מעורבות  חדשות וכתבות
יום התחבורה הציבורית - מה נשים צריכות?
ורד עוזיאל
פורסם: 18.09.17, 12:57
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות ב-9 דיונים
1. תדירות הרכבות המקסימלית היא בעייה כאובה ברכבת ישראל
אחד   (18.09.17)
כשכל הרכבות באיזור המכרז עוברות דרך מסילת האיילון המפוצצת (עוד לפני שמכניסים את הרכבות העתידיות מירושלים). בקשר לאמירה של "אם יתנו יותר תדירות יבואו יותר נוסעים" - זו צריכה לעמוד במבחן המציאות, ולא כולן עומדות.
.
אז חוץ מפיזור שונה של שעות הנסיעה, מה עוד שונה בשימוש נשים בתחבורה ציבורית?
2. צודקת. יתרה מכך, גברים בממוצע גדולים יותר פיזית מנשים
סגי נהור   (18.09.17)
ולכן לא הגיוני שעלות הכרטיס לגברים ולנשים תהיה זהה; הרי הגברים גדולים וכבדים יותר ולכן צריכת הדלק הכרוכה בהנעת גבר גבוהה מזו הכרוכה בהנעת אישה.

בנוסף לא הגיוני שתעריף החשמל לא ינורמל לפי המיגדר. הרי הבגדים של הגברים גדולים יותר ועל כן הם צריכים להפעיל יותר מכונות כביסה ובסופו של דבר הם צורכים יותר מים וחשמל. יש לסבסד מגדרית את חשבון החשמל ואת אבקות הכביסה.
3. מה זה "תכנון חברתי"? הפתרון הוא הפרטה מלאה!
עודד ,   ת"א   (18.09.17)
אם מה שאת אומרת נכון ויש בכך צורך אמיתי (מה שלא נראה לי נכון בכלל, אבל נעזוב את זה) - רק לאחר הפרטה מלאה (ולא "תכנון חברתי"!) יקומו חברות תחבורה ציבורית ייעודיות לנשים - ותוכלי לנסוע ללא גברים בשקט לאוניבסיטה להמשיך בעוד מחקר חסר חשיבות.
4. ככככככככככככככככככככככככככככככ
כאילו   (18.09.17)
הזוי
5. איזה "מחקר" רציני
נוש ,   תל אביב   (18.09.17)
6. לשמחתי לא נסעתי באוטובוסים ב-40 השנים האחרונות
עדיין מושפע מהטראומה ,   בנסיעות לביה"ס   (18.09.17)
היה נורא.
7. נראה כמו טור פרודי. מקווה שזו באמת בדיחה.
NLO   (18.09.17)
8. כמה הרבה דיבורים וכמה מעט אינפורמציה
X   (18.09.17)
9. ועדיין צריך לעודד את הגברים לצאת מוקדם הבייתה למשפחה שלהם
יסמין ,   צפון   (18.09.17)
זה שחסרים אוטובוסים בשעות המתאימות זו בעיה של שני המגדרים במקביל - אבל הבעיה החמורה יותר היא ההנחה שדווקא האישה צריכה לצאת מוקדם לאסוף את הילדים - במקום להניח שהגבר עושה זאת חצי מהזמן, ולכן צריך גם הוא תנאים מתאימים.
יוצרים היצע - ואז מקבלים ביקוש... ;-)
חזרה לכתבה