רכב  משפט וצרכנות
ב.מ.וו i3
אודי עציון
פורסם: 12.01.18, 09:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות ב-20 דיונים
1. ב י ש ר א ל העושק מורכב ממיסים וממתח רווחים הזוי של היבואנים
ע ו ש ק - ג ז ל ,   ג ז ל - ע ו ש ק   (12.01.18)
ב י ש ר א ל - ב.מ.וו i3 חשמלית עולה מ- 0 0 0 , 9 4 2 אלף ש"ח.

ב א נ ג ל י ה - ב.מ.וו i3 חשמלית עולה מ- 34,070 ליש"ט שזה בשקלים רק 158,000 אלף ש"ח בלבד.
_______________________________________________________________

יש פה פער מחירים של 0 0 0 , 1 9 אלף ש"ח לרעת ישראל פער שלא אמור בכלל להיות, מכיוון שהמכונית הזאת היא 100% חשמלית נטענת והמיסוי עליה בישראל הוא רק 20%, ובכל זאת גונבים אותך בישראל גם במחיר של מכונית - י ר ו ק ה $$$$$$$.
2. צודק : " כרגע יותר פנטזיה טכנולוגית מאשר מכונית שימושית."
א ,   המרכז   (12.01.18)
רכב שהוא בעצם צעצוע קטן לטווח של 200 קילומטר ולא נוח בכל כך הרבה כסף ?
רק כאשר יהיה רכב משפחתי שיעלה כמו רכב משפתי ויסע 600 קילומטר לטעינה , רק אז נידע שיש מתחרה אמיתי לרכב הרגיל. בינתיים אנחנו בשלב הפנטזיות.
3. העתיד למכוניות חשמליות רחוק מאד
כבר ראיתי שטויות בחי   (12.01.18)
כל עוד הסוללות לא יהיו הרבה יותר קלות עם קיבולת הרבה יותר גדול, טעינה מהירה הרבה יותר, אורך חיים הרבה יותר גדול ומחיר הרבה יותר נמוך, מכוניות חשמליות יהיו רק צעצועים.
והעתיד בהקשר הזה רחוק מאד אם בכלל.
אופציה יותר טובה תהיה פיתוח סינטזות של דלקים למנועי בערה פנימית שפולטות מזהמים מועטים.
(מה גם שכאשר ואם מכוניות חשמליות יתרבו על הכבישים, פסולת הסוללות יציף את העולם ויגרום לזיהומי מתכות כבדות וחולרות אחרות)
4. ניסיון לייצר מכונית חשמלית? כבר מכרו חצי מיליון ממנה בעולם!
קובי ,   צפון   (12.01.18)
5. ב.מ.וו i3 חדש עולה 9 משכורות משק בית בארה״ב. 25 בישראל.
במדינת הגנבים   (12.01.18)
רגע, אבל אין בישראל כמעט כלום מס על רכב חשמלי? אז מה קורה כאן??! הסברים יתקבלו בברכה (גם מהאספסוף של ביבי).
6. YNET קיבלו הוראה לנטרל טוקבקים נגד עושק יבואני הרכב
בושה וחרפה   (12.01.18)
7. מעניין למה YNET לא מאפשרים לפתוח ולקרוא תגובות.
מעניין   (12.01.18)
8. בשביל מה כתבה על רכב משומש שאין בישראל? כתבה מיותרת לגמרי
ישראל ישראלי   (13.01.18)
9. יותר חשמליות כמו i3
דורון   (13.01.18)
לא רק ב-i3, צריך בב.מ.וו i8, הסגרות 3, 4, 5, 6, 7
10. בישראל הרבה יותר קל וטוב לנהוג ברכב חשמלי
נהג אחד ,   סיאטל   (12.01.18)
בישראל שקעי חשמל 220V, מטעינים את הרכב בזמן סביר לחלוטין, בעוד שבארה"ב עם 110V זמני הטעינה הזויים (אם יש לך שקע מיוחד של 220V, זה סבבה, אבל לא לכל אחד יש).
בישראל המרחקים קטנים וכל הזמן יש פקקים. (פקק = מכונית חשמלית עדיפה כי היא לא מבזבזת הרבה אנרגיה כשעומדים במקום בניגוד לרכב בעירה פנימי שממשיך לשרוף דלק)
בישראל לרוב הטמפרטורה בחוץ לא יורדת מתחת ל0 מעלות, אז לפעמים חם, אבל אפשר לפתוח חלון, בארה"ב בהרבה מדינות חייבים לחמם בטירוף וזה לוקח המון טווח ומבזבז המון אנרגיה.
מכוניות חשמליות עדיפות מבחינה סביבתית, אפילו אם תחנות הכח משתמשות בפחם או מזוט, בגלל שתעשיית הדלק גם זקוקה לאנרגיה בשביל לזקק דלק (6 קילוווט לגלון של דלק!, מכונית חשמלית יכולה לסוע 20 מייל על כמות החשמל הזו!).
11. יש לי כאת - ממש ממש כיפית
יובל ,   ירושלים   (13.01.18)
יש לי כזאת מכונית כבר מעל שנה (מטעין בחנייה בבית). המכונית מאוד מהנת לנהיגה (דבר שקשה להעביר בכתב). במעל שנה שיש לי אותה התשתמשתי במכונית בנזין השניה שלוש פעמים בלבד וזאת למרות שרוב רובן של הנסיעות שלי הן בין ערוניות (ירושלים תל-אביב). כנראה כמות הפעמים שנוסעים יותר מ 200 ק״מ ביום היא בסך הכל נמוכה. העלות הכוללת של הבעלות על הרכב היא נמוכה כי אין הוצאות נוספות (אין דלק, אין טיפולים). הפעם הראשונה שהמכונית תהיה במוסך היא בפברואר 2019. אני מאוד נהנה ממנה!
12. בארה״ב ליסינג ל i3 לפני שנה ב 100 דולר לחודש.
רון   (13.01.18)
התחיבות ל 24 חודשים אבל טווח נסיעה של 40 מייל על מצבר מלא שאפשר היה להטעין בכל מקום וגם משקע רגיל בבית... בעסה....
13. "מכונית חשמלית. שימוש... מתקדמים" ומתקדם מאוד בפליטה הכי גבו
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (13.01.18)
"מכונית חשמלית. שימוש... מתקדמים" ומתקדם מאוד בפליטה הכי גבוהה של EMF !!!
אתה יכול לתת כמו רבים כמו תשלילים, אבל אתה לא יכול להתחבא מן האמת, אשר כרגיל רבים מכם הם כל כך טיפש על - אני מדוד עד 80 מיליגאוס!
העולם tken אומר כי מעל 6 מיליגאוס זה מסוכן עבור הגוף.
כמובן שאני נהג זה וזה קצת קשה להתרגל הבלמים, אשר טוען את הסוללות = פונקציית בלימה חזקה מאוד.
"למי היא מתאימה: שוחרי טכנולוגיה, איכות סביבה או שניהם, שיש להם מכונית אחרת לנסיעות ארוכות." = איכות סביבה -תלוי עבור מי... בטוח לא עבור המסכנים המנוצלים: סינים, בוליביאנים, אפריקאים, וכו ', ששם כורים ומעבדים את החומרים הנדירים = המון כימיקלים מזוהמים מאוד ובאוויר = סביבה מזוהמת מאוד!
אני מאוד מסכים כי המכונית הזו היא רק כמו מכונית שנייה - היא מכונית מיקי מאוס קנה מאוד = פחית סרדינים...
ועכשיו למגיבים האחרים - רבים ללא כל ידיעה אשר "מעדיפים" את "האמת" שלהם - אך זו לא המציאות, במיוחד מן הסטטיסטיקה המוכרת. הנה באה האמת המדעית:
- 4 - ויקיפדיה: "המכירות הגלובליות של BMW i3 הגיעו ל 50,000 יחידות בחודש יולי 2016." !!! שקרן!
- 3 - כל מילה מוצדקת 100% - מידע אמיתי שאתם הטיפשים לא רוצים להתמודד איתו!
- פשוט - מתי? 10, 20 שנים מהיום - אנחנו לא רואים שיפורים ממשיים ובוודאי לא בעתיד הקרוב!
2 - מרחק נסיעה מאוד, מאוד נכון. הטווח הניתן היא המילה של היצרן - הטווח המעשי = ירידה בהרבה (טווח 60%) התלוי בטופוגרפיה, חימום, מיזוג אוויר, בטמפרטורות הקרות הקיצוניות שלנו במדינות הצפון וגם הגבוהות אצלכם ואחרותו
- אין טעינה מהירה בטמפרטורות מקפיאות, 0 צלזיוס, -32 פרנהייט.
