1. רק חשוב לקחת בחשבון שלעיתים תוצר שנראה גרוע
עושה יותר נזק תדמיתי מאשר תועלת. בכל מקום בו האפליקציה סומכת עליכם לספק תמונות - זה צריך להיראות טוב ולא מאולתר. להעלות תמונה סתמית בתור סמל לייצוג העסק שלכם - טעות. אם יש לכם לוגו - זה המקום להעלות אותו, באיכות טובה, ולמקם כך שלא ייחתך. אם צריכים תמונות מוצרים - כדאי שיהיו מקצועיות.
זה שהאפליקציה זולה ומהירה לא אומר שאין צורך בנראות מקצועית ואמינה.
וכל הכבוד לסטאראפים הישראליים שלא מפסיקים להתעלות על עצמם :)
|