סביבה ומדע
מקצוע לחיים, כבר בתיכון
נעה חסלוביצר
פורסם: 20.02.18, 08:46
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות ב-7 דיונים
1. קורפוס קלוסום (חיבור המיספרות במוח)___מהירות חשיבה/דימיון___
בהריון ואחריו מוסיקה ,   שלוה לתינוק וילך יחף   (15.02.18)
2. מקסים. במשפט האחרון מתומצתת מטרת הפעילות
יצק   (15.02.18)
3. גללי שור, יש הרבה הנדסאים ואין עבודה
(15.02.18)
4. האמת החא שבבסטות השכר החודשי הוא 20,000 נקי
מנחם   (20.02.18)
כי שום דבר לא מוצהר.
הרבה יותר משכר של הנדסאי שמשלם מיסים.
5. אבא שלי עובד "בבסטה" והכסף שהוא מגלגל לא יתקרב למבץה שהנדסאי
אבא שלי עובד "בבסטה"   (20.02.18)
מתנשא ירוויח במשך כל חייב מספר פעמים
6. פרסומת מוסוות, אני ללא....
משה   (20.02.18)
שום השכלה (11 שנות לימוד) ובטח ללא שום תואר, ירדתי מהארץ לאחר סיום השירות הצבאי עם 1200$ בכיס!!!!!.
חי כיום במיאמי, ולאחר 16 שנים, הקמתי עסק ומחזיק 14 משאיות, מעסיק 22 עובדים, נ+3= והחיים הם דבש!!!!
איזה מזל שהרמתי עוגן, וברחתי מהארץ.
אחי עד היום חי בארץ, וחי מהיד לפה.=הכל אצלו מחושב, ''מרחם עליו"....
בקיצור=אין דבר, העומש בפני הרצון.!
7. בית ספר
Rula Hallak   (09.03.18)
שילוב לימודי הייטק בבתי הספר הינומצעד חיובי אשר מאפשר לתלמידים שמתחברים למקצוע להתקדם במקצוע ולעשות את צעדיהם הראשונים כבר בשלב לימודיהם הבית ספריים.

תלמידים רבים מתקשים במקצועות הרגילים אותם לומדים, שילוב לימודים בנושאים שונים מנושאי הליבה תאפשר להם להצליח ולהתנסות במקצוע שהם אוהבים כבר בשלב מוקדם דבר אשר פותח להם אפשרויות רבות בעתיד. יש לציין שהשפעה חיובית נוספת הינה הגברת הביטחון העצמי ותחושת הערך העצמי בקרב התלמידים אשר יממשו הצלחתם בנושאים אחרים כגון אומנות, נגרות, איפור, עיצוב, שפחת זרות ועוד.

מאחר שנושאים אלו אינם נכללים במתכונת הרגילה של הלימודים התלמידים עלולים להביע סלידה מהלימודים מתוך תחושה שנושאים אלו הינם לאנשים שנכשלים מטבעם. אולם שילובם של נושאים אלו במתכונת הלימודים השוטפת כמו שאר הנושאים ידרבן את התלמידים להשקיע בנושא, להתעניין וללמוד ואף להתעמק בנושא הזה בעתיד. כל זה מותנה בעידוד ראוי והולם מצד בתי הספר אשר למרבה הצער אינם שמים דגש על התלמידים והנושאים שאינם מתיישבים עם התבנית הלימודית הקבועה.
חזרה לכתבה