רכב  דו גלגלי
רוכבים יוכלו לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית בכל הארץ
אודי עציון
פורסם: 06.02.18, 09:24
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות ב-30 דיונים
1. בתל אביב אוטובוסים כמעט ולא נוסעים בנת"צ
אלעד   (06.02.18)
בגלל שכל הזמן יש סיכוי שאוטובוס אחר יעצור בתחנה אז הם מראש נוסעים בנתיב רגיל.
2. רבותי המלומדים, מנסיון של מדינות אחרות, דו-גלגלי מוריד את
דן   (06.02.18)
עומס התנועה ומקטין את העומס בכבישים וגם בחניות !!!
רצוי לסמן מקומות חניה נוספים לדו-גלגלי, ולפעמים גם על חשבון חניה של רכבים.
על מנת להקטין את תאונות הדרכים של הדו-גלגלי -
1. להקטין את החיכוך בין הרכבים לדו-גלגלי
2. כל דו-גלגלי ישלם 50% ביטוח חובה שהוא בערך (4000 ש"ח) במידה ולא היו
לו תאונות דרכים בשנה האחרונה.
3. הביטוח רכב צריך להיות אישי (על הרוכב) ולא על הרכב הדו-גלגלי.
בהצלחה רוכב ותיק ומנוסה, שיש לו גם בנוסף 2 רכבים שונים.
3. כרוכב דו גלגלי 52 שנה אני מברך על ההצעה ועל הניסוי
יוסי ,   ירושלים   (06.02.18)
מזה שנים אני טוען ומסביר כי דו גלגלי הינו הפתרון היעיל לעומס תעבורתי חסכון במקומות חניה וחסכון בזהום אויר. כל שיש לדאוג ,להתיר חניה על מדרכות רחבות , לסמן יותר מקומות יעודיים לחנית דו גלגלי ובעיקר להקפיד הקפדת יתר על השליחים הדו גלגליים שאינם יודעים נסיעה בטוחה מהי.
4. מעל גיל 45 ביטוח חובה 200$ כמו בכול העולם !!!!!
סאן 125   (06.02.18)
5. ישראל כץ - להוריד את המיסוי ל אפס על דו גלגלי עד 125 סמ"ק
rony   (06.02.18)
הפחתת הביטוח לכלים עד 125 סמ"ק
יוריד את העומס על הכבישים בצורה דרסטית
6. נא לא לשכוח עוד עניין קטן
אחד העם ,   מרכז   (06.02.18)
להוריד מהכביש מיידית את האופנועים בעלי מפלט מרעיש במיוחד, שפעילים בעיקר בשעות הערב והלילה בכבישים רב-מסלוליים עירוניים. זו בריונות לשמה!
7. הגיע הזמן - ויפה שעה אחת קודם
אילן ,   רמת גן   (06.02.18)
כבר שנים שאני אומר שחייבים לתת עדיפות לדו גלגלי בכל מקום כמו שעושים בכל העולם.
אז יפה שהתעוררו כאן...
חבל שקצת מאוחר !!!
חייבים להוריד מכסים ומחירי חלפים כלומר לעודד אנשים לעבור לדו גלגלי !!! וזה הפתרון לעומסי התנועה והחניה !!!
8. "תדמית של היפגעות"?? לא, הבעיה שהרוב נוסעים כמו מטורפים!
זה כלי התאבדות ורצח!   (06.02.18)
9. הממשלה לא רוצה שיהיו יותר אופנועים.
גיא ,   תל אביב   (06.02.18)
מה יש לעשות סקר???? זה לא ברור מאילו שאם יהיו יותר אופנועים יהיו פחות פקקים? עשו כבר מזמן סקר כזה בבלגיה ב 2012 http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/9272532/Why-commuting-by-motorcycle-is-good-for-everyone.html
המסקנה מאוד ברורה רק שהממשלה לא רוצה לקדם את זה כי אז יקנו פחות מכוניות והממשלה תפסיד את ההכנסה העיקרית שלה.
10. חבורה של סתומים בחיי
ארז   (06.02.18)
תוציאו הנחייה שמעכשיו מותר לכל הדו גלגלי נסיעה בנתץ וזהו למה מושכים את החרא הזה 10 שנים ומבזבזים מיליונים?
11. ב י ש ר א ל - ב ש ב י ל - ל נ ס ו ע - בנתיבי תחבורה ציבורית
השחף ,   צפון   (06.02.18)
צ ר י ך - ק ו ד ם - כ ל - ל ק נ ו ת - ד ו " ג - א ב ל :

