשיונל
4. שני דברים
יויו   (10.09.17)
1. סוויס הם שווייצרים (השם הוא רמז מוצלח למדי למוצא שלהם). 2. אולי (קצת יותר) בזמן אבל בחושך... יותר מתאים לחברה הפולנית.
5. ואף על פי כן, לעולם לא אטוס איתם.
(10.09.17)
6. טסתם לואו קוסט אל תיתלוננו
(10.09.17)
7. בהונג קונג היתה סופת טייפון שבוע- קתאי היו תקועים .קשקוש
(10.09.17)
8. כמה פעמים עכבו טיסה כדי לחכות לאדמו"ר כזה או אחר
בזיון לשמו   (10.09.17)
9. ברור שהשתפרו!
אלי ,   י-ם   (10.09.17)
הבואינג 747 הארור יצא לפנסיה.
כבר רבע מהאיחורים טופלו.
10. עלק השתפרו - מטוסים ישנים תקלות חוזרות ושלא מתוקנות
א   (10.09.17)
מושבים שבורים , מסכים לא עובדים , בעיות בתאורה ומערכת השמע
11. היו מקום אחרון לשנת 2016...
אחד   (10.09.17)
12. לעולם לא
תפסיקו כבר ,   ארץ הקודש   (10.09.17)
אל על
"הכי גרוע בעולם"
13. תתפוצצו ! לא אטוס איתכם,חברה של נוכלים.
ניר   (10.09.17)
14. לא מעניין אותי הבכיינים הישראלים. כשאפשר, אני טס רק אל על.
גדי ,   נוה צדק   (10.09.17)
15. לא רק שלא טס, גם משכנע נוסעים לא להתקרב
דני   (10.09.17)
כן, אני סוכן נסיעות, בערך.
16. ניסיון יפה אל על, אבל לא
(11.09.17)
17. הכי גרועים נקודה.!!!!
ביונסוש   (11.09.17)
זו לא חברת תעופה. הכי שכונה בעולם. כל מה מעניין אותם זה הבונוסים על מכירות בדיוטיפרי בטיסה
18. כל יום כתבה מחמיאה אחרת לאל על... מעניין למה?
איתי   (11.09.17)
19. כבר 15 שנה לא טס אל על סתם חברה פושטת רגל ביחס לנוסעים שלה
אל על לא חסרה לי   (11.09.17)
20. אל על
לולי   (11.09.17)
החברה הגרועה ביותר שטסתי בה בשנים האחרונות
21. טסתי בחורף ובקיץ האחרון איתם
בוסטון   (11.09.17)
השירות היה מעולה. איכות הטיסה מעולה.
מרגישים בשיפור גדול.
22. טסתי לפני שבוע איתם.לא היה חשמל למשך 10 שעות.היה סיוט
(11.09.17)
23. תשאלו נוסעים "מקצועיים"
מרקו פה לא ,   פה לא   (11.09.17)
לנוסעים מזדמנים מתקבלת תמונה חלקית ולפעמים מעוותת (עניין של מספר הדגימות). לעומתם, לאנשים שטסים הרבה (בד"כ בשל עבודתם) יש תמונה שמשקפת טוב יותר את המציאות. בהיותי שייך לקבוצה השניה ומהכרותי הקרובה עם אנשים רבים ששייכים לקבוצה זו, אלעל היא חברה שממש ממש משתדלים להמנע מלטוס איתה. אם טסים אלעל, זה בד"כ ליעדים אליהם יש להם קו ישיר (למשל למזרח - בנגקוק והונג-קונג). הם לא באמת משתפרים - בסופו של יום זה בעיקר כי הצי שלהם מיושן ולא נעים לטוס בו (גם המטוסים החדשים שלהם הם בתצורה זולה ולא נעימה).
24. כתבות מוזמנות לא יועילו. !! רק אם יהיה מהפך בשרות נקיון עמיד
(11.09.17)
25. בהונג קונג הייתה תקופת הטייפונים
דני   (11.09.17)
ברור שקאטאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג ,לא יכולים להיות מדוייקים בתקופה זו של השנה.
ועדיין אל על לא מגיעים לקצה הציפורן של קאטאי .
26. נדוש, לעוס ועדיין אקטואלי: EL-AL EVERY LANDING ALWAYS LATE
אדי שור   (11.09.17)
27. הכתב צוחק עלינו?
רונית   (11.09.17)
לאחר שאתה מזמין כרטיס באל על הם משנים את מועדי הטיסות אתה לא יכול לסמוך עליהם ולהזמין טיסות המשך כי לא תגיע אליהם תזמין טיסת בוקר ישנו לצהרים רק יקפידו שזה לא יהיה מעל 8 שעות בקיצור כדאי להמנע מלטוס איתם חברת צרטר גרועה במסווה של חברה סדירה
28. זו רק אחת מהבעיות שלהם
ז'וז'ו   (11.09.17)
29. איחורים כתוצאה מפגעי טבע של טייפונים באוגוסט לא נחשב כאיחור
קתאי   (11.09.17)
30. שיעשו סקר ע"י שלוש חברות בלתי תלויות, עצמאיות ונציגות הציבור
ישראלי   (11.09.17)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה