רכב  חדשות
מסתמן: הצניחה במכירות רכב חדש מחמירה
אודי עציון
פורסם: 04.12.17, 08:21
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות ב-31 דיונים
1. ו ג ם - ב י ש ר א ל - ): אם תרצו אין זו ZOO אגדה (:
(04.12.17)
2. בשביל מה לקנות רכב חדש? כדי לעמוד בפקקים?
יוני   (04.12.17)
3. דחיית קניית רכב עד פסח 2018 = הורדת יוקר המחייה = מחיר הרכב
הפנתרים !   (04.12.17)
קונים ובוכים "החמוצים": הגיע הזמן להילחם
4. אין אפשרות לעשות חזור לדף הקודם רק באתר הזה.
(04.12.17)
5. ממלאים את קופת האוצר במיליארדים כל שנה...
טוסטוס   (04.12.17)
מיסים חסרי תקדים על מוצר נחות
6. גריטה של 3000 רכבים
מיהו ,   סיאול   (04.12.17)
זה יעלה כ-90 מיליון ש"ח . שלצורך העניין היבואן הגדול יכול להשתתף ב-20 מיליון .
כל השאר ב-20 מיליון . חברות הליסינג ב-10 חברות הביטוח ב-20 מיליון . והמדינה תוסיף 20 מיליון .
זה יגרום למכירות רכב חדש בעקיפין . בכך שמחירי רכבים בשוק המשני יתאוששו .
חברות הליסינג ישחררו יותר רכבים מהמלאים שלהם .
7. בועת האשראי מתפוצצת
יואל   (04.12.17)
צניחה במכירות נדל"ן, צניחה במכירות רכב חדש. ברז האשראי הוא לא אינסופי ובאר האשראי בסוף מתייבשת...

8. הערים מלאות במכוניות נטושות
(04.12.17)
אם הייתה גריטה גם החניות היו מתפנות מהן וגם היו קונים יותר רכבים מיד שניה ובשרשרת מיד ראשונה, כולם היו מרוויחים. אבל משרד התחבורה מעדיף לתת את הכסף למתקיני הצפצפה של המובילאיי.
9. ב י ש ר א ל - לשלם יותר 0 0 0 , 1 0 1 ש"ח ועל נפח קטן יותר:
MR. PIERRE ,   TORONTO, CANADA   (04.12.17)
כי :
ב י ש ר א ל - קיה ספורטאז' 2.0 LX אוטמטי הנעה קידמית עולה 0 0 0 , 0 7 1 אלף ש"ח.

ב ק נ ד ה - קיה ספורטאז' *2.4 LX אוטומטי הנעה קידמית עולה 25,095 CAD שזה בשקלים רק ורק 69,000 אלף ש"ח בלבד.
______________________________________________________________

*אין בקנדה ספורטאז' עם מנוע 2.0 אטמוספרי, דגם הבסיס מגיע מנוע עם 2.4 אטמוספרי.

