|
1. מה רע לחגוג בבית ,למה לשגע את כל העולם עם הקלנועית???
|
|
|
הלקוח תמיד אשם,לא תדרוך כף רגלי במלון הזה.
|
|
|
3. מנסיון - יחס אדיש ולא נעים של המלון גם לאורחים שאינם נכים!
|
|
|
4. למה קולנועית כיסא גלגלים הרבה יותר פרקטי לשם למרות המחדל
1
|
|
|
5. לשגע את העולם? זכותה לחגוג כמו כל אחד אחר!
|
|
|
על פי תגובת המלון ברור לחלוטין שהם לא מתכוונים להשתפר. רוע לב וחוסר שירותיות משוועים. אותי לא תראו במלון בזה.
|
|
|
תגובת המלון מביישת אני מציעה להחרים את המלון אני בטוח לא אגיע לשם שיתביישו
|
|
|
8. חבל שאין לי הזמנה לבית מלון
שלום , |
תל אביב |
|
(12.02.18) |
כך הייתי יכול להתקשר ולבטל!
|
|
|
מניסיוני בתי המלון מתנהגים בזילות וקלות ראש על כל נושא השירות אל מול הלקוחות. מעבר לכך שהדברים לא עבדו ולא עמדו בסטנדרט, לא היתה למשפחה מענה הולם מהמלון ורק על זה צריך להחרים את המלון.
ממש מלון מגעיל והעובדים עוד יותר - אני לא אגיע למלון הזה.
|
|
|
10. מזעזע. תגובה מרגיזה. מוטב שהמשפחה תתבע אותם למען יראו ויראו.
קראון פלזה מחוקים |
|
|
(12.02.18) |
|
|
|
11. הצעתי מזמן לדרג לפי דרגת הנגישות מלונות הנגישים לנכים .
|
|
|
12. השירות בארץ הגנבים מזעזע
|
|
|
וואו, שרשרת אירועים שלא משאירה מקום לספק - בית מלון ביזיון!
אני מאחל לגברת זילס היקרה בריאות ואריכות ימים קראתי את הכתבה עם דמעות בעיניים, גם ההורים שלי מאוד מתקשים להתנייד. אני מבין את כל מה שעבר עליה.
|
|
|
שתחגוג בבית. אין שום סיבה הגיונית לאקסטרווגנטיות, במיוחד כשנדרשים תנאים מיוחדים שהמקום לא מספק.
|
|
|
15. חדר עם אמבטיה הוא לא חדר מונגש לנכים. מוזר שלמלון ברשת גדולה
וידועה כזו אין אפילו חדר מונגש אחד
|
|
|
לקרוא ופשוט להתעצב.
אף אחד לא חסין . הנכות לא דופקת בדלת ומבקשת רשות להכנס. אדם לא בוחר להיות נתמך על ידי הזולת. לא ראינו כאן רצון לעזור באמת . להבין מה האשה הזו עוברת.
אני מתביישת. במלון כזה לא אבקר לעולם.
|
|
|
17. "מעלון לא עובד" - תמצית הישראליות במשפט אחד
|
|
|
למה הם לא בדקו את הנגישות של המקום לפני זה ? עזבו שניה את הענין שמקומות צריכים להיות נגישים לכולם, זה נכון שהם צריכים להיות... אבל המשפחה יכלה בקלות למנוע את האי נעימות מהאמא....
|
|
|
19. תגובת המלון סטנדרטית ולא מתייחסת לפרטים. עוד סימן של זלזול.
|
|
|
20. המשפחה שלה אשמה...מדוע
לא בדקו קודם לפני הזמנת חדרים הכי טוב זה לבוא ולראות בעיניים !!!
|
|
|
הזדעזתי לקרוא את הכתבה הקשה אני גם נכה יושבת על כסא גלגלים ונתקלתו בלא.מעט קשיים במקומות שונים. צריך חקיקה יותר משמעותית בנושא הנגשה לנכים. אנו אזרחי המדינה סוג א ולא סוג ב.
|
|
|
22. איזו תדובה מטופשת של בית המלון! חשיבות עליונה? בקושי תחתונה
|
|
|
23. עם כל הצער שבדבר זה מה שקורה כשסומכים על הבטחות בטלפון
|
|
|
24. מי מסתובב עם קלנועית במלון?
אם היא לא מסוגלת ללכת, יש כסא גלגלים שמתאים למקומות כאלו. לא צריך להסתובב עם קלנועית בכל המלון, בחדרים ובבריכה. אם הסבתא מוכנה רק לקלנועית, לא פלא שהנכד רוצה רק אופניים חשמליים.
|
|
|
25. דבר ראשון בודקים קודם! דבר שני מצביעים ברגליים ..!!
|
|
|
|
|
27. הכל מוצדק חוץ מהציפייה שהמאבטח ישמש כאיש שרות
תפקיד המאבטח הוא לאבטח לא לעזור בהטענת כסאות גלגלים לרכבים.
|
|
|
28. להחרים עסקים לא מונגשים
חובה לנו כציבור להימנע ממקומות כאלו
|
|
|
29. ואף פעם לא התנצלות: טעינו, נתקן, עלינו...
|
|
|
30. תרבות ה"אנחנו בסדר, לא מתנצלים" - אין אחריות, אין אשמה ויחס
תגובת המלון מקוממת. אפשר גם להתנצל, להצטער, להבטיח תיקון לעתיד, לומר שיש מקום לשיפור. אבל כאן תמיד אין אשמה, אין אחריות
| |