רכב  מגזין
הדוד מאמריקה - קאדילק 1957 מול 2018
אודי עציון
פורסם: 26.02.18, 08:18
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות ב-22 דיונים
1. לא התקדמנו הרבה בתחום המיכני
מ   (26.02.18)
עדיין אותם מנועים. חסכון כן בטיחות כן אבל אותו מנוע בסך הכל
2. ב י ש ר א ל - קאדילק CT6 עולה מ- 0 0 0 , 0 5 5 אלף ש"ח.
האם זוהי פינת ההנחה? ,   או אולי פינת האנחה?   (26.02.18)
ב א ר ה " ב - קאדילק CT6 עולה מ- 54,095 $ שזה בשקלים רק 189,000 אלף ש"ח בלבד.
_______________________________________________________________

זה יוצא שבישראל משלמים כמעט פי- 3 יותר מאשר בארה"ב !!!!!!!!!!! ??????
3. עדיין קופסת פח עם ארבעה גלגלים
(26.02.18)
ההבדל העיקרי הוא שקדילאק של היום נוסעת יותר לאט בהרבה בגלל הפקקים
4. הישנה פי אלף יותר יפה
אין תחרות בכלל   (26.02.18)
5. I'll need two.
(26.02.18)
6. חח..אף אחד לא מפנה מקום, עוקף מימין עד לפקק.
somebody   (26.02.18)
אגב רכב מעולה.
7. איזה גבר ! (עם קטן קטן קטן...)
גלעד   (26.02.18)
8. כבוד
יעקב ,   מרכז   (26.02.18)
כבוד לאספן , כבוד למועדון החמש ישר כח
9. פעם היה לה סטייל, היום נשאר רק בזבוז הדלק. כמה חבל.
אור ,   מרכז   (26.02.18)
10. שלושה מלפנים כולל נהג ושלושה מאחור. זו לא חוכמה עם אורך כזה"
(26.02.18)
שלושה מלפנים ומאחור לא קשור לאורך, זה קשור לרוחב הרכב.
רכבים בסידור כזה (מולטיפלה ו-FRV) מתאפיינים ברוחב נדיב, לא אורך.
11. שחכתם את הדבר הכי חשוב: בטיחות
שי   (26.02.18)
מודל 57: היתה מקבלת מספר שלילי של כוכבי בטיחות לו היתה נבחנת. אמנם המאסה שלה עובדת לטובת הנהג בהתנגשות, אבל אין לה חגורות בטיחות, איזורי כריסה וכל הדשבורד שלה הוא מלכודת מוות של שפיצים ורכיבים קשים. אפילו עצירת פתאום ברכב כזה יכולה לגרום לפציעה קשה לנהג ולנוסעים שישתפדו על ההגה והדשבורד, וכל תאונה קצת יותר רצינית בטח תגרום לאש לפרוץ ולשרוף את הנוסעים שלא יוכלו להיחלץ כי הדלתות המאסיביות קצת יתעקמו וינעלו

נוסטלגיה זה נחמד, אבל עולם הרכב התקדם מאוד ב-60 שנה האחרונות

12. דוד ב.ג. יצר לעצמו תדמית של "צנוע", ובפועל היה נהנתן ומושחת
גיא שטיין   (26.02.18)
13. אודי עציון מעט התבלבלת
בעל לינקולן מרק 4 73 ,   מרכז   (26.02.18)
לינקולן היה הרכב הנשיאותי בארה"ב , והוא היווה בזמנו את שיא הטכנולוגיה , מי מזגן ,חלונות ונעילה חשמלית , כורסאות חשמליים , ומנוע אגדי 460 קיווב , 7600 סמק , לינקולן נודע באמינות הגבוה, ועד היום הרכב שלי בן 45 שנה , וההנאה בנהיגה בו, יותר מכל רכב חדש , שבית היצור היה פורד , שעד היום מחזיקה בשיא המכירות של הטנדרים בארהב בגלל האמינות הגבוה הנוחות וכו !
14. ההבדל האמיתי הוא...
(26.02.18)
שהחדשה מאבדת ערך והישנה מעלה.
15. צודק. הוא גם לא הכריז על הקמת המדינה אלא ביבי, הצנוע הידוע!
(26.02.18)
16. אז למה בית ישוב אנשי קבע יוקרתי חמש מליון?
(26.02.18)
17. תגחיד אודי עציון, אתה לא מתבייש להשוות?
(26.02.18)
איז תצעשיית רכב הייתה בישראל? לגמלים? על מה אתה מדבר? אתה נוסע בקדילק ומשווה אותו לסוסיתא או לכרמל דוכס? תתבייש לך, לא מגיע לך בכלל להיכנס במושב באחורי של הקדילאק!
ומה שהכי מעצבן הוא שאפשר היה לקחת את המודלים הישנים האלה ולהרכיב להם מנועים מודרניים ואיבזור מודרני ולשים אותם שוב על הכביש כי זה היה הכי אסטטי והכי יפה. אבל המוח האנושי לא מסוגל לחשוב ככה רוצים כיעור כי זה הכי קל!
18. אם הייתה לי אפשרות לבחור, 1957. ברור.
-   (26.02.18)
19. אין על קאדילק, מותג מדהים!!!
ערן   (26.02.18)
20. אני בחרתי. יגואר XJ8, 2005, British Heritage, 4.2L סופית.
יובב   (28.02.18)
21. לינקולן לא הייתה תחרות?
אברהם   (01.03.18)
מהיכן הנתונים הללו אדון כתב מדופלם?? הטאון קאר בועטת בכולם בלי למצמץ!!
22. מספר 1 והמגיבים שלו. הכותב אינו כותב או אינו יודע כי ל CT6 י
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (07.03.18)
מספר 1 והמגיבים שלו. הכותב אינו כותב או אינו יודע כי ל CT6 יש נהיגה עצמאית למחצה. הוא יכול לנהוג בעצמו על הכביש כל עוד עיני הנהג מסתכלות על הכביש והידיים על ההגה. אם לאחר 10 שניות תנאים אלה אינם מתקיימים, הנהג מקבל אזהרה שמיעותית ואור LED שונים . באם ממשיכים את לא תשומת הלב לתנאים הנ"ל, המכונית מאיטה, ועוצרת.
וזה "חברי" הם לא רק טרנזיסטורים ...
21. הלינקולן הישנים היו יצירות אמנות, מאוד גדולים ונוחים עם מנועים ענקיים - כמו 1978, כדוגמה. ה Town Car שלי הוא מעולה מאוד. לא שותה יותר מדי דלק(87) - יחסית. למי אכפת כאשר המחירים שלנו נמוכים עבור הדלק? כמובן, אני רק עושה את ה 0-100 ב 9.6 שניות, אך הוא יכול לשאת 5 אנשים נוספים חוץ ממני בנוחות מירבית = 5.4 מטרים. ו, הנהמה(grunt) של ה V8 היא פנומנלית, מ 2 המתישים. יש לי גם המון צעצועים עבור שנת הייצור שלו 2007 (למעשה 2006)! הרבה מכוניות כאלה כבר עברו מעל 500KKm.
ה Continental החדש יכול להתחרות בקדילק, האירופים והיפנים.
.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה