|
1. אני לא מוצא מכנסים נוחות בארץ הצילו
אני לא מוצא מכנסים |
|
|
(16.02.18) |
|
|
|
2. אין סנטימנטים למחיר אולי..
|
|
|
3. אתמול הצצתי באתר של קסטרו
שקל לא תראו ממני! |
|
|
(16.02.18) |
חולצות מבד סינטטי ב-150 ש"ח... למה שאני אקנה מכם??? כדיי שרותם סלע תמשיך להשתטות ולצחוק כמו עז על המסך?
|
|
|
4. אז למה באתר של קסטרו עולה 60 ש"ח ובחנות 99 אותו מוצר בדיוק?
הם משלמים מע"מ ישראלי בשני המקומות. זה פשוט עניין של חזירות ושל חוסר יעילות. אבל בעיקר שיטת מצליח, על מי שלא בודק ולא מבין. ד"א, תעלו עוד את הנדל"ן, נמצא עוד ענפים להפיל. ואז מעניין ממה יתפרנסו בארץ הזו - ממרכזי חבילות אולי.
|
|
|
5. מכנסיים ב250 שקל חולצה ב100 שקל.מידות גדולות ב300
|
|
|
6. בגגל שיקר!!!!! די למחירים הגבוהים! תתמתנו
עם המחירים
גם בתי הקפה הכל נהייה כל כך יקר ! הצרכן כבר לא פרייר
הכסף זה האלוהים חד משמעית ויש לשמור עליו
|
|
|
7. הקניונים והמדינה עושקים את החניות
החניות מגלגלות את המחיר לצרכן. האם מישהו מופתע שישראלים לא רוצים לשלם מחיר גבוה יותר? הקניונים חייבים להוריד שכירות והמדינה חייבת להוריד מיסים אחרת כל המדינה תיפגע
|
|
|
8. פשוט יקר מדי ואין ברירה
|
|
|
במדינתנו (וגם בארהב) כולם דופקים את כולם. אין פלא שמבחינת נוחות השוואה האינטרנט והשווקים הבינלאומיים יותר אטרקטיביים בשבילנו
|
|
|
10. סנטימנטים לתוצרת ישראלית?????
הכול מיוצר בסין נקנה בעשרה שקלים נמכר ב180 אז למה לקנות בארץ ?!?!??
|
|
|
11. מצטערת...לא קונה בארץ, לא כיף
|
|
|
12. דמגוגיה בחסות פטריוטיות!
היצרנים הישראלים מזמן העבירו את הייצור לסין
|
|
|
13. מרקו וגזית היו הסנונית
נעלי מרקו ונעלי גזית היו הסנונית הראשונה בעולם האופנה. לא לשכוח.
|
|
|
14. אין גבול לחוצפה:תחתכו מחירים בחצי ואז אולי נחזור לקנות ממכם!
לא פרייאר , |
אשדוד |
|
(16.02.18) |
בלייזר מחויט לא אמור לעלות בקסטרו 300-500 ש"ח,במקסימום 150 ש"ח,אתם קונים את זה בטורקיה/הודו/בסין ב-50 ש"ח,אין הצדקה למכור את זה בפי 10,חזירים!
|
|
|
15. תמשיכו לקנות בחו"ל בסוף תאבדו את הפרנסה שלכם...........
את מחיר הבזול בסוף תשלמו יקר.
|
|
|
16. כנסי ותביני
אזרח , |
תל אביב |
|
(16.02.18) |
כי באתר האינטרנט לא משלמים לעובדת שתיתן לך שרשות ומחזיקים מחסן לוגיסטי שהרבה יותר זול משטח של קניון,וזה מגולגל על המוצר-מי שרוצה לשבת בבית ולהזמין זה עולה לרשת פחות והמחיר יותר זול,,אם את הולכת לקניון מחיר המוצר עולה,כי ההוצאות מגוללות במוצר..הבנת?..
|
|
|
טוב מאוד .הגיעה זמן שחולצה פשוטה לא תעלה 400 או 500 שח.במחיר כזה אפשר לקנות בגדים ולמלות מזוודה שלמה ואיכות לא פחות.ומספיק לשלם הון על מותגים
|
|
|
18. ממש לא רק שוק האופנה במשבר. השקל החזק הורס את היצוא.
|
|
|
19. כולם יבואנים מסין שקונים את הסחורה בסנט
|
|
|
20. משהו בתלונות לא מסתדר לי
אם הרגולציה והשוק כל כך קשים *כיום*, איך זה שהיום המוצרים זולים משמעותית יותר מפעם?!
