חופש  תעופה וחדשות
הגיעה למלון בת"א לחגוג 70 ויצאה מבויישת
שירי הדר
פורסם: 12.02.18, 00:10
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 323 תגובות ב-202 דיונים
1. מה רע לחגוג בבית ,למה לשגע את כל העולם עם הקלנועית???
דני צור   (12.02.18)
2. תמיד תרוצים
שאול   (12.02.18)
הלקוח תמיד אשם,לא תדרוך כף רגלי במלון הזה.


3. מנסיון - יחס אדיש ולא נעים של המלון גם לאורחים שאינם נכים!
(12.02.18)
4. למה קולנועית כיסא גלגלים הרבה יותר פרקטי לשם למרות המחדל
1   (12.02.18)
1
5. לשגע את העולם? זכותה לחגוג כמו כל אחד אחר!
ישעיהו   (12.02.18)
6. רוע לב
חמי   (12.02.18)
על פי תגובת המלון ברור לחלוטין שהם לא מתכוונים להשתפר.
רוע לב וחוסר שירותיות משוועים.
אותי לא תראו במלון בזה.
7. החרמה של המלון
אכפת לה   (12.02.18)
תגובת המלון מביישת אני מציעה להחרים את המלון אני בטוח לא אגיע לשם שיתביישו
8. חבל שאין לי הזמנה לבית מלון
שלום ,   תל אביב   (12.02.18)
כך הייתי יכול להתקשר ולבטל!
9. להחרים את הבית מלון
(12.02.18)
מניסיוני בתי המלון מתנהגים בזילות וקלות ראש על כל נושא השירות אל מול הלקוחות.
מעבר לכך שהדברים לא עבדו ולא עמדו בסטנדרט, לא היתה למשפחה מענה הולם מהמלון ורק על זה צריך להחרים את המלון.

ממש מלון מגעיל והעובדים עוד יותר - אני לא אגיע למלון הזה.

10. מזעזע. תגובה מרגיזה. מוטב שהמשפחה תתבע אותם למען יראו ויראו.
קראון פלזה מחוקים   (12.02.18)
11. הצעתי מזמן לדרג לפי דרגת הנגישות מלונות הנגישים לנכים .
אורי   (12.02.18)
12. השירות בארץ הגנבים מזעזע
אחד אוכל תשני   (12.02.18)
13. מזעזע מזעזע מזעזע
יואל   (12.02.18)
וואו, שרשרת אירועים שלא משאירה מקום לספק - בית מלון ביזיון!

אני מאחל לגברת זילס היקרה בריאות ואריכות ימים
קראתי את הכתבה עם דמעות בעיניים, גם ההורים שלי מאוד מתקשים להתנייד. אני מבין את כל מה שעבר עליה.
14. יש פיתרון מצויין
(12.02.18)
שתחגוג בבית. אין שום סיבה הגיונית לאקסטרווגנטיות, במיוחד כשנדרשים תנאים מיוחדים שהמקום לא מספק.
15. חדר עם אמבטיה הוא לא חדר מונגש לנכים. מוזר שלמלון ברשת גדולה
א   (12.02.18)
וידועה כזו אין אפילו חדר מונגש אחד
16. עצוב
באה מהצפון   (12.02.18)
לקרוא ופשוט להתעצב.

אף אחד לא חסין . הנכות לא דופקת בדלת ומבקשת רשות להכנס. אדם לא בוחר להיות נתמך על ידי הזולת. לא ראינו כאן רצון לעזור באמת . להבין מה האשה הזו עוברת.

אני מתביישת. במלון כזה לא אבקר לעולם.


17. "מעלון לא עובד" - תמצית הישראליות במשפט אחד
ג'קי   (12.02.18)
18. מה נסגר עם המשפחה
דניאל   (12.02.18)
למה הם לא בדקו את הנגישות של המקום לפני זה ? עזבו שניה את הענין שמקומות צריכים להיות נגישים לכולם, זה נכון שהם צריכים להיות... אבל המשפחה יכלה בקלות למנוע את האי נעימות מהאמא....
19. תגובת המלון סטנדרטית ולא מתייחסת לפרטים. עוד סימן של זלזול.
אלי   (12.02.18)
20. המשפחה שלה אשמה...מדוע
אלי עזר   (12.02.18)
לא בדקו קודם לפני הזמנת חדרים הכי טוב זה לבוא ולראות בעיניים !!!
21. מזעזע
תומר עדנה   (12.02.18)
הזדעזתי לקרוא את הכתבה הקשה אני גם נכה יושבת על כסא גלגלים ונתקלתו בלא.מעט קשיים במקומות שונים. צריך חקיקה יותר משמעותית בנושא הנגשה לנכים. אנו אזרחי המדינה סוג א ולא סוג ב.
22. איזו תדובה מטופשת של בית המלון! חשיבות עליונה? בקושי תחתונה
(12.02.18)
23. עם כל הצער שבדבר זה מה שקורה כשסומכים על הבטחות בטלפון
(12.02.18)
24. מי מסתובב עם קלנועית במלון?
(12.02.18)
אם היא לא מסוגלת ללכת, יש כסא גלגלים שמתאים למקומות כאלו. לא צריך להסתובב עם קלנועית בכל המלון, בחדרים ובבריכה.
אם הסבתא מוכנה רק לקלנועית, לא פלא שהנכד רוצה רק אופניים חשמליים.
25. דבר ראשון בודקים קודם! דבר שני מצביעים ברגליים ..!!
גדי   (12.02.18)
26. מלון מטורלל
(12.02.18)
27. הכל מוצדק חוץ מהציפייה שהמאבטח ישמש כאיש שרות
מפ   (12.02.18)
תפקיד המאבטח הוא לאבטח לא לעזור בהטענת כסאות גלגלים לרכבים.
28. להחרים עסקים לא מונגשים
אלי   (12.02.18)
חובה לנו כציבור להימנע ממקומות כאלו
29. ואף פעם לא התנצלות: טעינו, נתקן, עלינו...
(12.02.18)
30. תרבות ה"אנחנו בסדר, לא מתנצלים" - אין אחריות, אין אשמה ויחס
(12.02.18)
תגובת המלון מקוממת.
אפשר גם להתנצל, להצטער, להבטיח תיקון לעתיד, לומר שיש מקום לשיפור.
אבל כאן תמיד אין אשמה, אין אחריות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה