סביבה ומדע  מדע
נמצאו שרידי זוחל ימי ענק בן 150 מיליון שנה באנטרקטיקה
AFP
פורסם: 26.12.17, 08:44
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 153 תגובות ב-36 דיונים
1. שטויות במיץ
זלמן שניאור ,   בית שמש   (26.12.17)
החיה הזו נוצרה לפני 5000 שנה ע"י בורא עולם, ולא לפני 150 מליון שנים כמו שה"מדענים" רוצים שתחשבו
2. עוד בולשיט ארגנטינאי !
ד"ר דוד מילר ,   שווייץ   (26.12.17)
הם לא הבינו שהעולם קיים רק 2500 שנה. הזבל הארגנטינאי שלא קורא תלמוד...
3. אני בעד להעביר את ישראל לאנטארקטיקה
מוחמד ברקוביץ'   (26.12.17)
4. שוב פעם מסלפים עובדות
צדקיהו ,   עכו   (26.12.17)
די כבר עם שיכתוב האוולוציה.
העולם קם לפני תשס"ז שנים.
כל השטויות שכתובות במאמר, שייך לאנשים חסרי השכלה בסיסית בבריאת העולם.
אנא תקנו ותתנצלו, אחרת הממשלה תופל.
5. איזה אסאדו הייתי עושה מהביצ'ו הזה קראחו
גנרליסימו חורחה   (26.12.17)
6. אבל תראו תמונה של מה שמצאו רבאק. עיתונות בשקל.
אינעל העולם   (26.12.17)
7. לא יכול להיות כי העולם קיים רק 5000 שנה בערך
דוס פרימיטיבי   (26.12.17)
8. לכל המאמינים שהעולם בן ״מיליארדי שנים...״
K300   (26.12.17)
רוב ההליום באטמוספירה מגיע מהתפרקות רדיואקטיבית הליום הוא אטום קל שעוזב את האטמוספירה לחלל קצב ההליום שמגיע ברובו מהתפרקות רדיואקטיבית לאטמוספירה הוא הרבה יותר גדול מהקצב שההליום עוזב את האטמוספירה כלומר - יש פה אי איזון רציני בין כמות ההליום שמגיעה לאטמוספירה לבין כמות ההליום שעוזבת את האטמוספירה הזמן שלקח להליום להגיע לכמות העכשווית שיש לו עכשיו באטמוספירה (בהתאם לקצב הכניסה והיציאה שלו לאטמוספירה וממנה) -הוא לא יותר מ-2 מיליון שנה כלומר גיל האטמוספירה בהתבסס על קצב הכניסה והיציאה של הליום לאטמוספירה וממנה - הוא 2 מיליון שנה איך זה מסתדר עם ״מיליארדי שנים...״? השאלה מופנת לכל אלו שנכנסו למדור המדע כדי ללמוד ולעסוק במדע אני מבקש מכל עובדי האלילים המאמינים האדוקים מכת האבולוציה שאין להם הסבר מדעי - לא לענות תודה
9. חחחחח מליוני שנים
אור   (26.12.17)
תאמינו תאמינו לשטויות של נאסא
10. העולם קיים רק 5000 שנה
שר החינוך ושרת התרבו   (26.12.17)
כפיים!!!
11. לכל המאמינים שהעולם בן ״מיליארדי שנים...״ - ynet לא לצנזר
K300   (26.12.17)
הליום-
רוב ההליום באטמוספירה מגיע עד כמה שידוע מהתפרקות רדיואקטיבית
הליום הוא אטום קל שעוזב את האטמוספירה לחלל
קצב ההליום שמגיע ברובו מהתפרקות רדיואקטיבית לאטמוספירה הוא הרבה יותר גדול מהקצב שההליום עוזב את האטמוספירה
כלומר - יש פה אי איזון רציני בין כמות ההליום שמגיעה לאטמוספירה לבין כמות ההליום שעוזבת את האטמוספירה
הזמן שלקח להליום להגיע לכמות העכשווית שיש לו עכשיו באטמוספירה (בהתאם לקצב הכניסה והיציאה שלו לאטמוספירה וממנה) -הוא לא יותר מ-2 מיליון שנה
כלומר גיל האטמוספירה בהתבסס על קצב הכניסה והיציאה של הליום לאטמוספירה וממנה - הוא 2 מיליון שנה

איך זה מסתדר עם ״מיליארדי שנים...״?

