|
1. היונדאי I10 שלי עושה מעל 17 ק"מ לליטר
בדוק....
|
|
|
2. כמה כיעור, לא אחד אלא שניים
לשלוח לגולאג בסיביר את המעצבים של שתי המכוניות האלה.
|
|
|
3. "המבטיחות נסיעה של השל השל קילומטרים נקיים" - ההבטחה היא לא
DANY - דני , |
TORONTO - טורונטו |
|
(02.10.17) |
"המבטיחות נסיעה של השל השל קילומטרים נקיים" - ההבטחה היא לא מה היא המציאות, כי ברגע שיש שינוי בטופוגרפיה, חימום, מיזוג אוויר - טווח הנסיעה של הכתב נזרק דרך החלון, אז איפה המציאות הזאת ... להוסיף את קרינת ה EMF, את סיבוכי התיקנים, מערכות טעינה, וכו ' = אסון! - כעת שימו לב לדבר המעניין ביותר - צריכת הדלק האמיתית של הלינקולן הענקי שלי = 8 ק"מ / ליטר בנהיגה של חצי עיר וחצי כביש מהיר עם שינויי טופוגרפיה, חימום, מיזוג אוויר, עם 6 מקומות, תא מטען ענק, נוחות ללא תחרות, משתמש בבנזין 87 להזיז 2000 ק"ג(+ עם ה 70 שלי ברוב הזמן), טונות של מומנט בסלד נמוך, 5 דקות למילוי הדלק, וכו '!!! המחיר היה זול עבור מכונית מותרות לאחר שנה אחת ו 20000 ק"מ - ללא אלקטרוניקה מפוארת של שנת 2007!
|
|
|
4. ב י ש ר א ל - יגנבו אותכם בסכום של 0 0 0 , 7 8 אלף ש"ח, כי :
) : אם תרצו , |
אין זו ZOO אגדה ( : |
|
(02.10.17) |
ב י ש ר א ל - מיני קופר קאנטרימן SE עולה מ- 0 0 0 , 0 1 2 אלף הרבה שקלים חדשים.
ב ק נ ד ה - מיני קופר קאנטרימן SE עולה מ- 43,490 CAD שזה בשקלים רק 123,000 אלף מעט שקלים חדשים. ______________________________________________________________
להזכירכם זהו רכב נטען PHEV עם מיסוי נמוך של רק 20% בישראל, אז למה הוא עולה 87,000 ש"ח יותר מאשר בקנדה ?
|
|
|
"מצברי ניקל-מטאל מיושנים מעניקים לו, עם רגל עדינה על הדוושה, טווח נסיעה חשמלי-טהור לא רלוונטי, שכן הוא מסוגל ללא יותר משני קילומטרים במהירות שאינה עולה על 60 קמ"ש."
לא הגיוני - אופציה חשמלית ל 2 ק"מ ??
ניקל מטאל נותן מתח של שליש מליתיום יון - יותר הגיוני 20 ק"מ
|
|
|
6. פיאט פנדה לא היברידית עושה 1:20 בתנאי אמת
בלוף ושמו הייבריד.
|
|
|
7. מסקנה מטומטמת. מי שנוסע 50 ק"מ ביום נוסע רק על חשמל.
ואז מה הצריכה שלו? |
|
|
(02.10.17) |
|
|
|
8. המיצובישי ממש טנק. איטי וכבד
כרמלה , |
פתח תקוה |
|
(02.10.17) |
ועולה כמו 2 מכוניות משפחתיות.
|
|
|
9. בקיצור חתיכת בלוף אחד גדול שניקרא מכונית היברידית.
אם הנסיעה היא בטווח שפחות מזה של היצרן אז כן יש חיסכון לא נורמלי. אך די להגביר מהירות או טווח גדול יותר ואז מתחילים לשלם כפול כיון שהרכב עם תוספת של 20% במשקל שגורם לצריכה גבוהה יותר של דלק מדגם מקביל ללא סוללות. אז האם שווה? תלוי. אך אמרו לי פעם שכל מה שתלוי מתייבש ומה שמתייבש נופל...
|
|
|
10. חכו לסוללות שישקלו הרבה פחות ויאפשרו מרחק גדול יותר
תחזוקה יקרה להחריד |
|
|
(02.10.17) |
|
|
|
11. טויוטה קורולה 2003 1:14 ק"מ ,מיצובשי לנסר גפ"מ 1:15 ק"מ
הייתה לי טויוטה קורולה 2003 מנוע בעירה רגיל שהייתה עושה 14 ק"מ לליטר , כעת יש לי מיצובשי לנסר מונעת גפ"מ 15 ק"מ לליטר כשליטר גפ"מ 2.4 ש"ח. חשבון כלכלי פשוט גפ"מ חסכוני יותר מהיברידי שגם גורש החלפת סוללות יקרה בסוף החיים.
|
|
|
12. לזכור שעלות החלפת סוללות אחרי 6-8 שנים היא גבוהה מאוד
אף יבואן לא מוכן להגיד כמה מחזורי טעינה יש לסוללות, האם יש ירידה בקיבולת אחרי אלפי הטענות, ואחרי כמה זמן יש הנחייה להחליף סוללות. קחו בחשבון שהסוללות עוברות עשרות מחזורי טעינה בכל נסיעה. משך חיים מוערך ב6-8 שנים, אחר כך הקיבולת יורדת משמעותית עד שכבר אין טעם לטעון. עלות החלפת סוללות נאמדת בהרבה אלפי שח, לפעמים קרוב ל- 10,000. צבדקו. כל שבטווח ארוך גם החסכון של כרבע מעלות דלק יהיה לא משמעותי ויתקזז מול עלות החלפת סוללות. ועוד לא דברנו על אפשרות קרינה לנוסעים מאחור.
