רכב  מגזין
איש המחירון
אודי עציון
פורסם: 20.02.18, 15:42
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות ב-47 דיונים
1. כל קשר בין המחירון לשוק מקרי בהחלט
סוחר רכב   (20.02.18)
2. עם כל הכבוד למר לוי, צריך להפסיק כבר עם המונופול הזה!
אחד שנמאס לו ,   באר שבע   (20.02.18)
לא יכול להיות שאנחנו ב 2018 ועדיין מסתמכים על בן אדם אחד שיקבע את מחירי השוק וכשיש חשד ממשי להפעלה של לחצים ואינטרסים בעקבות כך.
3. צדיק
בן ,   רמת גן   (20.02.18)
שיספר על העיסקאות עם חברות הליסינג .
4. מתי לוי יצחק חחח הוא לא צוחק כמעט אף פעם.
יצחק המצחיק.   (20.02.18)
5. תאכלס, הבן אדם שיחק אותה בענק, המדינה פישלה. ריספקט
רוני   (20.02.18)
6. על מה הוא מדבר, ג'יפ ב.מ.וו מזמן רכב לנשים של גמלאי קבע
(20.02.18)
7. יפו לא בידינו והמחירון של מר לוי לא משקף את המחיר בו נמכרות
(20.02.18)
המכוניות.
המחיר נמוך מהמחירון חוץ מבודדות
8. אם ביבי בתיק 2000 המחירון הזה הוא תיק 20000000
(20.02.18)
כל מטרתו לשרת ולהגן על בעלי ההון
9. כשכולם יבכו לוי יצחק !!!
שופר התעמולה   (20.02.18)
۩*)•※•☼•※•(*۩
10. מחירי המכוניות החדשות והמשומשות בישראל
(20.02.18)
הם שערורייה,מאזדה 3 ארבע דלתות,2018 עולה 18000דולר,ואפשר אפילו להיתמקח על פחות.מאזדה6 2017 עולה 24אלף דולר.תמשיכו להיות פראיירים ולשלם
11. נו באמת- לוי יצחק הוא בובה של היבואנים ושל חברות הליסינג.
מישהו ,   ישראל   (21.02.18)
דוגמאות יש המון:
-רכבים מדגמים לא מאובזרים שנמכרים בעיקר לחברות הליסינג בהנחות גדולות מתומחרים לפי ה"מחירון" ב-1000 ש"ח פחות מדגמים מאובזרים בהרבה, שנמכרים בעיקר בשוק הפרטי. כמובן שבפועל אף אחד לא משלם את מחיר המחירון עבור הדגמים הלא מאובזרים, ומחיר המחירון הגבוה יחסית הוא פיקציה שנועדה לנפח את השווי של הרכבים בספרים של חברות הליסינג.
-רכבים של יצרנים מסוימים נמכרים באופן קבוע בהרבה פחות ממחיר המחירון. בהצלחה בלמצוא מישהו שישלם לכם מחיר מחירון על סיטרואן בת 3. מה בדיוק המחירון שווה אם אף אחד לא עובד לפיו?
-מחיר המחירון של דגמים מסוימים הוא המחיר המוצהר של היבואן- אעפ"י שבמקרים רבים יש "הנחות" קבועות של 5000-10000 ש"ח.
-המחירון מוריד אחוזים רבים על רכבים שהיו בבעלות חברות ליסינג, גם אם מדובר ב"אפס קילומטר". למה? הרי מדובר ברכבים זהים לחלוטין לרכבים שנרכשים מהיבואן. הסיבה פשוטה: כדי שהיבואן יוכל לומר לרוכשים שיקנו ממנו- כי הרכבים מ"אפס קילומטר" אמנם זולים יותר, אבל גם מאבדים המון מהערך בגלל המחירון.
12. מחיר לא רלוונטי
יעקב   (20.02.18)
המחירים שניתן לסגור נמוכים בהרבה מהמיחרון
של לוי יצחק.בין 10% ל 15% הוא לא לקח בחשבון שהשוק מוצף
במכוניות. יש הרבה מוכרים שעובר חודשים ולא מצליחים למכור.
הוא פשוט צריך להוריד את המיחירון ב 15%
13. תסלחו לי,כן.אבל המחירון הזה כל כך לא רלוונטי...
נתן   (20.02.18)
14. עובד בחברת ליסינג גדולה בשוק, רואה אותו מגיע לביקורים $$$$$
מישהו ,   ישראל   (20.02.18)
בטח שלא מושפע מחברות הליסינג , ברור.
15. ב י ש ר א ל - ב- 1974 פורד מוסטנג 1971 עלתה 41,000 לירות.
MR. PIERRE ,   TORONTO, CANADA   (20.02.18)
ו ה י ו ם - ב- 2018 :

ב י ש ר א ל - פורד מוסטנג פאסטבק עולה מ- 0 0 0 , 0 8 2 אלף ש"ח "בלבד".

ב ק נ ד ה - פורד מוסטנג פאסטבק עולה מ- 32,767 CAD שזה בשקלים רק ורק 91,000 אלף ש"ח - ב ל ב ד - ובלבד.
_______________________________________________________________

אז מה היה לנו פה ב- 2018? היה לנו שזה "רק" לשלם פי- 3 יותר בישראל "ורק", אבסורד ...
16. ב י ש ר א ל - ב- 2018 פורד מוסטנג עולה מ- 0 0 0 , 0 8 2 ש"ח
ב ק נ ד ה - מוסטנג ,   עולה מ- 91,000 ש"ח.   (20.02.18)
17. לא לתת להם בישראל שיעבדו עליכם עם מובילאיי פאסיבי מסוכן
לקנות מכונית חדשה רק ,   עם מערכות אקטיביות.   (20.02.18)
18. איך תסביר את ההפרש בין המחירון למחיר השוק ואיפה נכנס האינטרס
של חב' הביטוח שגובות ,   פרמיה ע"פ הגבוה?   (20.02.18)
19. שם פרטי יצחק ושם משפ' לוי אבל הפוך זה מצלצל - גם בכיס,בריאות
בולגרו   (20.02.18)
20. כבר כמה שנים טובות שהמחירון הזה כבר לא שווה כלום
לוי   (20.02.18)
יקום אדם אחד בקהל שהצליח למכור את הרכב שלו במחיר מחירון של יצחק לוי
21. מי מתיחס אלו כולו מכור לחברות הביטוח .כול המדינה מושחתת
שוקי   (21.02.18)
22. מחירון עאלק
יוסי   (20.02.18)
מערבב את כולם
23. המחירון שלו מנופח לטובת חברות הליסינג והבנקים
מאור   (20.02.18)
המחירון של יצחק לוי הכי לא מציאותי ומנופח !

למה ?

בגלל הבנקים חברות הליסינג שמחלקים הלוואות
וצריכים מחירון מנופח שיעזור להם לחלק הלוואות
24. הכל מאפיה אחת גדולה
ELMO   (20.02.18)
איך יכול להיות שאדם אחד שולט ללא עוררין בשוק הרכבים? טעות הקלדה אחת ומחיר הרכב יזנק או יצנח.
שלא לדבר על זה שלפי החלטה פרטית שלו הוא יכול למחוק אבזור ותוספות שעלו אלפים, ללא סיבה ברורה...
25. איך נקבע שיעור ירידת ערך במכונית בכל שנה?
סומך שלמה   (21.02.18)
קניתי מכונית יונדאי i35 מדגם סופרים שנת 2015 מה הסיבה לירידת ערך ב2000 שח נכון לחודש זה?
26. לך הביתה יש רבים וטובים ממך
קושקוש הכלבלב   (21.02.18)
מונופוליסט שהוכשר בידי ממשלות ישראל לדורותיה , אסור ששמאי אחד ינהל מערכת שלמה -פרנסי המדינה נהנים וכך גם לוי
שצוחק כל הדרך אל הבנק
27. "האם האיש הזה אשם"?!
החוק והצדק ,   ת"א   (21.02.18)
לפי מיטב הבנתי ואחרים המבינים בנושא הערכותיו לגבי שווים של כל הרכב מוטות כלפי מעלה דבר שגורם לנו הציבור לשלם יותר על:
ביטוחים
חלקי חילוף והפסדים במימוש רכבים מול החברות הגדולות שרוכשים את אותו רכב בהנחות מיבואנים בהיקף של 20-40%
28. פשפשו מעט בעברו של האיש במיוחד בשנות השבעים
אליהו   (21.02.18)
ותגלו דברים מרתקים.
לא לחינם שראל נחשבת לרפובליקת בננות.
29. יצחק לוי,אדם טוב ,שמאי ,איש חזון ומעשה. תפרגנו לו .
אלי ,   בתחום התחבורה 60 שנה   (21.02.18)
מחירון יצחק לוי עשה סדר בשוק הרכב בארץ. היום , הוא מהווה בסיס לתחשיב הפרמיות שגובות חברות הביטוח מהמבוטחים ,ובסיס לתשלום התביעות{ גבה הפיצוי באבדן להלכה ואו אבדן כללי, }. במפרט פוליסות הביטוח מודגש כי המחירון של יצחק לוי הוא הבסיס לפיצויים. מצב זה ,טוב ,גם למבטח וגם למבוטח, ומקל על סילוק התביעה.
הטענות של סוחרי רכב שהמחירון איננו משקף מציאות, מנוצל על ידם בעת קניית הרכב אך לא במכירתו . היום , כשהשוק מוצף מכוניות. ניתן לסגור את מרבית העסקאות בכעשרה אחוז פחות המחיר המחירון. מדוע ? כי המוכר רוצה לממש את העסקה, וגם הקונה שמח.
30. המחירון גבוה לפחות ב 20% ממחירי השוק האמיתיים.
הדר ,   ירושלים   (21.02.18)
זה אינטרס של חברות הביטוח שהמחירון יהיה גבוה כי לפי זה משלמים להם פרמיות. כל קשר בין המחירון לבין השווי האמיתי של האוטו הוא מקרי בהחלט.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה