כלכלה  כלכלה בעולם
המתחרות של אובר בלונדון מריחות את הדם
שירות כלכליסט
פורסם: 23.09.17, 20:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות ב-7 דיונים
1. מתי בישראל???
אריק   (23.09.17)
שירות מעולה מהיר וזול בהרבה ממונית רגילה.
ייתן הרבה עבודה לסטודנטים ופנסיונרים
2. ליפט לא פועלים בלונדון.
לונדוני ,   לונדון   (23.09.17)
3. לאובר אין סיכוי בישראל
סמי סביב   (23.09.17)
אי אפשר לעשות תחרות עם ידיים קשורות. קודם שנהגי אובר ירכשו מספר ירוק ברבע מיליון שקל + ביטוח ב 12 אלף שח בשנה+ מעמ+ מס הכנסה+ ביטח לאומי+ מס תחנה +++ ואז נראה באיזה מחיר הם יהיו מוכנים להסיע בישראל.
לא רוצים? שמדינת ישראל תחזיר לכל אחד מ 26000 בעלי המספרים בישראל את האגרה ששילמו עבור הרישיון
4. רק בישראל המאפיה חוגגת בחסות הממשלה!! די לגזל המוניות !!
מכוניות לבנות   (24.09.17)
5. תל אביב
סמי   (24.09.17)
אנו מדינה עם בעיה בטחונית קשה לא אשלח עם הובר כשאנני יודע מי הנהג מה מצב הרכב מבחינה בטיחותית את ביתי או בני שחוזרים מבילוי שכמו כל בני הנוער הם משרתים בצבא ויהיה שחשש לחטיפה עבור מיקוח.
6. שמחה לאיד
יהונתן ,   חיפה   (24.09.17)
לא מרחם תאמת על אובר על אי חידוש הרישיון. לונדון עמוסה במוניות וזאת תהיה בטח מכה אנושה עבורם, אבל מה עם הצרות שהם עושים לנהגי המוניות? אובר זאת המכה הכי קשה שהנהגים סופגים, הורסים את הפרנסה של כאלה שמתקשים להביא את הלחם הביתה..
7. מי צריך את כל הרגולציה הזאת
אובר עובד   (24.09.17)
אני מסכים שהמדינה צריכה להחזיר חלק מהכסף של הרשיון, תלוי כמה שנים המונית כבר עובדת והחזירה חלק מההוצאה. הרשיון הזה לא היה צריך להיות קיים מלכתחילה, כמו שלא צריך לקנות רשות להפעיל כל עסק אחר. אובר כבר הוכיחה שכל הרגולציה מיותרת ושאין צורך בכל ההוצאות האלו סביב הפעלת עסק מסוג כזה.
חזרה לכתבה