|
|
|
2. האחריות הבלעדית צריכה להיות של הבנקים, זה ממש רשלנות פושעת.
|
|
|
3. בואו ואגלה לכם עוד סוד:
הבנקים מפקידים צ'קים ללא חתימה נכונה, עם פרטים חסרים, ועם טעויות. זה מה שקורה כשמקטינים את כח האדם. המון טעויות.
לשמור על הכסף, חברים, להעיר לבנק כשצריך, ולבק פיצוי.
|
|
|
4. צריך לתבוע אותם תביעה ייצוגית.
|
|
|
5. מחר -הם ינהלו את המדינה וזהו?? צריך להעמיד אותם לדין על זה.
|
|
|
6. ועל כן קנס הפיקוח את הבנקים בסכום של 500 מיליון שח
בטח...:(
|
|
|
7. הבנקים מתנהלים כמו עבריינים !
|
|
|
8. ואף מילה על הרגולציה המתקרבת בפברואר?
שומר הסף , |
ישראל המורחבת |
|
(27.12.17) |
הייתי מצפה מהכתב שיזכיר לפחות את חוק הסליקה האלקטרונית שאושר לאחרונה ואמור להיות מיושם סופית בפברואר הקרוב. הרגולציה מסדירה את נושא סליקת הצ'קים בצורה דיגיטלית, בין הבנקים לבין עצמם ובין הבנקים לעסקים. נכון להיום מוסדר רק הנושא של סליקת הצ'קים של לקוחות פרטיים מול הבנקים כפי שמוכר מהאפליקציות הבנקאיות השונות (מוגבל לסכום של 10000 ש"ח). הרגולציה בפברואר תאפשר לעסקים להפקיד צ'קים בסכומים של עד חצי מיליון ש"ח ולראות את הזיכוי המלא בחשבון בתוך יום אחד ולא 3 ימים כפי שנהוג היום. בצד של בית העסק יותקנו מערכות שיאפשרו את הקשר הישיר לבנקים (חפשו הפקדת צ'קים בקליק בגוגל). העולם (ובנק ישראל...) הולך קדימה, הבנקים רק ירוויחו עוד מההתייעלות הצפויה להם, ואנחנו הצרכנים, נזכה סופסוף לעדנה - יש הבדל משמעותי בניהול תזרים המזומנים שלנו כשהצ'קים שהפקדנו לחשבון הופכים למזומן בתוך יום עסקים אחד!
|
|
|
9. בנק אוצר החייל החזירו צ'ק בטענה של בעיה טכנית
התלוננתי בבנק שהפקדתי (לאומי) והם בדקו את צילום הצ'ק וראו שהכל בסדר עם הצ'ק ואין שום בעיה. דברו ביניהם וזה סודר.
|
|
|
10. ולמה חייבים לחתום מאחורה? סוד
|
|
|
11. נמאס מהידרדרות השירות, ברמה מזעזעת, של בנק לאומי סניף 904
ביטלו הרבה דברים שם; צימצמו את שעות הפעילות; סגרו סניפים אחרים ברחוב יפו ודחפו את כולם לסניף שלנו - ועכשיו ביטלו גם את עמדת חיש בנק! הפקיד שאול, חסר סבלנות ומדבר בגסות ללקוחות. וכשאתה מבקש טובה לשלוח משם פקס (בעניני הבנק) ברשותו האדיבה של מנהל הסניף, אז אחד הפקידונים מגרש אותך וצועק עליך: "עוף מכאן, אני אשלח את הפקס. לא אתה"
|
|
|
התנועה להלאמת הבנקים-מי שמעוניין להצטרף שירשום את שמו
| |