|
ככה זה כשחברה לא לוקחת אחריות ויש קושי להוכיח כמה מכשירים נפגעו. ככה זה כשחברה מתעלמת מכל המכשירים שיובאו שלא באמצעות היבואן הרישמי.
אני לא קונה יותר מכשירים סלולריים של סמסונג.
|
|
|
הוא מת באופן בלתי ניתן לשיקום
|
|
|
|
|
היו לי 2 מכשירים - שניהם חווה את מה שכונה אז "מוות פתאומי" ליקון אחד מהם עעלה לי 60 והשני 400. מישהו יכול לשלם על עוגמת הנפש של מוות פתאומי ב 2 מכישירם שהיו אז בני פחות מ 5 חדשים ??? אחד מהם עבד כמה חדשים אחרי התיקון טואז המסך התחרפן ופשוט זרקתי אותו לכל הרוחות. זה מה שקורה כשחברת ענק לא מספקת מוצר ראוי ובטח שלא שירותי תמיכה ראויים.
|
|
|
|
|
6. מתנצלים, במקום 50₪ ניתן לכם נוט 7 :)
פחחחח...איזה חברה. עד שלא יחטפו ייצוגית ישתינו על הלקוחות בקשת
|
|
|
7. להגיע לשם ולנסות להוכיח עבור 50 ש"ח?
מי היה השופט הדפוק שאישר???
|
|
|
8. יש לי S3 שלפעמים מתאחל את עצמו אבל תמיד נדלק
אני לא קונה יותר סמסונג, נמאס לי מהזבל שהם דחפו למכשיר ולא ניתן להסיר
|
|
|
9. בזמנו זה היה מכשיר הדגל שלל סמסונג, 50 ש' אינם פיצוי
מכרתם לנו מכשיר מתקדם, חדש, יקר והוא מת לפתע, ידעתם שכך יקרה ולמרות זאת מכרתם אותו, לא רק בארץ - בכל העולם. בארץ במיוחד סרב הנציג שלכם לקחת אחריות, ייתרה מזו, ניסה עוד לעשות קופה על הדרך ולמכור מכשיר חדש יותר שיצא לשוק כביכול ב"הנחה".
פיצוי נאות וצודק הוא מכשיר מתקדם באותו מעמד יחסי שהיה ל- S3 כאשר נמכר.
ב- 50 שקלים בקושי קונים כבל טעינה גרוע.
|
|
|
10. 50 שקל? מה זאת הבדיחה הזאת?!
ואני צריך גם להוכיח...
|
|
|
11. וואו 50 שקל... שקל חדש או ישן?
|
|
|
12. היה לי S3 לפניי שנים אין לי היום אפילו יכולת להוכיח שהיה
שהיה לי טלפון כזה. אם היה לי איזה תעוד היתי צריך לחפש אותו ולהשקיע בכך שעה לפחות. במיקרה יש מרכז שרות של סמסונג במרחק 20 דקות מימני אבל מין הסתפ כל התהליך יקח לי לפחות שעתיים עבור 50 שקל. לא מצדיק את המאמץ ובדאי של מי שאין מרכז שרות כזה קרוב איליו או למקום העבודה. וזה כמובן בתנאי ששמר איזה תעוד מהשנים הרחוקות האילו. בקיצור אם 100 אנשים יבואו לקבל את הפרס זה יהיה מפתיע ולא סביר
| |