|
61. למצוא מילה חדשה לקטר.
|
|
|
מצמרר קצת ואירוני רכבות לישראל מדינת היהודים מיוצרים בגרמניה איזה קטע
|
|
|
63. למה אין מרפסת על הגג של הקרון להינות מהנסיעה ובלי פלוצים
|
|
|
64. קרונות צפופים. למה לא החליפו?
כל מי שנוסע באירופה ברכבות מטרו רואה את ההבדל בנוחות הנסיעה בין הקרונות בארץ לקרונות בחול.
|
|
|
רכבת ישראל לא צפתה את הגידול המסיבי של הנוסעים ברכבת ולכן לא הזמינה קרונות בזמן. בגלל זה נוסעות גם רכבות קומה אחת. הפיגור האמיתי הוא בהכנסת קטרים חשמליים. קטר חשמלי יכול לקחת בקלות 10 קרונות ולהאיץ מאפס למ150 בתוך דקות ספורות. אבל שוב, אין תשתית ואין קטרים ואין קרונות.
|
|
|
66. חבל על הכסף יותר טוב היו מקימים בתי מדרש ולומדים תורה
חזון הנביא , |
כפר יחזקאל |
|
(09.02.18) |
אז ורק אז הקדוש ברוך הוא היה מצמיח לנו כנפיים בכדי לעבור ממקום למקום. נוסף לכך יותר ויותר בטלנים היו מתאספים בבתי המדרש בשעות הבוקר המאוחרות וזה היה משחרר את הלחץ מהכבישים.
|
|
|
67. שר התחבורה אהוד על כל העם יעזור להקים מדינת הלכה
|
|
|
68. מזמן יש רכבות מהירות כמו המגלב ולנו מביאים את ימי הביניים
הרכבות המהירות שעובדות ללא מגע עם המסילה עם שדה מגנטי הן מהירות וזולות להפעלה כי אין חיכוך.
|
|
|
לטובה היהודים חייבים לקטר... זה כנראה הייחוד שלנו...
|
|
|
70. הרקבת הזו לא שווה גרוש
כל 5 דקות עוצרת בתחנה. כל 100 מטר מקימים תחנה, הרקבת עוד לא מספיקה להאיץ וכבר צריכה לעצור. בזיון.
|
|
|
71. אם הקו הוא על חשבון ראשונים, תחנת לוד הולכת להיות מפוצצת
בשעות הבוקר, והערב! כך גם כל הרכבות מדרום לצפון!!!1
|
|
|
72. ברכבת חשמלית מודרנית (אחרי שנות ה-60)
באירופה כבר בשנות השישים הבינו שחשמלית מאפשרת לכל קרון להיות קטר. איפה זה שם אותנו?
|
|
|
73. גם אוויל מחריש לחכם ייחשב
פיספסת הזדמנות פז לשתוק
|
|
|
ובגלל זה הראשונים שגרים במזרח העיר קיבלו סטירה והפסיקו את הקו הישיר תל אביב. אדוני שר התחבורה, בושה. מי בדיוק ייסע רק ללוד להחליף רכבת לתל אביב, כאשר אפשר לנסוע בתדירות הרבה יותר גבוה ובפחות מ40 דקות באוטובוסים ישירים, או להוסיף עוד רכבים פרטיים על הכביש הפקוק כבר היום. עוד בזבוז דלק לנוסע אבל עוד הכנסה ממסים על הדלק לממשלה.
|
|
|
75. חחח תאכלס אני הייתי מת לנסוע במנהרת נקיון עם רכבת
זה אותה חוויה מחשמלת שמכירים מהאוטו, רק אקסטרה מגה לארג' תלת פאזי עם אנשים , ציווליזציה אנושית, חיילים עייפים, תיירים מאושרים המזגן והקול המוכר של "התחנה הבאה, בזזזציקנטקראחט ( זה הרעש של הרמקול הבלאי הזה ברקע), תל אביב סובידור מרכז השלום, הירידים, כפר סבא מערב התיכון ליתר בצלע המשולש הוא הגובה לבסיס.
|
|
|
76. הפרדת נתיבים בגדרות בטון מצילה ילדים .אימהות
אבות חיילים . צעירים.מציל חיים
|
|
|
77. כל הכבוד! תסתכלו תמיד כל חצי הכוס המלאה, מספיק להתלונן!!
