ברור מאליו שבתחום שכזה תמיד יהיו קבלנים שינסו לחסוך בהוצאות ולהגדיל הכנסות. לכן מאוד חשוב לא להסתפק רק במצגות המרהיבות שאתם רואים במשרדי השיווק של הקבלן אלא לעשות עבודת תחקיר ולמצוא לקוחות מהעבר שיתנו לכם תמונת מצב אמיתית.
כשקרובת משפחה שלי התעניינה למשל בפרוייקט של פרי נדלן ברחובות להשקעה אז סייעתי לה דרך הפייסבוק לאתר לקוחות קודמים של החברה כדי שתקבל החלטה נכונה לגבי ההשקעה שלה. אז שימו לב לא להסתמך רק על הרושם הראשוני מהפירסומים של הקבלן.
|