|
|
|
2. שום דבר כזה לא שווה את הסכום הזה
ככה היה גם לפני המשבר הקודם ערב ההתרסקות , אז היה עם אתרי אינטרנט, היום עם אפליקציות
|
|
|
3. לא רשמתם מה האפליקציה עושה בדיוק...
|
|
|
4. ולחשוב שוויז נמכרה רק במיליארד לגוגל...
|
|
|
5. לא מאמין שמישהו ישלם כיום מיליארד דולר בשביל אויר
|
|
|
בימיוחד הבנקים מניסיון בהלואות נידפקתי חזק מאוד
|
|
|
7. אפשר לשיר ולשהק עם זה במקלחת או על האסלה?
למה יש לי עצירות והקול שלי צרוד ודי רדוד
|
|
|
8. זה רק במקהלה של טריו .
2017.
|
|
|
9. זה הדור הבא אפסים שמבזבזים זמן על חרטא
|
|
|
10. יוטיוב נמכרה במליארד לגוגל. אינסטגרם במיליארד לפייסובק
היום זה נראה מחיר מאוד זול יחסית להכנסות ולחשיבות שלהם. השאלה אם הסינים יצליחו למנף את האפלקציה הזו כמו שגוגל ופייסבוק עשו.
|
|
|
11. מזכיר את ימי הטימטום של בועת האינטרנט
|
|
|
לראייתי, אין להשוות את הפוטנציאל של זה ושל יוטיוב (יוטיוב פונה לקהל הרבה יותר רחב). מצד שני, הבת שלי וחברותיה מכורות לזה ואני לא מצליח להבין למה אז כנראה שאני דינוזאור old school שלא מבין
|
|
|
13. יש אפליקציה ממש טובה לצפיה בערוצי ישראל
חפשו tvisrael free בגוגל פליי, אפליקציה ממש נחמדה ושימושית
|
|
|
|
|
15. אסביר לכם איך זה עובד: חברות הביגוד/ההנעלה זיהו לפני שנים את
האפליקציה וזהות 60 מיליון המשתמשים בכל חודש (!) - רובם מהעולם המערבי העשיר. אותן חברות לוקחות בשכר בן נוער קול ומוביל חברתית, מלבישות אותו בבגדיהן כך שזה ברור שזה המוצג שלהן ונותנות לו לעלות קליפ תמים ליוטיוב, לאותו בן נוער יש 10 מיליון עוקבים שחייבים בדיוק את אותן הנעלים/טרנינג/מעיל. וכך במקום להשקיע בסרטון ובזמן פרסום שעולה מיליונים ובני נוער כמעט ולא צופים בו בכלל - החברות משלמות כמה עשרות אלפי דולרים לבן נוער ומוכרות במאות מיליונים. קפיש? זה הכל כסף. מה יוצא לאפליקציה - היא מקבלת כסף מהצפיות ביוטיוב ולעיתים גם מחברות האופנה.
|
|
|
16. חבורת מטומטמים. הם קונים בשביל הדטה. אפשרות מעקב אחרי יוזרים
לא בשביל האפליקציה |
|
|
(10.11.17) |
|
|
|
17. הופכים ילדים למטומטמים
|
|
|
18. Lip singing, not sinking
|
|
|
לאאאאא, זה למה קוראים לזה טיק טוק?
| |