דיגיטל  אינטרנט
רצה ללמד את התלמידים על ויראליות - ושבר את טוויטר
ynet
פורסם: 11.01.18, 07:57
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות ב-9 דיונים
1. וזו בדיוק הסיבה שאין לי חשבון בטוויטר ופייסבוק
(11.01.18)
2. כיתה ג? טוויטר???
(11.01.18)
3. מה שניתן ללמוד מכך זה ש...
גולש   (11.01.18)
מה שניתן ללמוד מכך שלרשתות החברתיות עוצמות אדירת כולל הואטסאפ; אבל - העוצמה הזו מתפספסת בענק עם כל השטויות שמפרסמים בהם. זה כלי ענק לתמיכה נפשית הרבה יותר מכל תרופה, זה כלי ענק להפיץ מידע תורם בכל תחום. זה כלי ענק להריפ פרויקטיים חוצי גבולות. והנה עובדה - בכתבה. ציוץ בכיתה ג' הפך לציוץ עולמי. מקווה שפעם נשכיל להשתמש ברשתות החברתיות לדברים רציניים. ובהזדמנות זו, תפסיקו כבר עם צילומי הסלפי מלווים בפרצופים מביכים או תמונת הנשיקה המבויימת. די עם זה! רשתות חברתיות זה כלי רציני שלא מתאים לכולם.
4. למה לא?!
שחר ,   אזור מגורים   (11.01.18)
דווקא שיעור טוב לילדים שיבינו כמה נזק אפשר לגרום במספר מילים אם רק לוקחים את המדיה לכוון הלא נכון.
לי אין טוויטר או פייסבוק מסיבות דומות, אבל לא רק...
אולי היה עדיף ללמד אותם בעזרת אש בשדה קוצים?...
5. ומה הערך החינוכי של הניסוי הזה?
אורן   (11.01.18)
מה הוא לימד את התלמידים? שטוויטר פופולארי? אז?
6. מצטער אבל לא מקורי, כבר היה מורה שהתפרסם עם ניסוי דומה
(11.01.18)
לפני יותר מ 15 שנים נדמה לי, עם אימייל שגם הוא הופץ תוך זמן קצר כמעט לכל העולם.
7. ניתן ללמוד שפייק ניוז מתפשט מהר מאוד...
שלומי   (11.01.18)
8. מורה לא צריך להיות מקורי
אלעד   (11.01.18)
הוא צריך ללמד את התלמידים שלו. העובדה שעשה ניסוי שאולי נעשה קודם, לא גורעת כהוא זה מהמסר שהוא ביקש להעביר לתלמידים, וככל הנראה הצליח.
9. סי ג'יי מארפל הנשיא הבא של ארה"ב
יש לו הידע הדרוש   (11.01.18)
חזרה לכתבה