רכב  רכב חדש
ללא ערך מוסף
רוני נאק
פורסם: 02.01.18, 12:41
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות ב-15 דיונים
1. מה ההבדל בין כתבה לפרסומת? בפרסומת אין גיבוי עובדתי לטענות
(03.01.18)
ולכן הכותב שולח אותנו לליסינג בלי להציג בדל של חישוב אמיתית שמראה על רווח. ברגע שתנסו, תראו שליסינג עולה הרבה יותר. לא ברור שכך הוא הדבר? מה חשבתם, שחברות הליסיניג הן מוסד צדקה?
2. למי שלא שם לב, מימין למעלה: "בשיתוף שלמה סיקסט"
בוריס   (03.01.18)
מר רוני נאק היקר,
הייתי קורא את הכתבות שלך במגזין. מכרת את השם שלך או ששינית מקצוע מעיתונאי לאיש פרסום?
3. והכל בשיתוף קבוצת שלמה..והמבין יבין חחח
גיא ,   הרצליה   (03.01.18)
4. האליאב 7
אביגדור ,   רמת גן   (03.01.18)
חוץ מטיוטה לנקוזר היחיד ששמור
5. כתבה פרסומית מטומטמת !
א ,   המרכז   (03.01.18)
אם היו לוקחם ומחלקים בצורה הבאה נהגים שנוסעים 10000 . 20000 ו - 30000 קילומטר בשנה ובודקים מה העלויות בין ליסינג לרכב פרטי עבור רכב בעלות 70000 של ו - 150000 שח ובודקים גם עלויות במשך 4 שנים ן 8 שנים אז אנשים היו באמת לומדים. אבל סתם כתבה שאומרת שרכב עולהכסף פחחחחחחחחחחחחח
6. גילוי נאות היה נחמד...
שי ,   נתניה   (03.01.18)
7. עוד פרסומת במסווה של "כתבה".... נמאס!!!
אלי לוי   (03.01.18)
8. 90% מהאתר הזה הוא פרסומות במסווה
הנהלת חשבונות   (03.01.18)
9. תעשו חשבון
(03.01.18)
תכפילו את הסכום החודשי למשל 1500 ש"ח במספר תשלומים (36) פלוס מקדמה (10) שילמתם 64 אלף ש"ח.
קניתם רכב חדש (130) לאחר 3 שנים ירידת ערך 36 אלף, עלויות ביטוח, טסט, טיפולים 18 אלף שילמתם 54 אלף ש"ח.

אם תחזיקו את הרכב ל-10 שנים (אין היום בעית אמינות) החישוב כולל ביטוח,טסט,טיפולים הוא כזה:
ליסינג תפעולי: כ-200 אלף ש"ח.
פרטי: כ-150 אלף ש"ח.
10. לא שווה קריאה !!!!!!!!!!!!!!
נועם   (03.01.18)
לא שווה קריאה !!!!!!!!!!!!!! בזבוז זמן
11. בליסינג פורסים את ירידת הערך לתשלומים
אורן ,   צפון   (04.01.18)
הם הרי יודעים בממוצע כמה ירידת ערך יש לכל דגם, ומחלקים את זה לשלוש שנים... הלקוח משלם את זה ועוד קצת כל חודש (למשל עבור ביטוח, טסט וכו׳).

חברת הליסינג מרוויחה מזה שהיא קונה את הרכב בהנחת ענק (שלציבור אין), ומוכרת אותו בהנחה פחותה בהרבה אחרי 3 שנים (ועם טיפולים חלקיים בלבד, ולא במוסכי יצרן כמובן).

12. חברות ליסינג = הון ושלטון
n   (05.01.18)
13. חברות הליסינג מגלגלות על הלקוח את ירידת הערך + רווח נאה שלהן
אין ,   אפס   (05.01.18)
14. חברות הליסינג מגלגלות ירידת ערך+מינוף=הסיכון עליהן
שימי ,   תל אביב   (09.01.18)
החישובים שעשו פה קודמי דיי שגויים. הם מסתמכים על ירידת ערך של 15% בשנה שזה כמובן פיקציה. המינוף של חברות הליסינג בנוי על זה חזק . המימון יחסית ידוע וזול. אם יהיה גליץ כלכלי אז השוק יוצף עוד יותר מה שיגרור את רכיב ירידת הערך לרצפה ואז חברת הליסינג בצרות. למה?להבדיל מלקוח פרטי , חברת הליסינג חייבת למכור את הרכבים כדי לשרוד. מצד שני המודל של מוצר צריכהבכתשלום חודשי (רכב,כבלים, טלפון,אנטרנט) הוא דיי נפוץ ונח ללקוח.אמנם יותר יקר ללקוח הסופי אבל גם פחות כאב ראש.
15. הגזמתם
יובב זר ,   מרכז   (09.01.18)
בכתבה פרסומית מוסווה יש איזושהי הסוואה. כאן אין אפילו קמצוץ. אתם גורמים לי להתחיל לחשוב על שדות מרעה אחרים, שלפחות מנסים לגרום לי לא להרגיש מטומטם.
חזרה לכתבה