(Ynet לא לצנזר- זה מדור המדע - מה זה פה ברית המועצות הקומוניסטית?)
12. עוד נסגר את העיתון הזה בגלל השקרים על היסטוריה
בנטי   (26.12.17)
לא היה ולא נברא שקרים של נוצרים
אנחנו פה ונישאר פה רק בזכות למודי תורה לגברים
13. לכל חרטטני הבילבולוציה
זלמן שניאור   (26.12.17)
כמה פנטזיונרים אפשר להיות? להאמין שיום אחד נוצרו תאים באמצע שומקום, מתישהו הם התחברו יחד לעין פה וסנפיר שם, וככה התחילו החיים? זה נשמע לכם הגיוני?! ההסבר היחיד שאיכשהו אפשר לקבל זאת יישות שבראה הכל, תקראו לה איך שבא לכם
14. ועוד מתרגזים כשאני מכנה מאמינים דתיים כפרימיטיבים.מדינת ישרא
יריב א.   (26.12.17)
מדינת ישראל קמה כדי לשמש ארץ מקלט לכל הפרימיטיבים שמאמינים שהעולם נוצר לפני 5778, שיש "בורא עולם", ושהוא/היא צריכים שיזבחו להם, שיתפללו להם, ושיחתכו למענם. הדת היהודית האורטודוקסית היא הכי פרימיטיבית בעולם. הנביאים הצילו אותנו.
15. החיים לא נוצרו לא ביום אחד ולא באמצע שומקום
המסביר ,   כדה"א   (26.12.17)
אלא במהלך מיליוני שנים של לוטו-כימיה של חומצות אמינו שהוכח מדעית שנוצרות מעצמן, באמצעות זרזים של לחץ ומתח חשמלי קבוע, ליד פתח הידרו-תרמי בעומק האוקיינוס. לכן חיים חד תאיים ייימצאו גם בירחי הקרח המערכת השמש שלנו.
16. מה שבאמת מרגיז אצל הדתיים
חילוני אתאיסט   (26.12.17)
זה שהדרך שלהם להשיג תחושת ביטחון ומשמעות לחייהם אינה נובעת אך ורק מהפיכת עצמם לרובוטים של פולחני הדת, אלא בהתעקשותם לכפות את הרובוטיות הזו גם על אחרים, כאשר הם נאלצים להכחיש את המציאות המדעית של היקום שוב ושוב!
האם זה יושר?

הדת אינה מעניקה תחושת משמעות אמיתית לחיים כל עוד היא מנסה למשטר את הרגש והחשיבה של האדם. עם כל זה שהאדם הוא יצור פיזי ולא רוחני, וגם החשיבה האנושית היא תולדה של הכימיה במוח, המדעים לא ביטלו את זה שלזהות האישית, למחשבה ולרגש של כל אדם יש מקום בעולם גם בלי אלוהויות.
17. דו שיח פורה בין דתי לאתאיסט...
פרופסור   (26.12.17)
דתי: הרי התפתחנו מצורות חיים קודמות -זאת אומרת שהיינו פעם תולעי שלשול?
אתאיסט: אתה טועה, שניהם התפתחו מאותו אב קדמון.
דתי:ומי היה אותו אב קדמון? בטח פרעוש .
אתאיסט: אתה טועה הן האדם והן הפרעוש התפתחו מאותו יצור חד תאי.
דתי : זאת אומרת שהיינו פעם חיידקי סלמונלה?
אתאיסט: אתה טועה, שניהם התפתחו מאותו מרק כימיקלים בראשיתי
דתי :זאת אומרת שהיינו פעם מרק ירקות?
אתאיסט: יא דתי נודניק לך תלמד אבולוציה וכך תמצא את כל התשובות.