הייתם צריכים ללמוד את לקח חברות הסלולר ולא לעשוק את הצרכנים.
|
|
|
21. סנטימנט לתוצרת ישראלית ? מעל 30 שנה קסטרו מוכרים סחורה סינית
אז לידיעתכם, הצרכן הישראלי אוהב ואפילו מאוד לקנות תוצרת ישראלית אמיתית איכותית וגם מוכן לשלם עליה !
מה שהצרכן הישראלי לא מוכן לשלם עליו, זה סחורה סינית זולה במחיר מופקע.
|
|
|
למה שיהיה לי סנטימנט לתוצרת ישראלית אם לתוצרת ישראלית אין סנטימנט לכיס שלי? הא??
|
|
|
23. ריבוי של קניונים +פאורים
יותר מדי שטחים למכירה נתנו ליזמים לבנות בכל מקום לפני 10 שנים וזה התוצאה
|
|
|
24. מבחינתם הצרכן אשם, הקניונים אשמים, אמזון אשמה...
רק הם בסדר.
|
|
|
25. כל השנים המחירים היו בשמיים והלקוחות התעוררו ...
|
|
|
העתיד בבר כאן. ומי שלא הפנים חבל. למרות שהרבה מוצרים אין הבדל במחיר...כי לפעמיים עם המשלוח יוצא לא כלכלית...
בלי קשר הכל מיוצר בסין, היתרון שכאן ניתן למדוד.
|
|
|
27. אין מה לבכות על סוחרים שקונים בזול ומוכרים ביוקר, אם אתם
מחפשים על מה לבכות, בכו על עובדי אתא, סריגמיש, כיתן, מגבות ערד ועוד ועוד, עובדים יצרניים שנשלחו הביתה בהמוניהם.
|
|
|
28. חולצת טישרט בייסיק. שעשויה מבד כותנה מלא באיכות כמו משי
עולה 7 שח ליחידה אחרי מיסי נמל אחרי הכל. תפירה כפולה בד נעים יושב פגז על הגוף. חבר במקרה הביא חצי מכולה אז אני יודע.. כי אני לובש אותה כרגע. מקבילה נחותה של החולצה הזו נמכרת בדלתא ב50 שח ליחידה. ואני גם יודע כי עד היום הייתי הפראייר מספר אחד של הבייסיק של דלתא
|
|
|
29. מילאו את החנויות באופנת חורף כשכבר מזמן אין חורף
הקניינים לא קוראים את המצב כבר מזמן, מה חדש פה? מי קונה אופנת חורף במדינה שאין בה חורף של ממש כבר 20 שנה? וכל שנה אותו סיפור מחדש, תמיד יקרסו רשתות אחרי החורף.
|
|
|
30. הבעיה נעוצה בעודף קניונים שנגזרתם עלויות תפעוליות יקרות
חשבו על זה אם בעיר מסוימת היה קניון אחד והוא סיפק מענה ל 100,000 איש, וכעת נפתח קניון נוסף באותו עיר, ומותג מסוים פתח עוד חנות גם בקניון החדש שנפתח, כי הוא לא רוצה שהמתחרים שלו יהיו שם והוא לא, אזי כח הקניה לא גדל רק מתפצל, ונשאר עדיין 100,000 איש. כך שלחברה המשווקת, יש יותר עליות תפעוליות של: השכרת עוד חנויות ועוד כח אדם של מוכרים,מעצבי חלונות ראווה, ארנונה, חשמל וכו'. ואז המחיר לצרכן עולה, אך חברה למעשה מרוויחה פחות. במצב כזה חברות גדולות מחו"ל יכולות לעמוד בתחרות, אך חברות מקומיות מהשוק הלוקאלי קורסות.
| |