|
1. למקום לממן 20 אלף משגיחי כשרות, תממנו 20 אלף שוטרי תנועה....
מה יותר חשוב? החיים והבריאות של כולנו או אם בחסה יש תולעת?
|
|
|
2. כן כן עוד כסף .....
נהגי משאיות בלי וועד |
|
|
(25.12.17) |
|
|
|
3. להוסיף מבדקים גם לנהגים!
|
|
|
4. משלמים למכרים ועוברים טסט, חוק בולשיט.
משלמים למכר , |
דרום אמריקה כאן |
|
(25.12.17) |
הכל מתחיל ונגמר באכיפה, נוכחות של משטרה לא קיימת בכבישים.
|
|
|
ליקוי הבטיחות הגדול ביותר זה מי שיושב על יד ההגה. אז כן, מדובר בצעד חיובי אבל זה ממש לא מספיק. גם בבריונים שנוהגים צריך לטפל ובחומרה.
|
|
|
6. רק היום ראיתי את שומאכר - טס על משאית כאילו היתה פרארי
|
|
|
להוריד 12 שעות נהיגה זה הזוי לאפשר נסיעה חינם בכביש 6 ומינהרות הכרמל ל15 טון ומעלה
|
|
|
נהגי המשאיות נוהגים כמו מטורפים שזה לא יאמן , תגבור האכיפה בכבישים עליהם חובה !
|
|
|
לצערי הנהגים בארץ מבינים רק שפוגעים להם בכיס. לכן יצאה תקנה אומללה זו. במקום להשקיע בחינוך לנהיגה מגיל צעיר. בוחר שר התחבורה לתקן תקנות שעוזרות לבעלי מכוני הרישוי ולמדינה
|
|
|
10. טוב מאוד . רק תבינו
נהג אוטובוס פרטי |
|
|
(25.12.17) |
רוב הנהגים בכלי הרכב הכבדים הם לא הבעלים שלהם . הם שכירים .
הבעלים נמנע מלטפל ברכב כי זה יקר .
הנהג חושש לפרנסתו ושותק . הנהג גם מסכן חייו וגם חיי אחרים .
האשמים הם הבעלים . בהם יש לטפל.
|
|
|
תשלמו להם משכורת נורמלית עם שעות עבודה נורמליות אז הכול כבר יהיה בסדר
|
|
|
12. פשוט יש אחוז גבוה של נהגי משאיות ערבים
כמו שאחוז התאונות במגזר גבוה - כך אחוז התאונות של משאיות שברובם נוהגים ערבים גבוה זה פשוט אבל לא נעים להגיד היות שלא יחיפו עכישו את כל נהגי משאיות ולחנך אותם לזהירות זה בלתי אפשרי - רק טכנולוגיה שתאכוף שמירת מרחק על ידי בלימה עצמית וכו ושידור ההתנהגות בכביש בחי למוקד החברה
|
|
|
13. תקבעו לנהג רכב כבד עונש מינימלי על כל עבירה מאסר
ואז תראו איך כמות התאונות יורדת, עד אז תמשיכו לבלבל במוח ואנשים ימותו בכבישים עוד ועוד ועוד.
|
|
|
מאוד קל "לטפל" בנהג אך מתי "יטפלו" בבעלי החברות אשר אינם מטפלים בכלי הרכב כנדרש ומתחזקים את כלי הרכב בשיטת "אחזקת שבר" . מעבר לכך , ההסתברות שהרכב ייתפס ושבעליו "יחטוף" היא נמוכה מאוד כך שאפשר להמשיך ולהפעיל כלי רכב במתכונת הזו.
|
|
|
|
|
צריך להעמיד לדין משלחים שמזמינים מובילים לבצע הובלות בניגוד לחוק משיקולי עלות
|
|
|
17. יחס
אזרח , |
ירושלים |
|
(06.01.18) |
למשרד התחבורה ולמשטרה אין בעיה להפעיל סמויים בחברות רכבים כבדים. הגופים הנ"ל יטפלו בחברות בהתאם לממצאים ,אין הרתעה מועילה מכך.
|
|
|
18. לא נעים אבל נכון. המגזר החרדי והערבי פשוט נוהגים איום ונורא
למזלנו אין הרבה נהגי משאית חרדים. ואגב ... הבעיה היא פחות בתקינות המשאיות ויותר באופי הנהג וצורת הנהיגה שלו בכביש
|
|
|
19. אולי שלא יעשו את תחזוקת הכלים האלה לכ"כ יקרה ואחוזי הכשירות
יעלו.. במקום לעשות עוד מסחטת כספים שיורידו את המס הגבוה גם ככה על חלקי חילוף למשאיות ואוטובוסים ותראו איך הכשירות של כל אותם כלים יעלו. כשלחברות יש עלויות תחזוקה מטורפות הן מחפשות איפה לחסוך ואז זה מגיע לתוצאות מסכנות חיים, במקום לעשות את ההיפך ולהוריד את עלויות התחזוקה ולעלות את הבטיחות בכך. אבל למה שהמדינה תעשה את זה? הרי היא לא מרוויחה מזה כלום!
|
|
|
20. למה פעמיים ולא כל רבעון?
.... אבל באופניים החשמליים לא מתעסקים
|
|
|
אין סוף לשיטות המדינה לגבות כסף מהציבור. במדינות המערב חושבים מחוץ לקופסה למצוא פתרון לבעיות דומות , אצלנו האוצר חושב רק על ההכנסה מהבעיה ,
|
|
|
22. אולי לחפש באופן יזום מי לא ניגש לטסט?
במקום לחכות למשטרה שתעצור באקראי או לתאונה - לחפש את אלה שלא עשו טסט. מעטים המקרים שזה כי הם לא משתמשים במשאית יותר...
|
|
|
|
|
כאשר מבצעים טסט כל חצי שנה משלמים חצי מהתשלום אבל הבעיה היא שגם לנגררים צריך לעשות טסט
|
|
|
25. למה כולם צריכים לסבול????
איני מבין מדוע כולם צריכים לסבול?? מתקנה מהירה ..שמחייבת את כל המשאיות בטסט כל חצי שנה? ישנם הרבה חברות ובעלי משאיות שמקפידים על תקינות רכבם באחריות הדבר הזה מקשה עלינו בעבודה השוטפת באחזקת כלי הרכב בהוצאות מיותרות שמרווחים בהפ רק מוסכים ובעלי מכונים..מיותרות תק לחלוטין. וחכן הפיתרון צריך להעשות עיי אכיפה של שר התחבורה והמשטרה על בעלי המשאיות שלא מטפלים ברכבם באחריות ועל פי החוק. המחדל הוא רק של משרד התחבורה ושל בעלי המשאיות חסרי האחריות. בלבד..תתעוררו. קצין בטיחות בתעבורה בעל אחריות ...
|
|
|
26. הוראה מיותרת
יהודה , |
תל אביב |
|
(11.05.18) |
אחד שמבין מתוך המשרד הבעיה היא הנהג המכוניות תקינות המחליטים אינם מבינים ההחלטות הסטריות רק מעשירות את בעלי המכונים ומטרידים את בעלי הרכב מכוני הרישוי מסחטת כספים
|
|
|
27. טסט כל חצי שנה מעמסה מיותרת על בעלי הרכבים
יואב , |
תל אביב |
|
(11.07.18) |
החלטה עלובה של סגן מנכל משרד התחבורה הרכבים מצוינים הבעיה היא קציני הבטיחות שאינם מקפידים בהדרכת הנהגים בהפעלת הרכבים מכוני הרישוי דואגים להכנסה על גבם של בעלי הרכבים בושה למחליטים בעל ניסיון שמבין
| |