|
1. מרצה- ייצר תוכן אינטקרקטיבי ומעניין
סטודנט , |
ארה"ב |
|
(30.12.17) |
בתואר הראשון שלי באוני ת"א אם לא הייתי משתמש בסמארטפון והלפטופ הייתי הולך לישון ברוב השיעורים. רבים מהמרצים לא רלוונטיים ומקריאים חומר ממחברת בת 20 שנה.
אם אנחנו מעוניינים בסטודנטים מיודעים צריך למצוא דריכים חדשות להעביר חומר.
|
|
|
אני סטודנט למתמטיקה מקצוע שמלמדים אותו באותה צורה מאז שהמציאו אותו כי צריך להכיר את השורש ממנו צמחו הדברים
הסטודנטים הצעירים רוצים כל הזמן לדלג על התיאוריה ולא מבינים את הרלוונטיות שלה לעבודה שלהם אחר כך כמפתחים
המרצים אומנם מיושנים מעט ומבוגרים יחסית לסטודנטים והייתי רוצה לראות מרצים יותר צעירים הרי לא באמת צריך תואר שלישי כדי ללמד אלגברה או גיאומטריה אוקלידית או מטריצות או את תורת המספרים את זה יכול ללמד בוגר תואר ראשון
|
|
|
3. מסכים 100% אמנם לדעתי זה TOO LATE ואף יחמיר בעתיד..
|
|
|
4. מרצה הנחח את הסמארטפון בצד ולמד!!
כרגילבמקום לקחת אחריות מפנים אותה כלפי הסטודנטים.. מאותה הרשת המדוברת המרצים מעתיקיםמבחנים ועבודות אשר לרוב בעצמם אינם יודעים לפתור. המרצים מעבירים שעורים במצגות אשר לרוב הם לא הכינו . אבל הכי קל... זה להאשים את הסטודנטים. אם פעם לפני 30-40 שנים היו מרצים איכותיים הרי שהיום מדובר על אנשים שבאו לעשות השלמת הכנסה ולהעביר תזמן.
| |