חופש  תעופה וחדשות
טוס גוזל: טיסתו הראשונה של "אשדוד"
דני שדה
פורסם: 12.09.17, 12:01
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 106 תגובות ב-59 דיונים
31. elal 787
eric ,   usa   (12.09.17)

סרדינים באל על דוחסים נוסעים יותר מכול חברה.
32. טסתי עם הדרימליינר מניו-יורק לפרנפורט. אכן המטוס צר וצפוף
(12.09.17)
האיוורור במטוס נעים מאד וגם התאורה נעימה מאד, אבל המטוס צפוף מאד!
33. ב 10 שנים איחור
מאיר   (12.09.17)
34. הניו דרימליינר קלאסיקה של חובה מעולם קסום !!!
אל אל אל על ישראל .   (12.09.17)
35. מטוס חדש והחברה עדיין מחורבנת
נוסע שבוי   (12.09.17)
חברה גרועה שבגרועות שבאטימות מוחלטת פוגעת פעם אחר פעם בנוסעים ה"כבדים" שלה. מתי לעזאזל מישהו יפתח כבר חברה ישראלית רצינית שתפיל אותם
36. עוד חברת פח שהפסקתי לטוס איתם לפני 5 שנים
אילן   (12.09.17)
37. תצורת המושבים היא סופר צפופה באל על
הנוסע   (12.09.17)
סידור המושבים באקונומי של אל על הוא 3-4-3. זוועה!!
38. לא מבין אתכם המתלוננים
גובה 1.96   (12.09.17)
אני קצת מעל הגובה הממוצע ומאז ומתמיד טס אל על ותמיד דואגים לי לכסאות עם מרווח מספיק עדיף אל על מאשר חברה זרה
39. אולי מספיק?
(12.09.17)
לאף אחד לא אכפת מהחברת פח הזאת, חלאס עם הפרסומת.
40. לכל הממורמרים
ללא שם   (13.09.17)
המטוס הוא מצוין ממש לא צפוף מניסיון אישי ,
השרות תמיד נפלא .
ומי שלא מעונין מוזמן לטוס במקום אחר,כמו אחר ברלין שטייסיה שובתים עכשיו ואנשים תקועים כבר שם כיממה
בהצלחה (-)
41. ולא אסלח לאלעל לעולם
לא אשכח   (13.09.17)
על כל ההתעללות שלה בנו לאורך השנים. לא נשכח את האיחורים, את העיכובים, את היחס המפלה לחשובים וחשובים פחות, את המחירים שמפרנסים 6000 עובדים אוכלי חינם, את השביתות, את השיקולים המסחריים על חשבון הנוסעים הפשוטים, את ההתרסקויות, את הבידוקים הארוכים. מי ייתן ואלעל תתפרק במהרה בימינו.
42. אני הייתי מטיס את האשדודים חינם ביום הבחירות שלא יצביעו ביבי
(13.09.17)
43. גמד אישיות
אריה ,   תל אביב   (13.09.17)
לא צריך גמד אישיות כמוך שיטוס באל על .
שלא תעיז לטוס אל על יותר .
תסריח את המטוס החדש הנפלא עם עובדיו המופלאים .
לך לרויאל ג'ורדניאן שירקו לך על הצלחת , חדל אישיות כמוך.
44. מתי יקרא מטוס של אלעל על שם רהט, טייבה, סכנין, ג'ת....
דרומי ,   דרום   (14.09.17)
45. ניוארק ?? נו באמת, אומרים "ניו יורק" !!!
הכל צריך ללמד אתכם!   (15.09.17)
לא אני לא טועה! אל תעירו לי!!
46. ל-45 ניוארק (EWR) שדה ב-N.J
(15.09.17)
47. מעניין......
כוסטס   (16.09.17)
מי גזר קופון לכיסו מהקניה הזאת?
48. Every Land - Always Late
Ofer   (17.09.17)
49. איזו ברברת
גרי   (19.09.17)
כמה פעמים עוד תכתבו כתבות שקשורות במטוס זה? אם אין לכם על מה לכתוב תסגרו את העסק ולכו הביתה
50. מלקת עסקים עם אותה צפיפות כיסאות כמו בדגם הישן 767
ראובן ,   זכרון יעקב   (21.09.17)
51. Qatar airways for ever
ייקנג   (23.09.17)
52. כל פעם שמפרסמים את המטוס הזה תזכרו שכבר 20 שנה אל על דופקת
אני   (28.09.17)
את הנוסעים שלה אם צי מטוסים העתיק ביותר בחברות בסדר גודל שלה.....
במקום להצניע את חידוש הצי באיחור של 20 שנה הם מודים בריש גלי
"עד היום השתנו עליכם הנוסעים בקשת!"
רק בישראל
53. כתבתי בעבר
רוזנברג מאיר ,   חיפה   (29.09.17)
זה לא רק המטוס,זה המרחק בין המושב לזה שלפניו,זה האוכל,זה הדיילים,זה היחס לנוסע,ולא לשכוח שהכל מתחיל במחיר
54. לכתבנו, אם זה לא מאמר מכור, אז תתן נתונים רלוונטים לאקונומי
אא   (03.10.17)
לפני השירות והשביתות של אל על [חוצפה של הטייסים] אנא תן לנו את הנתונים מה רוחב הכיסא במחלקה אקונומי, ומה המרווח לרגליים [בין המושבים]. תשווה את זה לכמה חברות רלוונטיות ולמטוסים אחרים.
אם התוצאות יהיו לטובת הדרימליינר, שאפו על הכתבה
אם התוצאות יראו שהדרימליינר טוב לחברת התעופה [חסכוני יותר] אבל רע לנוסעים....
טוב, אז תסביר לנו אם קיבלת טיסת חינם, או סתם התעצלת לעשות את העבודה
55. לכל המלינים על אל על אף אחד לא מכריח אתכם פשוט אל תטוסו אלעל
דוד ,   חיפה   (03.10.17)
56. ליסינג
דניאל   (08.10.17)
לפי מה שהבנתי המטוסים רק חכורים ע"י אל על.מישהו יודע בוודאות?
57. אין מה להתלהב. אכזבה אדירה !!!
איציק   (08.10.17)
טסתי במטוס זה כבר עשרות פעמים בחיי.
וטסתי איתו עם אלעל. אכזבה קשה.
היכולות של אל אלעל לצופף שורות הן פשוט שיא עולמי.
טיסה רצופת סבל של כאבי ברכיים.
ותשובה של דיילת לבעיה "אבל יש לך שקע טעינה usb ושקע חשמלי. ו...גם מסך גדול."
אכן צודקת. אכן יש. אך איך אוכל להשתמש באלה עם כאבי תופת בברכיים.
לא ממליץ!!!
58. חברת תעופה רוסית פשטה רגל
הכורדי   (08.10.17)
ואז אל על קנתה את המטוסים, בואו נהיה קצת פרים אל על עושה עבודה טובה, בהתחשב במציאות התעופה, מטוסים חדשים זה סבאבה
59. אפילו הטייסים חיבלו בחברה
דורין פלחין   (11.10.17)
בשביתת הטייסים המנצלים את החברה המסכנה לשיפור שכרם.. מאריכים את הטיסה וכל מיני קונצים.. חברת פח.. כי חברה אחרת הייתה מפטרת את רובם. ומה איתנו? מזל שיש עשרות חברות אחרות. פח זה פח זה פח. דרימליינר לא יעזור כאן. אולי להביא מנהלים מסין? או מהאמירויות? או מסינגפור? אלה הכי הכי
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה