3. הבעיה , החלוקה לכיתות בצורה לא יעילה
מהזהמשנה , |
מעבר להר |
|
(12.03.18) |
כיום לוקחים את כל התלמידים ומחלקים לכיתות לפי כמות בכיתה ומי רוצה להיות עם מי. החלוקה צריכה להיות לפי גיל , כל ילידי ינואר - מרץ ->כיתה 1 , ילידי אפריל -יוני -> כיתה 2 , ילידי יולי - ספט -> כיתה 3 וכו' כל זה יוצר כיתות הומוגניות מבחינה ריגשית ובשלות נפשית ועוזר למורה. בבית הספר בארה"ב שבו מחולקים הכיתות בצורה הזו הראו כל הכיתות (מדגיש - כל הכיתות) עליה בממוצע הציונים לעומת הממוצע הארצי באופן משמעותי
|