- "הביצועים של כל הסוללות יורדים בצורה דרסטית בטמפרטורות נמוכות; עם זאת, התנגדות פנימית מוגברת תגרום לאפקט התחממות בגלל אובדן יעילות במהלך השימוש. ב -20 ° C (-4 ° F) רוב הסוללות הן ברמה של כ -50% ביצועים. למרות ש NiCd יכול לרדת ל -40 ° C (-40 ° F), פריקה מותרת רק 0.2C ב 5 שעות פריקה. Li-ion מיוחדים יכולים לפעול עד לטמפרטורה של -40 מעלות צלזיוס, אבל רק בקצב הפריקה המופחת; הטעינה בטמפרטורה זו אינה באה בחשבון.
- לעובדיה - עובדות טהורות = מציאות ממשית!
- אדיפוס, בירדן - גם אתם לא חכמים מדי - "קצת מופרעים", כי העובדות שלנו הן עובדות יומיות = המציאות!
- "תבקש" וכו'... - אתה, ואנחנו בקנדה, ארה"ב, וכו ', אנו לא בדנמרק. אולי בקליפורניה יש יותר.
- ל 1 - אפילו אני יכול לנסוע עם 66 הליטרים שלי(אוקטן 87), V8 ו 2 טונות, גם יותר מרחק על כבישים והראשיים. כך גם מכוניות בנזין אחרות. כן, זה קצר יותר בעיר, אבל מה נעשה במדינות הענקיות כקנדה, ארה"ב, רוסיה, וכו '??? אתה חייב להיות מטורף אם אנחנו צריכים לקנות 2 מכוניות - איפה החיסכון ה"ירוק" ???
- שחר, אוטווה, קנדה - כל מילה היא האמת \ כדורבנות = המציאות! כולכם קיראו את העובדות הנ"ל !!!
- המחיר הבסיסי של ה i3 הוא 56,915 קנדי ​​= חשמלי טהור.
- המחיר ועוד מנוע = היברידי = 62,000 קנדי.
- עבור מחירים אלה אני יכול לקנות מכונית יוקרה גדולה מאוד או כמה מכוניות רגילות קומפקטית!
1 - מה למחירים של מדינות אחרות יש לעשות עם התמחור שלכם בישראל ??? הטיפשות נודפת ממך \ מכם וגם לא מהימנה !!!
14. מדוע להתנגד לרכב שלא מזהם במרכז העיר?
קול החשמל   (14.01.18)
בנוסף על נצילות טובה יותר של המנוע ,במנוע חשמלי אין :
1. אגזוז
2. גיר
3.שמנים
4.רדיאטור
5.מכל דלק
מה עובר על ליטר בנזין עד שהוא מגיע לרכב?
1. קידוח
2. הובלה ,בעיקר ימית -
3. בתי זיקוק
4.הובלה במשאיות מזהמות לתחנות הדלק
5.תחנת דלק מסריחה באמצע העיר
חשמל מגיע לכל מקום .
15. מי מתקן שריטות הרי זה סיבי פחמן?
אני רק שאלה   (14.01.18)
אם יש קרינה מסוכנת איפה אפשר למצוא מחקרים אקדמיים שמוכיחים פגיעה בבריאות ?
16. - גם לי מותר לא לדבר על נושא, מדי פעם...
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (15.01.18)
14 - אתה אנוכי כמו כל החברים שלך ה"ירוקים" - לך\לכם רק אכפת מה קורה בחצר שלך.
קרא את ההערה שלי להלן:
"תלוי למי... בטוח לא עבור המסכנים המנוצלים: סינים, בוליביאנים, אפריקאים, וכו ', ששם כורים ומעבדים את החומרים \ מתכות הנדירים = המון כימיקלים מזוהמים מאוד ובאוויר = סביבה מזוהמת מאוד - שם,
אך "חס וחלילא" לא בתל-אביב !
- מה תעשה עם כל הליתיום, מתכות נדירות ארות, וכימיקלים אחרים מן הסוללות המבוזבזות ???
- עם רכיבי האלקטרוניקה?
- "מה עובר על הסוללות, המנועים החשמליים, ייצור רכיבי האלקטרוניה, וכו' עד שהם מגיעיים לרכב?"
הנה אתה דוגמא נוספת, כמו כל כך הרבה כאן, שאין לך\להם מושג, לא מסוגלים לחשוב, לא להבין, וכו ', עם שם מזויף שהופך אותך לגיבור אבל ריק מאוד\חלול שם למעלה ...!
ו, זה מודה לי על מה שאני אומר על הרבים של המגיבים כאן הנוהגים לתת הרבה שליליות לכל מי שלא "רוקד" על פי הגחמות שלהם ... הם אפילו לא יכולים לטרוח לענות לוגית, מציאותית, לנושא - לחשוב על מחירים במדינות אחרות של אותם כלי רכב, וכו '- אני מניח שהאחד מעל "החמיץ" אותם כאשר בא לתת ידע ...
- לפחות יש לי "בעל ברית" "שחר, אוטאווה" אשר בהחלט יכול לחשוב בצד הזה של היבשת שלנו!...
אני חייב לומר כי לרבה מכם כאן יש להתמודד בכמה של השפה המזויפת של מכוניות חשמליות! - תמשיכו עם ה"צדק" שלכם בעולם המזויף שלכם = טבעונים, צמחונים. אורגניים... - גם לי מותר לא לדבר על נושא, מדי פעם...
17. לא ברור למה היא כ"כ יקרה?
א   (01.02.18)
בגרמניה נמכרת החל מ37500 יורו -בישראל יש רק 10% מס על חשמליות (והמעמ בגרמניה גבוה ב2% ועומד על 19%). משמע, הייתי מצפה למחיר התחלתי של 170,000 שח
במחיר הזה, גם יכלה להמכר (זה בכ"ז במוו)
היבואן לא חייב לעשות רווח של 100000 שח או יותר לכל רכב
אם לקחת בחשבון את מחיר החשמל הזול, לרכב שיעשה 30000 ק"מ בשנה למשל , עלות חשמל 3000 שח במקום 12000 שח ברכב חסכוני (1:15)
18. היבואן בעצם לא רוצה למכור אותה להלן ההסבר
יש תשובה   (02.02.18)
במחיר של 180 אשח יש הגיון למכור בהנחה שזה היה כולל את מאריך הטווח שזה מנוע קטן לגיבוי שבפועל מאפשר טווח נסיעה שיכסה את 90 אחוז מצרכי בעלי הרכב אם הוא משמש כרכב שני. הבעיה שאז המיסוי נחשב כמו פלאג אין רגילה שזה ממש לא המקרה זה. מעניין שזה תקף גם ל8i. מדוע לא מצליחה דלק מוטורס לשכנע את משרד התחבורה שזה יקטין תחלואה מזהום אויר? אולי כי לאף צד אין עניין להקטין צריכת דלק אלא רק להראות כוונות?
וקחו בחשבון שכמעט ואין תחזוקה לרכב כזה ולכן אין רווחים למוסכי היבואן. בקיצור המחיר המופקע משקף את הנ״ל. הרכב עצמו פנטסטי (בהנחה שלא מסוכן לבריאות בגלל קרינה אלקטרומגנטית)
19. היבואן בעצם לא רוצה למכור אותה להלן ההסבר
יש תשובה   (02.02.18)
במחיר של 180 אשח יש הגיון למכור בהנחה שזה היה כולל את מאריך הטווח שזה מנוע קטן לגיבוי שבפועל מאפשר טווח נסיעה שיכסה את 90 אחוז מצרכי בעלי הרכב אם הוא משמש כרכב שני. הבעיה שאז המיסוי נחשב כמו פלאג אין רגילה שזה ממש לא המקרה זה. מעניין שזה תקף גם ל8i. מדוע לא מצליחה דלק מוטורס לשכנע את משרד התחבורה שזה יקטין תחלואה מזהום אויר? אולי כי לאף צד אין עניין להקטין צריכת דלק אלא רק להראות כוונות?
וקחו בחשבון שכמעט ואין תחזוקה לרכב כזה ולכן אין רווחים למוסכי היבואן. בקיצור המחיר המופקע משקף את הנ״ל. הרכב עצמו פנטסטי (בהנחה שלא מסוכן לבריאות בגלל קרינה אלקטרומגנטית)
20. כמעט שהזמנתי אחת ,רציתי את זאת עם
ד ,   חיפה   (05.02.18)
מנוע הגיבוי , יבואן BMW הגאון החליט לא להביא כי היא תהיה יקרה מדי ,הממשלה רוצה את ליטרת הבשר שלה .
אנשים ימשיכו למות מזיהום אויר ,ספינת השוטים ממשיכה לשוט לאובדנה .
בלי מנוע גיבוי עם הכיסוי העלוב של עמדות טעינה 3 עמדות בקיריון כלומר ביום שישי תורים שיגיעו עד חוף נהריה .
חלם זה כאן.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה