9. אובר עושה ביזנס ורווחים, והנהגים משלמים הכל מכספם
למעשה , |
הנה האמת |
|
(26.09.17) |
לאובר ודומיה, יש לכאורה 'מודל' עסקים, אבל אין להם שום נכסים, בפיזי יש להם רק עובדים ומשרדים, אז יש להם המון הוצאות? אולי, אבל זה לא מחוייב, הם טוענים שהם בהפסדים כל הזמן? אולי...
אז מה הם עושים? הם באים עם 'מודל' עסקי, ובאים עם מחירים, אבל שהינם מאוד זולים ולא הגיוניים,
ומי למעשה משלם את ביצוע העבודה? ומי משלם את כל המחיר למעשה? רק הנהגים,
הנהגים נושאים בכל העלויות, והחברה לא משלמת להם כלום, א) החברה גובה מחירים גבוהים מהמוצהר, ולא משלמת את האחוזים המובטחים, ב) הנהגים משלמים על מכונית (קנייה, חכירה, שכירות), ביטוח מלא, דלק, אגרות-טולים וחניה וגם, טיקטים-קנסות עם יש, תיקונים ונזקים למכונית אם יש, ויש הרבה, (ופנצ'רים, חלקים שבורים, החלפת חלקים, ברקסים, ) במקרה תאונות, גם משלמים על נזקי המכונית, וגם על הפסד עבודה, וסרוויס תקופתי ושמנים וכד', וניקיון, ותיקון נזקים ע'י נוסעים, התיישנות המכונית, הפחתת ערך, ובמיוחד עקב קילומטראג' גבוה מאוד, וכמובן, מיסים, לממשלה, לסטייט, ולעיר
ומה נשאר לנהגים? ממש כלום, ופחות מהשכר מינימום,
|