10. הגיע הזמן להפסיק לקנות ביוקר
מצויין   (04.12.17)
האחרונים בתעשיית הרכב שעושים מיליונים על חשבון מעמד הביניים צריכים להוזיל מחירים. לא לקנות חדש, רק יד 2 ומעלה עד להוזלה המתבקשת
11. מכוניות
מ   (04.12.17)
הגיע הזמן להשבית יומים את הרכבים בשבוע הכבישים עמוסים מידי אבל הממשלה החולה הסאת מיצרת כסף מכל הנהגים שנוהגים יום יום על הכבים ומיצרים הון עבור המדינה
12. למה להשתמש במונח "מחמירה". למי חמור חוץ מליבואנים ???
דורון ,   ת"א   (04.12.17)
13. אשלייה אופטית
דוד הכורדי   (04.12.17)
הכבישים גדושים ברכבים חדשין שיוצרים אשלייה אופטית שלכולם יש והכל דבש. בפועל, אני בספק אם 20% מכמות המכוניות החדשות מומנו על ידי הון עצמי ( ללא אשראי). רוב המכוניות משועבדות להלוואות שנלקחו בעבורן, או מכוניות של עובדים מחברות הליסינג.
הבנקים עמוסים בחשבונות עו"ש עם אוברדראפט של 40-50 אלף שקל למשפחה.
בקיצור ללנד זה כאן
14. לחמוצים החמורים - קונים ובוכים
הפנתרים   (04.12.17)
15. מכוניות חדשות
cc ,   מרכז   (04.12.17)
ההסבר הוא פשוט מאוד: אנשים תקועים עם רכבים פרטיים בשנתונים מאוד מתקדמים,ולא מצליחים למכור משום שהליסינג הרס את שוק המכוניות הפרטיות , הווה אומר שצריך ממש מזל על מנת להצליח למכור רכב.
16. פחות מכוניות זה לא שלילי חוץ מליבואנים! אין מקום לעוד מכוניו
ניר ,   תל אביב   (04.12.17)
הארץ מתפוצצת ממכוניות. הממשלה צריכה להגדיל את המיסוי עלין כדי שאנשים ייקנו פחות, ולהשקיע בתחבורה ציבורית נוחה ויעילה. עוד מכוניות זה אומר רק עוד כסף על מחלפים וכבישים ועוד פקקים.
17. חדשות מעולות
אודי   (04.12.17)
פחות זיהום, פחות תאונות, פחות פקקים, פחות עצבים.
במקביל קיימת עלייה קבועה במספר המשתמשים בתחבורה ציבורית. רק שם הפיתרון.
18. לא לקנות עד שהמחירים ההזויים ירדו !
מיכאל   (04.12.17)
היבואנים לא חייבים להרויח 20k על כל רכב והממשלה בסוף תיאלץ להוריד מיסוי דרקוני כי ההכנסות לא זורמות כמצופה והפראיירים התעוררו
19. סוזוקי מספר 1 רוב ההזמנות מגיעות מהשוק הפרטי בניגוד לקיונדאי
אחד שיודע   (04.12.17)
רוב ההזמנות של קיה ויונדאי הם לא של השוק הפרטי, אלא של חברות ליסינג (שאחר-כך מוכרות לשוק הפרטי) אבל זה עדין ליסינג.
20. גם אני לא קונה! כסף יחכה עד שנקבל נטען במחיר שפוי!
(04.12.17)
לא רוצה לשלם כסף לממשלה אחרי שכבר שילמתי מסים!
לא רוצה לשלם עבור הרעלת אוויר שאני נושם!
21. מקבלים שכל או שנגמר הכסף?
שחר ,   אוטווה, קנדה   (04.12.17)
22. בשנים האחרונות הייתה עליה לא מוצדקת במחירים
ערן   (04.12.17)
אני מחכה לירידה, לא למבצעים, לירידה, אבל אני יכול להרשות לעצמי כיוון שיש לי רכב....
23. סוף סוף הבינו שעושקים אותם
ירין   (04.12.17)
24. מי שקונה רכב הוא בן אדם טיפש
הכי חכם   (04.12.17)
אין לאן לסוע ואין איך לסוע הכל פקוק עדיף לישון באוטבוס ולא משנה כמה זמן לוקח להגיע מאשר למות באוטו
25. הגיע הזמן שתבינו
שחר ,   אוטווה, קנדה   (04.12.17)
לא יקרה כלום עם תסעו ברכב משומש עוד שנתיים שלוש....מה שכן יקרה זו ירידת מחירים רצינית.

בהתחלה היבואנים יתקעו עם מלאים. הם ממש לא ירצו להחזיק רכב 2017 באיחסון עד 2019, ויורידו את המחיר שלהן ב 20%. אח"כ, שנה אחרי, כשהם יזמינו פחות, אנשים כבר הורגלו לשלם 20% פחות, ולא יקנו....כך, עד שהמחיר ירד לרמה נורמאלית.

כמובן שזה יקרה רק כשהממשלה תבין שהיא מתחילה לאבד המון הכנסה ממיסי רכב חדש, ותוריד אותם בהתאם. עזבו שאין מספיק כבישים בישראל לכל הרכבים שאתם רוצים בזול....תתמודדו עם הגשר הזה כשתגיעו אליו.

מכוניות חדשות יקרות לא באמת מוריד עומס בכבישים, רק ממלא אותם במכוניות ישנות.
26. פקק ממוצע 3 שעות הלוך/חזור
אלחנן הזברה   (05.12.17)
3 שעות ביום/ 15 שעות בשבוע / 60 שעות בחודש ( לא כולל פקקים של סופי שבוע). שנה = 720 שעות בפקקים = 1 חודש בשנה אנחנו בפקק. תוסיפו על זה ישיבה בשרותים במשרד בישיבות ומול הטלויזיה ושנות שינה. יוצא שהאדם עומד זז ובעצם פעיל רק רבע שעה מהחיים.
27. מדוע אין כוללים בכתבה כגון זו גם את מספר כלי הרכב שירדו מן
(05.12.17)
הכביש וכך נדע מהו המספר האמיתי של כלי רכב שהתווספו במשך השנה.
28. זה קורה כשהמחירים לא מפסיקים לטפס
יובל ,   תל אביב   (06.12.17)
מה לעשות כנראה שהצרכן לא מטומטם כל כך והבין שיש תחליפים מאשר לקנות מהיבואן הרשמי היקרן. אני אישית מעדיף בהרבה את האופציה של קניית רכב בעסקת 0 ק"מ כמו באלבר למשל, שיש תנאי מימון יותר נוחים ואפשר גם להביא רכב יחסית מפואר.
29. לא קונים רכב במחיר בועה!
משה   (08.12.17)
30. הכותרת מגמתית. הירידה לא מחמירה אלא משתפרת
(10.12.17)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה