רכב  מבחני דרכים והשקות
ימאהה MT-10 ברכיבת מבחן - סופר-אקסטרה-כל-בו
אופיר גונן
פורסם: 29.10.17, 12:51
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות ב-11 דיונים
1. *ב י ש ר א ל - יעשקו ויגנבו אותכם ב- 0 0 0 , 7 4 ש"ח, כי :
האם זוהי פינת ההנחה ,   או אולי פינת האנחה?   (29.10.17)
ב י ש ר א ל - ימאהה MT-10 עולה 0 0 0 , 0 9 אלף ש"ח.

ב י ש ר א ל - ימאהה MT-10 SP עולה 0 0 0 , 0 0 1 אלף ש"ח.
______________________________________________________________

ב י ו ו ן - ימאהה MT-10 עולה 14,900 אירו שזה בשקלים רק 61,000 אלף ש"ח.

ב י ו ו ן - ימאהה MT-10 SP עולה 17,750 אירו שזה בשקלים רק 73,000 אלף ש"ח.
______________________________________________________________

*ב ק נ ד ה - ימאהה MT-10 / FZ-10 עולה 15,499 CAD שזה בשקלים רק 43,000 אלף ש"ח.
______________________________________________________________
2. אופנוע למשוגעים בקטע הטוב
בני   (29.10.17)
רק אנשים רגועים שיקנו אחד כזה
3. יאמהה MT 10 הוא פשוט מושלם שלמות בעינהם .
בנורווגיה גרמניה .   (29.10.17)
4. ~~~ 100 כ"ס מיותרים ~~~
מגוחך ומופרך ,   אוופנוע גדול ז.. קטן   (29.10.17)
מה אפשר לעשות עם דבר כזה בארץ חוץ מאשר להתרסק או לעמוד ברמזור?
5. אופנוע יפה ומרשים
אני   (29.10.17)
6. בתור בעלים מאושר
יובל ,   תל אביב   (29.10.17)
של mt10sp, אני יכול להצהיר שגם אחרי חודשים של רכיבה הלסת נשמטת גם מהשימושיות וגם מהפאן...

אבל בשביל שיהיה נוח - צריך להחליף מושב לקומפורוט סיט המקורי.



7. אני מקנא למי שיש לו אחד כזה, באמת מקנא !!!
רני   (29.10.17)
8. דיי לחיקויים
אופנוען   (29.10.17)
שום דבר שימאהה עושים לא מקורי.. הכל חיקוי של דגמים אחרים, העיצוב הרבה יותר מדי דומה לאפריליה טואנו שנראה ככה כבר כמה שנים והמנוע נלקח מטריומף האנגלי. מרכיבים אותם באירופה כדי שיהיה רשום ברישוי אבל החלקים מיוצרים בויטנאם. קצת נמאס מהפרגון הבלתי פוסק של ״אופנוענים״- כתבים לחברת מטרו, זה פשוט משוחד מדי
9. למבינים: מתלבט בין MT10 טורינג -לקוואסקי Z1000SX מחפש
אליהו   (29.10.17)
נוחות זריזות ופרקטיות (אני מתכוון לגרסת הטורינג של ה MT),מצטער אבל בגיל שלי שרירי הצוואר והמפרקים בידיים לא משהו...
אני בן 50+
הרכיבות שלי הן בעיקר מחוץ לעיר ואני רוכב כ 20000 בשנה.
חושש שה MT יהיה עצבני מידי אבל מהבחנים שקראתי אני מתרשם שאפשר לביית אותו.
במטרו לא נותנים רכיבת מבחן.
מבחינת נוחות ישבתי על שניהם והרגשתי טיפה יותר נח עם ה MT שיש לו גם קצת יותר אלקטרוניקה.
מישהו יודע מבחינת הנתונים הבאים:
צריכת דלק
מרחקי טיפולים
סאונד
רכיבה בתוך העיר
פליטת חום מנוע לרגלים (לי זה חשוב.) -יש כלים שבקיץ זה בלתי נסבל.
קראתי שהקוואסקי מייצר ויבראציה (אשמח לשמוע שזה לא ככה)
תודה מראש לכל מי שיענה.
10. 9, למה במטרו לא נותנים לך רכיבת מבחן?
(29.10.17)
11. לי אין כבר דילמה כזאת שללו לי את הרישיון.
יוס   (30.10.17)
סתם, האמת מקנא ומתגעגע לרכיבה אבל זה מה יש.
חזרה לכתבה