|
|
|
78. ייצור חשמל מזהם הרבה יותר מדיזל וגם עמודי החשמל מכוערים
ופוגעים בסביבה.אין ספק שמשהו מסריח פה משוחד
|
|
|
79. צריך שינוי במבנה הקוים ובתשתיות
הנה ההצעה שלי: מערך הקוים יכלול את הקוים הבאים: מאסף: כרמיאל - באר שבע, נהריה - מודיעין, הוד השרון - באר שבע. פרברי: בית שאן - עתלית, חיפה - עכו, תל אביב - בית שמש, באר שבע - דימונה מהיר: חיפה - באר שבע (דרך תל אביב) חיפה - ירושלים (דרך תל אביב), תל אביב - ירושלים (דרך נתב"ג) בשלב השני, לאחר הקמת מסילה לאילת, לקרית שמונה ובין עפולה ללוד דרך ואדי ערה, חדרה וראש העין, והקמת מערך מהיר שיכלול מסילה כפולה בין חיפה מרכז לבאר שבע עם חיבור לקו לירושלים ועצירה בתל אביב סבידור (בתוך הערים הקו נוסע על גשר במפלס עליון) הקוים יהיו: מהיר: חיפה - תל אביב, חיפה - ירושלים, חיפה - באר שבע, תל אביב - ירושלים, תל אביב - באר שבע, ירושלים - באר שבע (כולם בלי עצירות בכלל), חיפה - אילת עם עצירות בתל אביב ובבאר שבע. מאסף: נהריה - באר שבע, נהריה - מודיעין, קרית שמונה - באר שבע, בית שאן - אשקלון, הוד השרון - באר שבע, בית שאן - תל אביב (דרך מסילת עירון) פרברי: נהריה - חיפה, קריית שמונה - חיפה, בית שאן - חיפה, בית שמש - תל אביב, דימונה - באר שבע, אילת - באר שבע.
רכבת מהירה לא עוצרת כלל, רכבת פרברית ומאספת עוצרת בכל התחנות שיש בדרך (חוץ מהקווים שבין חיפה לתל אביב שיעצרו כל אחד בתחנות שונות) כל הקוים יעבדו על רכבת חשמלית מהירה (עד 300 קמ"ש ביכולת) ועם מערך קרונות דו קומתיים ארוכים בלבד, ללא הרכבות הכחולות והקרונועים שיש כיום ברכבת
|
|
|
80. אז מתי המרוקאים משביתים את הרכבת החדש החדשה?
רוצים סינטה. לא שאלו אותנו איזה צבע. הרכבת שקטה מדי. החשמל עוסה סרטן. הגלגלים לא יפים. ביבי תציל אותנו.
|
|
|
81. תופעל בערב פסח כדי להיות מושבתת שוב אבל העיקר לגזור קופון
כך היה עם הרכבת בצפון שהופעלה לפני כניסת חג ואז הושבתה. מה לא עושים כדי לגזור קופון תודעתי כי אלו הימים בהם עם בישראל בבית ודבוק לטמבלוויזיה
|
|
|
82. קרונות שלא מתאימים לצרכים של הנוסעים............
קרון אופנים בכלל לא לאופנים ושאר הקרונות לא בגובה הרציף ולא מתאימים לנכים.
לא אתפלא אם קונים ציוד רק לפי העמלות שאיזה מושחת ירוויח.
|
|
|
83. מה קשור הרכבת להישרדות ביבי? עדיף לשפוך עוד כסף על החרדים
|
|
|
84. העולם מתקדם לרכבות מימן ואצלנו לא מצליחים לחשמל
|
|
|
תמיד זה לא טוב. סוף סוף כתבה חיובית ושוב הטוקבקיסים מתלוננים: למה קרונות כאלו, למה קטרים כאלו, להוא באוסטריה יש אחר... ראשית האויב של הטוב זה המצויין. שנית, אפשר גם לפרגן
|
|
|
86. הקרונות הממונעים בכורים מיני גרעיניים בנסיונות בסין וברוסיה
|
|
|
87. מה הבשורה לעניים? קשישים? נכים? ימשיכו לשבת בבית בחופשות?
בסופי שבוע כשכל עם ישראל הממונע נופש בארץ, מי שלא נהנה נרכב צמוד יכול רק לאכול את הלב. להרגיש אזרח סוג ב. מושפל.
|
|
|
למה לא מחשמלים את כל הקוים ?רכבות חשמליות מהירות יותר , מזהמות פחות ,שקטות יותר,יותר בטיחותיות
|
|
|
כול הכבוד לממשלת ימין חזקו ואמצו
|
|
|
90. שר התחבורה אהוד על כל העם יעזור להקים מדינת הלכה
| |