חדשות  חדשות בארץ  כללי
רכבת קלה ביפו: יוצאות לדרך העבודות בשד' ירושלים
איתי בלומנטל
פורסם: 14.01.18, 13:51
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות ב-17 דיונים
1. לפי הסרטון שדרות ירושלים הולכים להיות כמו רח'יפו בירושלים
איטריה   (14.01.18)
תנועה רק של רקבת קללה כמעט ללא תנועה של רכבים .
אוי לטימטום
2. סבלנו 12 שנה נסבול עכשיו עוד זה קטסטרופה הפקקים
ורד ,   בת ים   (14.01.18)
3. זו לא רכבת קלה, זו רכבת קללה!
תום   (14.01.18)
4. בסוף אגד ודן יפשטו רגל
א ו   (14.01.18)
אבל לתושבי יפו יהיה שקט ואיכות חיים נקיה
5. האיטרסנטים מתנגדים
חיגז   (14.01.18)
בנושא הרכבת הקלה הועלו המון חששות
1. יציאת עכברושים.
2. הפרעות לתנועה
כל החששות התבדו בניגוד חירושלים שהחברה היתה חברה פרטית, בת"א בונה נת"א חברה ממשלתית עם גב פיננסי חזק ושיקולי יוקרה של כל הנוגעים בדבר.
זהו פרויקט הדגל של השר כץ ולכן כל החששות מוגזמות.
3. לתושבי בת ים וחולון ןיפו אתם תהיו המרויחים העיקריים מחירי הנדלן כבר עלו בהתאם לאורך התואי.
לכן תפסיקו לקטר.
6. מה ההגיון להעביר את כל התנועה של בת ים-חולון דרך שד ירושלים?
למה לא שלבים-היינה?! ,   צפון יפו שוק הפשפשים   (14.01.18)
הרס מירקם השדרה, סיכול כל פיתוח עתידי, בכיה לדורות. נראה שהתכניות הוכנו בשנות השבעים בלי שום הבנה של מירקם עירוני.
7. למה לא 50 מטר מיתחת לאדמה?
משה   (14.01.18)
8. מדוע לא להעתיק את כל העצים הנגדעים ורק ארבעה עצים ?!
&   (14.01.18)
9. זה אזור של עניים אז לא נורא
דודי   (14.01.18)
בינינו...
10. מחליפים 170 אוטובוסים של 50 נוסעים ב20 רכבות של 500 נוסעים
ציניקן   (14.01.18)
כשמחשבים את קיבולת האוטובוסים כולל קו 1 עם 140 נוסעים, אזי רואים שהקיבולת הכללית של הרכבת הקלה דומה לזו של האוטובוסים, היתרון היחיד הוא הנתיב הבלעדי.
החסרונות הם העלות וההפרעה לתנועה בשנות הבניה ומסלול יחיד שמכריח את הנוסעים להחליף לאוטובוס אחר, לעומת מגוון מסלולים שמאפשרים האוטובוסים.
11. למה לא מתחת לאדמה
קוגל ירושלמי   (14.01.18)
גם ככה אין מספיק מקום לתנועת כלי רכב
12. תוסיפו לתמונות מוסלמים וליכלוך ברחובות ושיכורים- זו המציאות!
דני   (14.01.18)
13. חכמים על חלשים ביפו ובת ים הרכבת מעל הקרקע
בני   (14.01.18)
כאשר בכל האזורים האחרים פתח תקוה , בני ברק, רמת גן ומרכז תל אביב מתחת לקרקע. ראש עיריית תל אביב דואג רק למקורבים שלו, וראש עיריית בת ים עסוק רק בעסקאות מקרקעין תושבים לא מעניינים אותו. למה תושבי יפו ובת ים צריכים לסבול מרכבת שתעבור מתחת.לביתם 24 שעות ביממה?
14. טימטום שאין כמותו - צריך רכבת תחתית!
לא משנה ,   ת"א   (14.01.18)
במקום הפרדה מפלסית מוסיפים מגבלה: לפנות רכבת שנתקעה על המסילה וחוסמת שני צמתים בו זמנית יותר קשה מלפנות אוטובוס אחד שאפשר להזיז זמנית הצידה על המדרכה עד שיגיע גרר
15. בשביל זה נשלם עשרות מיליארדים ושנים של סיוט תחבורתי?
דורון ,   תל אביב   (14.01.18)
בשביל רכבת שתסע לאט כי בכל רגע יכול אדם להתפרץ למסילה שלא מופרדת כלל מהרחוב? שתתקע ותאחר בגלל רכב או משאית שיעמדו על המסילה? שלא תסע בשבת?
הזוי
16. למה לא רכבת תחתית? זאת בכיה לדורות!! בזבוז כסף.
(14.01.18)
17. בדמייה הכל עובד נהדר
חמי   (14.01.18)
.
חזרה לכתבה