|
1. הממשק המכני עם הזיזים דווקא גאוני בפשטותו
זיז פנימה - הדוד פועל - זיז החוצה - הדוד אינו פועל. כך אפשר לראות במבט אחד את כל לוח הזמנים של ההדלקות והכיבויים.
אני בדרך כלל בעד גאדג׳טים חדשים -אבל לא בטוח שכאן הם נחוצים
|
|
|
2. שווה לציין שאין שירות לקוחות, לא עונים למייל אף פעם. ומאוד
חשוב, שיש כמה אנשים בפורומים שטוענים שזה סופר פריץ בקלות... וכניסת דלת לאקרים פשוטים לבית שלך.
|
|
|
3. מכשיר מעולה בזכותו לא שוכחים את הדוד דולק
אמנם מדובר בכתבה פרסומית אבל המכשיר שלהם ממש מצויין
|
|
|
4. מוצר מגניב ועובד מצוין רוב הזמן רק...
אחד שיש לו כזה |
|
|
(20.11.17) |
לא מאובטח בעליל... היתה לי בעיית התחברות ובכדי לוודא שזה לא הסיסמה בתמיכה הקריאו לי אותה בטלפון. מאיפה ולמה הם יודעים אותה?! זה היה מזמן אני מקווה שתיקנו את זה...
|
|
|
יש לנו אותו כבר כמה חודשים ומאד מרוצים
|
|
|
הכתבה הזאת רצינית? ברור לכולנו שזאת כתבה ממומנת אבל קצת הגינות. יש כיום פתרונות זולים וראויים יותר של בתים חכמים. המוצר שהצגתם נחמד אבל רחוק מלהיות חדשני ויש לו אין סוף מתחרים טובים ממנו בשוק. ודרך אגב, לא צריך להיות פרופסור בשביל לכוון את המנגנון המכני הישן שכולנו מכירים - כן צריך להיות אידיוט גמור כדי לא לדעת.
|
|
|
|
|
היה לי את המכשיר הראשון ועכשיו קניתי את הדגם החדש.
מכשיר מדהים הציל אותי הרבה פעמים שחזרתי מאוחר בלילה.
|
|
|
9. חימום באמצעות גז הכי נוח ויעיל וללא הגבלה
|
|
|
10. מוצר מעולה שווה כל שקל
ממליץ בחום שווה את ההשקעה!!
|
|
|
11. ואז יש תקלה בראוטר...
|
|
|
12. יש לי אותו בבית, מוצר מצוין! אני מפרגן
יש לו אותו בבית, מוצר מצוין! אני מפרגן על הפיתוח וגם ליזמים
|
|
|
13. עוד לקוח מרוצה! גאווה ישראלית ומוצר מעולה
מוצר יציב, אמין, מאוד פשוט לתפעול! שינה את חיי
|
|
|
14. הבעיה למצוא מישהו אמין שיתקן בעיה קטנה שאין בצידה רווח גדול.
|
|
|
15. פשוט לשים טיימר בטלפון
מי שמפעיל את הדוד שם טיימר לשעה או חצי שעה, וכשמצלצל סוגרים את הדוד. מסובך?
|
|
|
16. יותר לא צריך לחכות למים חמים
יש לי את המוצר כבר שנתיים, מוצר פצצה ושירות מצויין!!!! ממליץ בחום!!!!
|
|
|
17. מתנתק כל הזמן חבל על הכסף
יש לי את המכשיר כבר מעל לשנה, המכשיר כמעט כל יום מתנתק מהראוטר וצריך לאתחל אותו.הבעיה שאפשר לעשות זאת רק על ידי כיבוי והדלקה של הפקק בלוח החשמל ?!? לא בטיחותי ומסוכן :-( אין שירות לקוחות, ואין עם מי לדבר.
|
|
|
18. תגידו, לא יותר פשוט לכוון את הזיזים ולשכוח מהסיפור. תמיד מים
אין תקלות, אין בעיות אבטחה, אין תלות בראוטר, ברשת זמינה, אין צורך לתכנת, לתזכר, שירות לקוחות, טלפון לא טעון… למה להסתבך כל כך ולהגיד את המשפט המטופש, תתקדם, תתקדם…
|
|
|
19. או הפוך...תלוי בפאזה / אפס..
|
|
|
20. מדבר בזיזים ומשלם בזוזים
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. מי שלא יודע לכוון זיזים,לא ידע לכוון בסמרטפון
|
|
|
אנשים נדהמים כשרואים אותי באוטובוס בדרך הביתה מדליק את הדוד!! יש לי את הגירסא2 החדשה ויש שירות תמיכה מצוין במייל.
|
|
|
|
|
27. איך לא חשבו על זה קודם ?
קניתי לפני 4 חודשים. פשוט גאוני ויעיל. לא ברור איך הסתדרתי קודם בלי המכשיר.
|
|
|
28. אני רוצה לדעת מה טמפרטורת המים בדוד לפני שאני מחליט אם צריך
וגם אם צריך להחליף את הפלאנג' בגלל אבנית או נזילה. אין צורך בגאדג'ט המיותר הזה
|
|
|
29. מתנתק כל הזמן - לא שווה את הכסף
#מתנתקסידרתי
|
|
|
30. הדור הראשון התקלקל לי אחרי שנה
על פניו הכל היה נראה בסדר אבל המכשיר לא הדליק את הדוד (למרות החיווי התקין).
תעשו לעצמכם טובה וקנו מתג ישן ואמין ב30 שקל
| |