|
|
|
13. אני חושב שאיש מדינה קטן יותר טוב מהאאוטלנדר
|
|
|
14. שקר ההיברידי, גולף 1.4 עושה 16 ק"מ ליט בנסיעה מעורבת ועולה
על כל המכוניות שנבחנו בכל פרמטר
|
|
|
15. שבו ב - C-HR ותרגישו כמו איש ההגנה בפילבוקס
|
|
|
16. מחכים לדבר האמיתי -חשמליות מלאות : יונדאי יוניק קיה נירו
טסלה 3 שברולט בולט. ולידיעת היבואנים- תפסיקו להיות חזירים, על חשמליות יש רק 10% מכס מהמחיר שאתם משלמים ליצרן....ומה עם תחנות טעינה בישראל?
|
|
|
17. בקיצור שתי עגלות מסורבלות וגמלוניות,אין כמו tsi
מי שמחפש איכות נסיעה כח זמין וביצועים ביחד עם איזון עדין של צריכת דלק נמוכה והגיונית יקנה רכב מקונצרן פולקסווגן עם מנוע tsi , קטן מידות חסכוני וחזק , כל הטכנולוגיות ההיברידיות למינהן עוד רחוקות שנות אור מלהיות יעילות , רכבים מסורבלים כבדים ומגושמים שהעלות שלהם יקרה וגם התחזוקה , יצא שכרו בהפסדו , מנסים לחסוך בדלק אך משלמים עוד כמה עשרות אחוזים יותר והתחזוקה העתידית של בטריות ועמדות טעינה ברכבים הללו ישתו את הכיס של בעליהם.
|
|
|
האוטלנדר אפילו לא עושה 20קמ בנסיעה עירונית
|
|
|
19. פחות דלק=פחות מיסים=פחות כסף לקופת המדינה
הממשלה כבר הפילה את הרנו פלואנס החשמלית מלאה
|
|
|
20. וואו רק מאתיים אלף שקל?! קונה עכשיו! דפוקים חיים בסרט!
|
|
|
21. My chevy VOLT best car I have ever owned
%100 electric up 75 km every day charge from simple 110volt been to grand canyon with her on gasoline
|
|
|
22. כל כך יקר יקח לי שנים לשלם כזאת כמות כסף שחסכתי על דלק
עלק. המשאית שלי עושה שש מייל לגלון, כמה יקר לכם שם ווא
|
|
|
23. כרגיל מקצוענות של הכתב
פעם הבאה השוואה בין אופניים למשאית
|
|
|
24. ההשוואה המתבקשת TOYOTA RAV4 HYBRID
שוואו במוחות הבורחים , |
שפלת החוף האמריקאית |
|
(03.10.17) |
מתחרה ישירות מול המיצובישי ולוקחת בגדול. קניתי אחת כזו במכירת סוף שנת דגם, כ26,000 דולר על הכביש כולל הכל - גיר רציף, גג שמש, רמת גימור XLE, הכנה לגגון וכל הגדג'טים הבטיחותיים, הכל כלול. תצרוכת דלק אחרי כמעט 1000 מייל : 37 מייל לגלון, בערך 16 ק"מ לליטר, וזינוק ל100 קמ"ש בפחות מ9 שניות. הרבה יותר זריזה וחסכונית מהגרסה הרגילה. אגב אנחנו כבר כמה שנים עם פריוס C ומרוצים מאד. מה זה בכלל CHR ? מצטער, עוד לא ראיתי חיה כזו.
|
|
|
25. כרגיל טויוטה טויוטה טויוטה...
|
|
|
26. "בנתוני צריכת דלק יוצאי דופן של 40 עד כמעט 60 ק"מ ליטר"
זה לא אומר שהמכוניות חסכוניות כי הן צורכות חשמל נטען.
|
|
|
בארה״ב הרוב גרים בבתים פרטיים, לא בדירות, ומטעינים כל לילה בבית. בארץ מה? תטעינו בחצר עם חוט ארוך מהקומה ה 35? או שתטעינו בדרכים ותעמדו שעתיים בתור להטענה? כאן בארה״ב יש כבר נקודות הטענה חינם בסופר!
|
|
|
28. לפי המבחן הזה - סקודה אוקטביה 1.0 נותנת תוצאה טובה יותר
זריזה
זולה
מרווחת
והכי חשוב צריכת דלק עדיפה. בשיקלול סופי לרוב הנהגים
|
|
|
קיה פורטה 1.6 טורבו דיזל בתוך העיר 1/13 ,מחוץ לעיר מינימום 1/16 עד 1/19
|
|
|
מחיר קווטש בשקע ביתי הוא 55 אגורות. האאוטלנדר, לדוגמא, טוענת את המצברים שלה ב-6.50 ש"ח. היא נוסעת 48 ק"מ "חשמליים". המשמעות היא מחיר לק"מ של 14 אגורות. ברכב משפחתי שגומא 15 ק"מ לליטר דלק, המחיר לק"מ (בהנחה של 6 ש"ח לליטר 95) הוא 40 אגורות. הנסיעה ה"חשמלית" זולה פי שלושה מהנסיעה בעזרת מנוע בנזין.
| |