רכב  חדשות
תכנית הגריטה חוזרת? כן, אבל עוד לא
הלל פוסק
פורסם: 12.03.18, 16:06
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות ב-28 דיונים
1. מי שגורט פונטו בדמעה יקצור יונדאי ברינה, ויהיה כבש מהעדר.
גרטה גרבו ,   איזור הדימדומים   (12.03.18)
2. לגרוט כלי רכב שחונים על חניית נכה בלי תו נכה
אילן   (12.03.18)
3. משרד איטי וכושל שממלא פקודות של הטייקונים
הרחבת בזן מפרץ חיפה!   (12.03.18)
4. המשרד להגנת הטייקונים, משרד של פנסיונרים
לא קיים בפועל   (12.03.18)

5. מה לגבי רכב פרטי (בנזין) שממלא בטנק סולר? נכלל או לא?
(12.03.18)
6. לדברים החשובים אין תקציב
(12.03.18)
לעשרות אלפי משגיחי כשרות, יש.
7. ושוב התקציב החמש שנתי יספיק ל10 שעות....
דן   (12.03.18)
הגאונים מהמשרד להגנת הסביבה עדיף כבר שלא יעשו כלום במקום התוכניות המביכות שלהם
8. ברלינגו דיזל ...יחשב ??
הילה   (12.03.18)
9. החרדים הטפילים לקחו את כול הכסף ולנו לא נשאר חחח
חרדים מתנחלים טפילים   (12.03.18)
10. גריטה - רמאות של העוסקים בדבר. כנסו
(12.03.18)
לפני כשנתיים רכב פגע ברכבי. הנהג ברח ולא השאיר פרטים. חברת הביטוח איתרה לפי מספר הרישוי את בעל הרכב. בעל הרכב טען שהעביר הרכב לגריטה, אך לא הספיק לשנות זאת במשרד הרישוי. במשפט שנערך לו , התברר שהרכב בתאריך התאונה היה בגריטה. רשם בית המשפט זיכה את בעל הרכב. איך רכב בגריטה מסתובב בכביש ?
11. זה לא יעזור כי הרבה שמחזיקים כאלו רכבים
כישלון ידוע מראש   (12.03.18)
הם במקרה הטוב חאפרים ובמקרה הגרוע עבריינים שאפילו לא מקפידים על טיפולים, טסט ובטיחות של הרכב.
אלו ישתפו פעולה עם איכות הסביבה ? הצחקתם אותם !
12. הטעות נעוצה בבסיס: תחבורה ציבורית אמורה להיות במקום הראשון
אזרח   (12.03.18)
ולא במקום האחרון.
13. אוטובוסים זה המזהם מס 1.
שמיל   (12.03.18)
14. גליל
משה   (13.03.18)
ביד אחת נותנים בשניה לוקחים מעודדים לקנות טנדרים אמרקים (פורד שברולט וכ'ו) "שותים" כפול מזהמים פי שלוש ותופסים שני חניות העיקר זיכוי במס מדינת חלם תנו יד חופשית לבעלי עסקים להחליט איזה רכב טוב להם
15. האוטו שלי מזהם כמו 50 מכוניות. עושה לו טיפולים נוסע בובה.
בעל פזו 205 שנת 92 ,   תל אביב   (13.03.18)
עד שלא יעשו תוכנית גריטה אני ממשיך ליסוע עליו.
עוד ארבע שנים הוא יהיה רכב אספנות.
אני אמשיך ליסוע עליו.
רציתי לגרוט אותו כבר מזמן, כי הוא עושה ריח איום בסביבתו, אבל כל פעם התוכנית נגמרה לפני שהתחילה, לא רציניים במשרד התחבורה, אז אני נוסע ברכב מזהם! וגאה בזה!
חתיכת פשלונרים, תעשו גריטה סוף סוף. הרכב שלי בן 26, נוסע יופי ומזהם יופי.
16. לסגור את המשרד ולעשות גריטה
בלה ,   מרכז   (13.03.18)
משרד איכות הסביבה ,מיותר לגמרי .זה משרד שנבנה משיקולים פוליטים שעבר זמנם.
מי שהיה ועדיין אחראי על בריאות הציבור זה משרד הבריאות ,משם לקחו חלק מהמשרד ויצרו בלאגן .
גריטה זה לא עניין סביבתי , זה עניין כלכלי -חברתי -בטיחותי . המדינה מסייעת לבעלי רכבים ישנים להתפטר מהרכב . ומצד שני זה משחרר חלק מהחניות שתופסות ע"י רכבים.
זה יוצר האצה במכירת רכבים חדשים .
17. בושה שאין תוכנית גריטה לרכב פרטי! ועוד מדברים גבוהה על מחויב
קררה   (13.03.18)
מחויבות לערכים כמו ירוק ובטיחות. אם היו קצת רציניים היו מחזירים תוכנית הגריטה מיד, בתקציב ראוי, ומעבירים האוטובוסים להנעה חשמלית! הרי אוטובוס כל הזמן על הכביש, ורכב פרטי רב הזמן בחניה..
18. אינטרסים בלבד במעטה של שמירה על אויר נקי.
עצוב   (13.03.18)
אפשר לחשוב שהורדה של כמה רכבי דיזל מהכביש יפתרו את בעיית זיהום האויר, הרי זה גרגיר חול ביחס לזיהום האויר. אפילו כלי רכב חדשים מזהמים את האויר, כל כלי רכב מזהם את האויר פחות או יותר והורדה של מס' רכבים ישנים היא כמו כוסות רוח למת.

יבואני המכוניות והמדינה שמרוויחה על כך טונות של מיסים שהולכים לכל המקורבים והמדושנים, להם יש אינטרס שיקנו כמה שיותר מכוניוות חדשות. ככל שיותר מכוניות ישנות יורדו מהכביש , כך יקנו יותר מכוניות חדשות ובקיצור זיהום האויר רק יגדל.
יש פה עידוד לצרכנות מטורפת של רכישת רכבים חדשים, בטח שאין פה שום הפחתה של זיהום אויר, בעיקר כאשר האוטובוסים הגדולים והמשאיות תורמים להכי הרבה זיהום אויר.

רק תחבורה ציבורית יעילה כמו מטרו מהיר ותחתי יפתרו את הבעיה וזה אפילו לא נראה באופק,
אפילו מוניות שירות פרטיות וזולות בעלות של 6 ש,ח לנסיעה המדינה סירבה לאשר ומערימה קשיים בירוקרטיים בגלל מונופולים של דן ואגד

אז תפסיקו לזרות חול בעיני הציבור עם כאילו פתרונות
ניתן לשפר את התחבורה הציבורית עוד היום אם רק היה רצון טוב וכוונות טובות וטהורות, לרבות לאפשר למוניות שירוות פרטיות להיכנס לשוק
19. כחלון, המצביעים שלך הם אלו שנוסעים ברכבים מיושנים..שכחת אותם
השר כחלון תתעורר....   (13.03.18)
20. לא הבנתי מהחומר של גריטת המכוניות לא מרוויחים?
שיריון   (13.03.18)
21. לבן האדם יש רכב ישן (כנראה כי אין לו מספיק כסף לחדש) אז ..
גיל   (13.03.18)
אז נותנים לו 3000₪ תמורתו ומצפים ממנו שיקנה רכב יותר חדש
בקושי אגרת רישוי מופקעת אפשר לשלם עם הסכום הזה
22. נוסע בפונטו 97, מתחממת מנוזלת, כמה עוד אפשר???
רז ,   חיפה   (13.03.18)
מתי תתנו להפרד בכבוד ממנה??
23. ומי החמור שנוסע באוטו איטלקי או צרפתי חארה
רוני   (13.03.18)
24. היבואנים וחברות הביטוח צריכים להשתתף
שולמית ,   אלזס   (13.03.18)
היבואנים צריכים להציע השתתפות חד פעמית בתקציב השנה .
לפי מספר יחידות שמכרו ב-2017 נאמר 300 ש"ח לרכב .
חברות הביטוח לפי מספר הביטוחי חובה או משהו כזה . נאמר 200 ש"ח .
האוצר יוסיף סכום כפול . ומקבלים תקציב שצריך להוריד את כל הרכבים עד שנת 2000
מעל 2000 סמ"ק לדוגמא . אם ישאר כסף אז להמשיך במבצע . לעוד רכבים .
היבואנים- הביטוח - ורשות המיסים שותפים למחלבת המיסים הזאת והם רק ירוויחו מהסירקולציה של הגריטה .
25. שר התחבורה אהוד על כל העם יעזור להקים מדינת הלכה
יהודי אמיתי   (15.03.18)
26. המשרג לטימטום סביבתי. אימפוטנטים חדלי אישים... כבר שלוש שנים
דן   (25.07.18)
הם מדברים על התכנית המצומצת למדי. עלובים
27. מה עם גריטה לרכב פרטי בנזין בגיל מעל 20 ? יאללה כבר קמצנים
כחלון   (02.08.18)
28. באתר של בלפור ישראל מחירון גריטת רכב
מיכל   (25.10.18)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה