|
1. הדגם הראשון יותר מוצלח, עם יכולת סיבוב כמו מלגזה
הרב פיינשמעקער |
|
|
(02.02.18) |
ונוסע יופי בשטח קל. הלוואי והיו ממשיכים לייצר אותו, כי כמו הדקוטה- רק טריוס יכול להחליף טריוס.
|
|
|
2. פעם דייהטסו היה על הפנים מאז שטויוטה לקחו את המושכות..
הפך לאוטו מצויין !
|
|
|
אבל רכב לא יציב בכלל בכביש... במהירות. צריכה גובהה של דלק. מה שכן מאוד זול טיפולים ומחיר. מאוד אמין עברתי לסוזוקי ויטרה אין עליו
|
|
|
לא נמכר אלא 20 אחוז מעל מחירון
|
|
|
5. ב י ש ר א ל - אין יותר דייהטסו כי הפסיקו את היבוא שלו, אבל :
טוני , |
טורינו, איטליה |
|
(02.02.18) |
*ב י ש ר א ל - סוזוקי ג'ימני ידני עולה מ- 0 0 0 , 5 0 1 אלף ש"ח.
ב א י ט ל י ה - סוזוקי ג'ימני ידני עולה מ- 18,200 אירו שזה בשקלים רק 78,000 אלף ש"ח. ______________________________________________________________
2018 והיבואן של סוזוקי בישראל עדיין מכריח ומאלץ את קוניו לברירת מ ח ד ל המסוכנת הקמיקזית של מערכת בטיחות פאסיבית של מובילאיי אל-לה קומבינה אל-לה לא בטיחות.
|
|
|
יש מעטות כאלו בארץ. באירופה רואים הרבה. עבירות מדהימה וגם נראית טוב.
|
|
|
|
|
8. רכב פחות מ 2000 סמ"ק כשאתם נוסעים מחוץ לעיר, זה פשוט סיוט
אם זה לא טורבו ופחות מ 2000 אל תיקנו
|
|
|
9. דיהטסו חברה ללא חלפיםבגללשפשטה רגל
עגלה הייתה ל 2011 סיוט של אוטו ואחזקה גרועה בשטח לא יציבה בכביש פתוח ירידת ערך של 25%$ לפחות תודה לאל שהחלפתי לפגו
|
|
|
הפלסטיקה מיתלים0 קשיים בעיית נזילות של רדיאטור בקושי סוחב נסיעת שטח בלתי אפשרית מכרתי אותו ב28% פחות מהמחירון פשוט נורא תודה לאל החלפתי לפגו 208 עזבו אתכם צעצועים
|
|
|
אמינות מוחלטת ! 0 תקלות. מפתיע בעבירות שלו. בבוץ עוקף טובים ויקרים ממנו. אחזקה זולה. נמכר מעל המחירון. ממליץ !!
|
|
|
12. ממש חבל שכבר לא מוכרים דייהטסו. כבר אין חברות אמינות
|
|
|
13. רכב חרבנה, גם מבחינה מכנית וגם בצורתו המוזרה
|
|
|
רכב מעולה !!!! מחפש חלקים מפירוק לרכב בדיוק כזה !! פנס אחורי, פלסטיקה פנימית, גומיות לחלונות ! מישהו מכיר
|
|
|
15. מי שמחפש גיפ עם יכולת שטח = הויטארה 2.4 קצר - מכרתי ומצטער.
מי שמחפש גיפ עם יכולת שטח = הויטארה 2.4 קצר - מכרתי ומצטער. יש לו כוח עצום, הילוך כוח, נעילת דיפרנציאל מרכזי ומדמה נעילת קידמי ואחורי ע"י שימוש בבלמים במצב הצלבה. אמין מאוד - רק אוכל קצת דלק 1 ל 8 בעיר. איכות חומרים טובה - ואין רעשים וקישקושים.
אחלה תמורה לכסף.
|
|
|
16. יש לי אחד עם 175000 קמ מ2011
בלי אף תקלה. מומלץ ביותר. כל מי שכתב תגובה שלילית לא היה בעלים של אוטו כזה.
|
|
|
17. מ-2008 אצלנו. 0 תקלות.
|
|
|
בעל טריוס 2007. מי שכתב תגובות שליליות על האוטו, עובד עליכם בעיניים. האוטו אצלי מ2009 עבר 155,000 קמ. היתה לי קבוצת גיפים במשך כשנתיים ונסעו איתי בקבוצה רכבים של בין 300-500 אלף שקל. אני בתור מוביל טיול תמיד עברתי ראשון בכל מקום. הם לעומת זאת הרבה פעמים התקשו לעבור. עד היום אני מטייל איתו בשטח ותאמינו או לא אבל יש לו 0 תקלות, פשוט לא יאמן. עד היום במשך קרוב ל10 שנים הוחלפה צירייה, ושני מיסבים קדמיים. השאר רק טיפולים. אוטו אמין בצורה בלתי רגילה ואני מטייל איתו המון בשטח. רק תעשו מיגון שלושה חלקים וזהו. החיסרון היחידי שלו הוא צריכת הדלק. 1 ל 8 ממוצע.
|
|
|
19. היה לי דגם 2010. 115000 ק"מ אפס תקלות עובר כמעט בכל שטח
מה עוד אפשר לבקש? |
|
|
(03.02.18) |
|
|
|
20. רועש, תא נוסעים של מכונית שנת 80 אבזור דל ברמה מזלזלת ומעצבנ
|
|
|
21. עובד בתחום הרכב 15 שנה כנסו ותפנימו
רכב פגז , 4 שנים היה אצלנו חוץ ממיסב גלגל לא הוחלף כלום , דייהטסו זה רכב לא אהוב במוסכים בגלל שלא מתקלקל בכלל , בשטח הוא מעולה בגלל מערכת 4*4 אמיתית ולא אלקטרונית כמו שמתקינים היום , הפשטות המכנית שלו מובילה לאמינות גבוהה בקשר לתא הנוסעים מזגן מקרר אבל חלש לתא נוסעים גדול כזה לוקח זמן אבל בסוף מקרר טוב , מערכת מולטימדיה טובה עם סאונד טוב משדרגת את הנסיעה , בעיר הוא מעולה בעיקר עם מציגי 50/50 מחוץ לעיר בגלל ה 4*4 הקבוע וגל הינע שעובד קבוע קדימה ואחורה יש המון רעש במהירויות גבוהות בצירוף משקל גבוה מתקבל רכב איטי מעל 120 בלתי נסבל מאוד יציב בגלל 4*4 אך עדיין בגלל מסנה גבוה וצר יש תחושה של חוסר יציבות.
|
|
|
ואין דבר כזה ״ג׳יפ״ . תשתחררו כבר ממונחי ימי הביניים האלו.
|
|
|
רכב מצויין ק"מ נמוך צבע לבן גג נפתח 0545434545
|
|
|
24. מת לגיפון 4 על 4 רק חשמלי
|
|
|
המנוע בבסיסו הוא מטויוטה, אבל עם שינויים בראש - כוון שסתומים מכני במקום הידראולי.
נכון- תצרוכת דלק מוגזמת ודרגת זיהום גבוהה.
זהו הרכב הכי פחות יציב על כבישי ישראל. שילוב של מימד רוחב צר ומרכב כובד גבוה.
על נוחות אין בכלל מה לדבר.
בבטיחות הפסיבית שכתבו כאן, חשוב לציין. הדור שני של הטריוס נבחן לבטיחות המושבים הקדמיים בעת פגיעה מאחור על ידי Euro NCAP. הציון היה: עלוב !!!
דיהטסו נעלמה מהעולם המערבי מכיוון שלא התקדמה לתקן זיהום יורו 5. במקום זה, פסי הייצור עברו ליצרנים סיניים עבור שווקים אסיאתיים הנמצאים מאחור בתקינה, וגם שם דגמים אלו יעלמו בקרוב. חשוב לזכור שאחת מכל שלוש דיהטסו בתקינה אירופית,הגיעה לישראל.
דיהטסו מוגדרת על ידי טויוטה כמוצר נחות, שהדגמים שלו מאופיינים כדגמים לשווקים שונים, אך ברמה שלא תתחרה ישירות בדגמי טויוטה. רק בארץ המוצר הנחות הפך להיות מוצר נחשק. המחירים שלה בשוק המשומשות פשוט הזויים. עדיף לרכוש מכונית באותה קטגוריה, משנתון צעיר יותר ועם תכונות עדיפות באותו המחיר.
|
|
|
26. כנראה שהזיכרון שלך סלקטיבי. או שהיו ממש מעט ישראלים כאלה.
בלי להתייחס לעצם ההערה שלך על מי ומה נכנעו לחרם הערבי.
אז הנה איך שאני זוכר את זה: איך שהגיעו הונדה וטויוטה לישראל בראשית שנות ה 90' . (מבחינת ציר הזמן זה יצא ביחד עם תחילת תהליך מדיני לשלום עם הערבים, בתחילת הקדנציה של רבין כראש ממשלה), מיד התנפלו עליהם רוב הישראלים כמוצאי שלל רב. ממש כאילו אלפיים שנה חיכינו לבואם. :) אז בבקשה לא לשכתב היסטוריה עברו בסה"כ כ 25 שנים ("שנות דור")
|
|
|
החזקתי כזה במשך שנה בקוסטה ריקה, כולל נסיעות ארוכות ושטח,
זה לא רכב מפנק אבל עושה את העבודה מעולה, נוח יחסית למחיר עבירות טובה ואפילו מפתיעה בשטח אם לא מגזימים
אפס תקלות אבל בגלל שהוא חלש בכביש צריך רגל כבדה על הגז וזה מביא לצריכת דלק גבוהה(פחות רלוונטי בקוסטה ריקה שמחיר הדלק זול)
|
|
|
ג'יפ זבל זה נקרא טויוטה ראן במדינות עולם שלישי זה כמו לאנד קרוזר בהודו. באו חברה זה ג'יפ חמוד אבל ישנה בעיה בגלל שאין דהייטסו יותר יקר לתחזק אותו מכל ג'יפ מסריח שיש אותו בכמות ארגזית בכבישים סתם לדוגמא אם ילך לך הפנס ואין חלופי תצתרך לשלם 980 ₪ וכך הלאה זה כמו להחזיק רכב אספנות. לא שווה את המחער ואת מה שהו נותן כי דלק קטן קטן אבל שותה כמו לא יודע מהאחד. ל 9 אם לא 8 בשטח ובכביש אחד ל 11 לא וואו ... תתקדמו עזבו את הזבל הזה
| |