ב י ש ר א ל - קטנוע ימאהה טריסיטי 125 נמכר כעת בישראל תחת הכותרת "במבצע מיוחד" ב- 0 0 5 , 2 2 אלף ש"ח.

ב ג ר מ נ י ה - קטנוע ימאהה טריסיטי 125 בלי מבצע ובטיח עולה 4,495 אירו 19,327 אלף ש"ח.

ב י ו ו ן - קטנוע טריסיטי 125 בלי מבצע ובטיח עולה 4,490 אירו שזה בשקלים רק 19,305 אלף ש"ח.

ב א נ ג ל י ה - ימאהה טריסיטי בלי מבצע ובטיח עולה 3,849 ליש"ט שזה בשקלים רק 18,673 אלף ש"ח.
_____________________________________________________________
12. אנחנו ממילא רוכבים איפה שבא לנו
רוכב ,   בכל מקום   (06.02.18)
על מדרכות, מעברי חצייה, בכיוון הפוך לכיוון הנסיעה, בפסאזים, כיכרות, שול ימני, שול שמאלי, כל נתיב בזיגזוגים, כולל תחבורה ציבורית חחחח אין לנו חוק חיים רק פעם אחת
13. סכנה התאבדות
דוד   (07.02.18)
ומה יהייה הדו גלגלים יסעו בנתצ ויעלו את התאונות אם אוטובוסים בנתצ הם יכנסו לנתצ ויצאו איך שבא להם סכנת חיים
14. מעולה! היו צריכים לעשות את זה לפני 30 שנה כבר
ערן ,   תל אביב   (07.02.18)
אני רוכב היום סביבות 60 קילומטר ביום לעבודה ולקוחות. אין מצב לנסוע באוטו, אני לא אגיע לאף פגישה. קנינו כמה S3 לאנשי המכירות, וזה שיפר את הפעילות של כולם. אין פקקים, אין בעיות חניה והעלויות נמוכות משמעותית. אני שמח לראות שקיימת הבנה שצריך לקדם יותר רכבים דו גלגליים, ולתת לנו את המקום לנסוע יותר בטוח.
15. רעיון מצויין לצמצם את מספר הרוכבים ולהגדיל את מספר ההרוגים
שחר גולן   (07.02.18)
צריך מחקר כדי לבדוק האם יותר אופנועים יקטינו עומסי תנועה? מעניין כמה רוכבים ימצאו את עצמם תחת אוטובוסים. כמובן שיאשימו את הנהגים שלא נזהרו מהאופנועים שמשתחלים להם מכל מקום ועכשיו גם בנתיב שמיועד לאוטובוסים.
16. גם ככה אנחנו נוסעים בנתצים ושולי הכביש . אין בברה אחרת
ערן   (09.02.18)
17. רדו מהמדרכות!!
(10.02.18)
18. טוב שנזכרתם אבל עדיף מאיחור של 15 שנים
נוהג מנוסה   (11.02.18)
הלוואי
19. כמה שעות נחסכות כשמשתמשים בדו ,אבל המחיר, הביטוח והטיפולים ב
רוכב   (13.02.18)
בשמים
20. למה זה מסוכן בישראל
המבקר   (08.03.18)
כולנו רואים איך השליחים רוכבים
אני מדבר על מה שראיתי ולא מפרי מחקר
רכבתי בשנתיים וחצי האחרונות על קטנוע 250
לצרכי המשרד (פגישות וסידורים)
ומעט סידורים אישיים (קניות קטנות)
הסכנות שהרגשתי היו משני מקורות בעיקר
1. שליחים - עוקפים מימין, מתקרבים יתר על המידה, יורדים מהמדרכה בלי לבדוק
2. נהגי מכוניות. בעיקר אלה המסמסים, גוללים פייסבוק, WAZE וכו'