18. גויים מצאו כמה עצמות, ולכבוד זה יהודים מתנפלים זה על זה.
evel ,   מרכז   (26.12.17)
19. סיפור הבריאה ממש הגיוני..חחח
ארז   (26.12.17)
20. כופרים
אברהם ,   ירושלם   (26.12.17)
כופרים.
21. למה "זוחל" אם הוא לא זחל אלא שחה במים?! הוא יצור ימי!
שמשון ג. ,   יהודה המכבי ,מודיעין   (26.12.17)
קצת דיוק בכינויים.
גם ליצור בן 150 מיליון שנה מגיע שידייקו בכינוי שלו.
אני במקומו הייתי נעלב אם משהו היה קורא לי זוחל ואני בכלל דג.
22. מה הסיפור עם הכלבים באנטארקטיקה....
נרות זהב (אתר פרשן) ,   פתת   (26.12.17)
למה הם הועברו משם?
23. מה שהכי מעצבן אצל הדתיים
גדי   (27.12.17)
שהם מאושרים יותר מאיתנו,חיים טוב יותר,חיי משפחה וזוגיות טובים יותר,בקיצור בוא נחפש איפה אנחנו טועים
24. בפולניה היו יותר גדולים
שוקי   (27.12.17)
הרבה יותר גדולים
25. שאלה לאתיאסטים איך האבולצייה יצרה שתי מינים זכר ונקבה?
אני   (26.12.17)
כלומר איך מהמרק הקדמון התפתח יצור חד תאי שנהפך לשני מינים זכר ונקבה?
26. תודה!
ogr ,   רמת השרון   (27.12.17)
כתבה מעניינת מאוד תודה :)
27. איך נוצרו מינים אנדרוגנים? ואיך יש מינים עם מין בודד בלבד?
שחר   (27.12.17)
28. דינוזאורים בתורה
תעלומות ההיסטוריה   (28.12.17)
בבראשית פרק א' פסוק כא' כתוב: ויברא אלוהים את התנינים הגדולים ואת כל נפש החיה הרומשת אשר שרצו המים למינהם....
ובתהילים פרק עד' פסוק יב' - יג' כתוב: ואלוהים מלכי מקדם פועל ישועות בקרב הארץ, אתה פוררת בעוזך ים שיברת ראשי תנינים על המים....
אז תראו כמה דומה הסיפור למדע - לפי המדע החיים התפתחו בים,
וגם בתורה כתוב כך,
ולפי המדע מטאור הכחיד את הדינוזאורים,
ובתהילים מתואר סיפור שיכול להתפרש כמטאור - בום חזק וריסוק.
ובנוסף האם ידעת שבבראשית קיימים שני סיפורי בריאה שונים - תבררו ותקראו,
ושימו לב שבסיפור הראשון כתוב רק שאלוהים ברא את העולם אבל לא כתוב את שם האלוהים (יהוה),
נעצור לרגע ונחשוב - מה פירוש המילה אלוהים: משמעותה אדון או אדונים או שאפשר לומר גם שאלוהים זה מושג של בורא מכל סוג שהוא, ולכן אם תרצה לומר שהיקום ברא את עצמו (אבולוציה) אז תוכל לקרוא לאבולוציה אלוהים למרות שהיא לא יצור או יישות כלשהי.
אבל לגבי סיפור הבריאה השני - שם האלוהים שברא בפעם השנייה, הוא יהוה והשם הזה מופיע מלא פעמים, לפני כל סוג של פעולה שהוא עושה כתוב את השם שלו, לדוגמא: וייצר יהוה אלוהים את האדם....
אם תרצו לקרוא עוד מנסיונות הפירוש שלי על סיפור הבריאה בבראשית תקראו את התגובות האלו
1
תקראו ותבינו
2
יצירת האדם
3
דמות האלוהים בתורה

שכתבתי על הכתבה בynet בקישור הזה -
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5053481,00.html
29. בעתיד יקראו עלינו על מין שהכחיד את עצמו
שחור ולבן   (28.12.17)
30. בןרות
רן ,   מרכז   (28.12.17)
בורות יוצרת אלילים
תגובות נוספות
חזרה לכתבה