רכב  חדשות
פולקסווגן במתקפה חשמלית: זינוק אדיר בפסי ייצור
הלל פוסק
פורסם: 13.03.18, 16:35
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות ב-8 דיונים
1. בארה"ב - כל דגמי פולקסווגן מ-2018 יקבלו 6 (שש) שנות אחריות
שאלתיאל ,   צפון   (13.03.18)
וכמה שנות אחריות יש לפולקסווגן בישראל?
2. ב י ש ר א ל - ב.מ.וו i3 חשמלית עולה מ- 0 0 0 , 9 4 2 ש"ח.
יותר חשמל פחות עמל ,   והרבה יותר כסף גם.   (13.03.18)
ב ק נ ד ה - ב.מ.וו i3 חשמלית עולה מ- 55,087 CAD שזה בשקלים רק 147,000 ש"ח.

ב א נ ג ל י ה - ב.מ.וו i3 חשמלית עולה מ- 34,070 ליש"ט שזה בשקלים רק 158,000 ש"ח.
________________________________________________________________

המכונית הזו ממוסה רק ב-10% מס בישראל, אז איך יש כזה הבדל במחירים ?????????
3. פולקסווגן איבדו את השוק לקוראניים, סינים וטסלה
צביקה החשמלי   (13.03.18)
עד שימצאו ספקי סוללות שאין בגרמינה...הקוראנים והסיניים עם ספקי הסוללות שלהם יכבשו את השוק. שמרנות גורמת לכלייה.
4. החזירות המקומית עלולה להמיט עלינו כליה.
אור ,   מרכז   (13.03.18)
5. לא מאמין לפול׳סוואן בכלום
שמואל   (13.03.18)
6. איפה דני שיגיד שאין עתיד לחשמלי?
(13.03.18)
7. טסלה 3 חדשה עולה בארה״ב מקביל ל-122000 ש״ח. כמה תעלה בישראל?
במדינת הגנבים   (18.03.18)
לא לשכוח כמובן שיש מס כמעט אפסי בישראל על רכב חשמלי. אז איפה הכסף??!
8. 6 - כן, אני מאוד עסוק - עובד על אלקטרוניקה וינטאג למכירה ב-
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (18.03.18)
6 - כן, אני מאוד עסוק - עובד על אלקטרוניקה וינטאג למכירה ב- eBay - והכסף נשפך פנימה!
כמובן שאין לזה שום קשר לנושא כאן, בדיוק כמו למספר 2 וחסידיו. לא רק שהוא טיפש, כי הוא רוצה תשומת לב ואין לו מה לתרום לנושא, אבל הוא אפילו לא יודע איך לשקר - "אל סטופידו", אתה צריך להוסיף 6626 קנדי עבור המס! אז עכשיו את המחיר האמיתי הוא 57,594! ו, i3 עם המנוע הקטן עולה 62,792!
במחירים כאלה, כמעט אף אחד לא קונה את המכוניות האלה כאן, מה שמביא אותי לנושא האמיתי:
פולקסווגן יכולים לבנות כמה שהם רוצים, אבל המציאות היא כי כאן בקנדה, וברוב ארצות הברית (למעט קליפורניה ולכמה עם כיסים עמוקים \ "ירוקים" בניו יורק, בוסטון, וכו ', לא קונים את המכוניות האלה.
תגידו לי חכמים "יקרים", אלה מביניכם, מה אנחנו עושים כאן עם מכוניות "ירוקות" אלה כאשר הטמפרטורות יורדות מינוס 30 ואף - 40 ועוד יותר ב"עזרת" הרוח??? ו, בחשמלי טהור - מה עלינו לעשות כאשר הסוללה מותשת בכבישים - אין תשתית???
אז בואו נהיה מציאותיים - אין עתיד למכוניות האלה עד שיהיה להן טווח עצום, אנחנו לא מבזבזים זמן אפילו לטעינה מהירה, המחירים נמוכים, וכו' - הכל חלום לא מעשי ... - התעוררו למציאות ולכיסים הרזים !
חזרה לכתבה