המקום הבטוח ביותר שהרגשתי בו נוח לרכב היה בנת"צ
שם היו פחות הפתעות
21. למה צריך מחקר למשהו שהוא ברור מאליו !!!!
בדיחה   (17.04.18)
22. אין חדשות כל הכתבות ישנות
דני ,   ראשון   (29.04.18)
משהו לחדש אולי
23. נורא פשוט - להשוות מחירים ותנאים כולל מיסוי וביטוח לoecd
A   (27.05.18)
הפקקים והחניה ישופרו בעשרות אחוזים.
24. דבר ראשון צריך להוציא את המכוניות מהנת"צ
Flintstone ,   נתניה   (27.05.18)
אני עושה את הדרך נתניה ת"א כל בוקר ונחרד מלראות מה עושים הנהגים שם. הם נכנסים לנת"צ בפתאומיות וללא אישור (ולא צריך להגיד, בניגוד לחוק), ואחרי כמה מטרים, כשרואים מצלמה דופקים בלמים בלי התרעה מוקדמת בשביל לא לעבור מול המצלמה כשמנסים להידחף בחזרה לנתיב הרגיל. בזה הם עוצרים את התנועה בנת"צ, שמים את עצמם ואחרים בסכנה... העיקר מתלוננים על האופנועים.
25. ממש
עעע   (10.06.18)
הכי בטוח אם לא יודעים מה החוק אחרי שבכל מקום שקוראים אין תשובה מובהקת, ליסוע באופנוע או לא, מתשתשים את המספר רישוי וככה לא מקבלים דוח, לא ניתן לדעת האם באמת מתקיים חוק זה או לא
26. נו באמת...
שמואל   (26.09.18)
בכל המקומות הצפופים בעולם מתניידים בדו גלגלי ואצלנו צריך מדענים כדי לבדוק שזה באמת עובד?
תתעוררו זה עובד לפי קצב עליית מכוניות חדשות על הכבישים עוד 5 שנים אי אפשר יהיה לזוז בכלל
דו גלגלי הוא הפתרון היעיל ביותר
27. ביטוח חובה - שינוי תפיסה
מיכאל   (06.12.18)
מישהו צריך להסביר למה רוכבים זהירים צריכים לשלם ביטוח יקר כל כך
במקומות רבים בעולם אתה משלם ביטוח זול אם אין לך תביעות
הגשת תביעה- הפרמיה מכפילה עצמה
לא הגשת תביעה - הפרמיה יורדת ב 50%
יש רצפה של 80 אירו ויש תקרה של 1500 אירו לביטוח הדו גלגלי
אז הגיע הזמן שמי שיש לו אפשרות
לפרק מיד את ה"פול"
ולחייב את חברות הביטוח לקיים תחרות ולאמץ את הרפורמה הזו

28. בוגרי בתי ספר לנהיגה לא יודעים לרכב על אופנוע!
יוסי ,   חולון   (04.02.19)
נהיגה מתקדמת חייבת להיות חובה מובנת בהכשרת הרוכבים החדשים. האופנועים היום הרבה יותר בטוחים בזכות הבקרות...צריך עדין לדעת מה עושים כשרוכבים על האופנוע. נכון להיום, רשיון נהיגה הוא סוג של רשיון למןת.
29. לא חבל על 900 אלף שקל?
ליאור לביא   (02.06.19)
לא מזלזל בפרופסור אבל רוכב מיומן (ויש כמה מובילים בתחום) יכולים לתת תשובות בהרבה פחות כסף
הכשרה מעמיקה יותר לרוכבים תפחית את התמותה של הרוכבים
לגבי נת"צ ושוליים אם רוכבים במהירות המתאימה לתוואי הכביש בהחלט בטוח יותר
אופנוע כמו נשק ,צריך לדעת להשתמש בו
30. מעלים כותרות מלפני 18 חודש
רק ב ynet   (12.07.19)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה