רכב  איכות הסביבה
יצרניות הרכב מתלוננות: לא נעמוד בתקני זיהום מחמירים
ניר בן זקן
פורסם: 13.03.18, 15:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות ב-13 דיונים
1. ב י ש ר א ל - מחיר - ע נ ק - לננסית הזו, כי :
ז'אק ,   פריז/ס, צרפת   (13.03.18)
ב י ש ר א ל - פולקסווגן אפ ידנית עולה מ- 0 0 3 , 5 6 אלף ש"ח.
_____________________________________________________________

ב צ ר פ ת - פולקסווגן אפ ידנית עולה מ- 10,500 אירו שזה בשקלים רק 44,577 אלף ש"ח.

ב ג ר מ נ י ה - פולקסווגן אפ ידנית עולה מ- 9,975 אירו שזה בשקלים רק 42,348 אלף ש"ח.
2. בישראל קרטל היבואנים המונופולי + משרד התחבורע לא מאפשרים
מהיר ועצבני   (13.03.18)
להכניס לישראל מכוניות חשמליות נקיות.

אפילו אצל שכנתנו המיזרחית ירדן יש כבר סוכנות מכוניות חשמליות של טסלה.
3. תתחילו לייצר חשמליות ולא תהיה לכם בעיה לעמוד בתקנים
אלי   (13.03.18)
4. שכול אילו שממצאים תקנים יעבור לחמורים וישאירו לנו את המנועי
דני   (13.03.18)
5. cx5 מבוסס על מזדה3, לא על 6. קודיאק על אוקטביה. אלה ההשוואות
אחד שחופר   (13.03.18)
6. המנוע החדש של אקווריוס יחולל מהפיכה
אקווריוס   (13.03.18)
צברה מראש העין פיתחה מנוע בנצילות של מעל 40% לעומת מנוע הבוכנות הרגיל שעובד בנצילות של 17%. מהפכה בכל קנה מידה.. המנוע איננו מניע את המכונית אלא מטעין הסוללה אשר מספקת אנרגיה למנועים חשמלים. הקונספט משתלב היטב עם מגמת רכבי הפלאג אין ולמעשה יהווה שלב ביניים הבא לאחר רכבי הפלאג אין יצוצו רכבים חשמליים עם מנוע עזר להטענת הסוללה
7. לעבור לדלקים חלופיים העסק יסתדר מעצמו
(13.03.18)
8. כדי שחברות הרכב לא יפשטו את הרגל
(13.03.18)
הם ייצרו רכבים חשמליים לאירופה ואת המזהמים ימכרו למדינות עולם שלישי כמו ישראל, שם הממשלות מרוויחות ממיסים על הדלקים.
איזה כיף שאנחנו מממנים את נסיכויות המפרץ?
מדינת אהבלים.
9. מקווה שבארץ לא יפלו בפח בעצמי הזה...
עמית   (13.03.18)
רכבים מודרניים פולטים מעט מאוד דברים בעייתיים ובמקביל, CO2 הוא גז שרחוק מאוד מלהיות פליטה בעייתית (אין לו השפעה אקלימית ואם בכלל הוא משפיע על משהו אז מדובר בדשן שמגביר את צמיחת הצמחים והיבולים בעולם).
האירופאים (והממשל הקודם באמריקה) ממציאים לעצמם חסמים מלאכותיים בשביל להנציח את הדומיננטיות של יצרני הרכב המקומיים ולחסום את השווקים שלהם לתוצרת של יצרנים ממדינות מתפתחות וזה כל מה שעומד מאחורי התקנות/קלקלות האלה.
בשנים האחרונות הם כבר משתוללים לחלוטין, היצרנים שלהם הפכו להיות שקרנים פתולוגיים בשביל לעמוד בדרישות המטופשות ועכשיו כל העסק מגיע לידי אבסורד.
מי שחושב שמכוניות חשמליות הן פתרון אקולוגי, פשוט לא מבין את הבעייתיות בחומרים ובתהליכים שמהם מורכבות הסוללות הרלוונטיות. זה להעדיף שחפת על פני צינון.
10. קם הגולם על יוצרו
אחד   (13.03.18)
תקנים מהתחת
הפוליטיקלי קורקטי ויפי הנפש יצאו כבר מכל החורים
קשקוש מקושקש
11. באירופה יש תחבורה ציבורית
(13.03.18)
אצלנו לכל בנאדם יש רכב... כוס אומו העולם
12. תשימו לב שכיום יש טבלה בארץ של בין 1-15
יש בעייה ,   המרכז   (13.03.18)
כל הרכבים ההיברידים הם בסביבות 3-4 . רכבים קטנים 7-8 אבל כל המפלצות עומדים על 15 !!! צריך להבין שאם 15 זה 150 גרם CO2 ( סתם הנחה) אז גם גיפ שיזהם 300 גרם גם הוא יעמוד על רמה 15. לכן החברות היוקרתיות עושות רעש וצלצולים כי הן לא תעמדנה בתקן !!!
13. החדשות הרעות שגם התקנות החדשות לא יעצרו
חם מזג   (14.03.18)
התחממות הפלנטה תמשך ותגרום לבצורת ולמלחמות כמו שכבר קרה (ה״אביב הערבי״ החל בגלל עליית מחירי הלחם בטוניס רק בסוריה מתו כבר חצי מיליון אנשים).
גם אם הסיבות לתקנות כלכליות אי קיומם יבטיח חיסול האנושות.
חזרה לכתבה