יחסים  זוגיות ונישואים
הצילו, אשתי ואימי פשוט לא מסתדרות!
ליאת פדות
פורסם: 14.03.18, 12:27
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות ב-23 דיונים
1. יש מישהי שזה לא קרה לה?????????
תוהה   (14.03.18)
2. לקח עשרים שנה
תמר   (15.03.18)
בסוף היא הבינה שאני (האישה) בסדר ושאם היא רוצה לשמור על יחס טוב עם הבן חשוב שתתייחס אלי בכבוד. המצב השתפר מאז.
3. זו האמת!
שרהלה ,   LA   (15.03.18)
חמה קרה וכלה כבדה... אז חמימות וקלילות משני הצדדים, יהיה איזו שהו םיתרון אולי...
4. לברוח ממשפחה כזאת.חבל על כל דקה
(14.03.18)
5. להגיד לאמא באופן חד משמעי תסתמי את הפה זו לא בעיה שלך
עמנואל   (15.03.18)
ולעשות את זה באופן ברור ללא כחל וסרק
ולהוסיף עוד משפט אם את תמשיכי להתערב כך ולא תשני את דרכך אני לא אבוא לבקר אותך עם הנכדים!!!!
תאמינו לי זה עוזר
6. אני בחרתי צד....
דרומי   (14.03.18)
של זו שאני הולך לישון איתה בלילה.
זו שבוכה עלי בלילה, מבינה ולא כועסת....
7. גם הכלה צריכה לדעת להבליג מדי פעם
(15.03.18)
לא על דבר לעשות מלחמה,
לא על כל הערב של חמתך לגרום למריבות בין כולם
פשוט תבליגי.
לא קרה כלום.
הכלה צריכה להבין , כשהבן שלה יתחתן, גם היא תגונן עליו מאשתו.
זה דרכו של עולם.
ורצוי מאוד מאוד לשמוע את את הרב יגאל כהן מדבר על זוגיות
( לא קשור לדת בכלל)
בהצלחה.
8. לא בכל מצב אפשר לגשר
אלי קופטר ,   ארץ עוץ   (14.03.18)
ראשית לא בכל מצב אפשר לגשר.
1. אם בעל ואישה בחרו אחד בשני אז בהחלט בוחרים צד. במקרה הזה בודאי שהוא צריך להיות בצד של אישתו ולעצור את האמא מיד ולא לספוג ביקורת.
2. אם הוא לא מסכים עם אישתו, אין להם בסיס לנישואים בריאים ורצוי שיחזור לאמא שלו.
3. ישנם אנשים קשים שפשוט לא ישתנו בחיים. לאמא שמעבירה ביקורת בלי לחשוב פעמיים אין מקום בחיים של בני הזוג ובטח שזה לא טוב לילדים לראות איך היא מתנהגת אליהם.
4. לפעמים עדיף להיות מרוחקים או אפילו מנותקים. לגדל ילדים בעולם של קונפליקטים זה לא בריא בכלל. עדיף ללמד אותם להתרחק מאנשים שלא מכבדים אותם.
5. מסכנה שאם יש בסיס טוב לנישואים, עדיף להשקיע בזוגיות וגידול משפחה עם ערכים שבני הזוג בחרו מאשר לבזבז זמן עם אמא ביקורתית.
9. שתי נשים רבות. הכותבת אשה. וכל האחריות לפתרונות מופנית לגבר
מקסים   (14.03.18)
ה"עצות" כאן הן רק לגבר. אין שום עצה ובוודאי לא ביקורת (זה הרי אסור בתכלית האיסור) כלפי אחת הנשים. מבחינת הכותבת, הן תמשכנה בשלהן, אין להן אפילו שמץ של אחריות למתח. את כל העצות והאחריות למציאת פתרון, הכותבת מתכננת ומפנה אך ורק לגבר. אין עליהן.
10. אני וחמותי מסתדרים יופי אישה עם כוונות טובות חוץ מזה
אחד   (14.03.18)
שעזרתי לה לרדת במשקל קניתי לה ג'ינס יפה לטעמי והיא נראה באמת נפלא! חמי קצת מקנא ממערכת היחסים שלנו אבל נקווה שזה יעבור לו.ואם לא נסדר לו את אימא של גיסי.. love :)
11. "ועזב איש את אביו ואמו ודבק באשתו"
(15.03.18)
יש בהחלט לקחת צד; הצד של האשה, אלא אם כן מדובר באם מתעללת ו/או מזניחה באופן מופגן.
12. אין מצב שאני אאפשר להורים שלי להגיד משהו לאישתי
(15.03.18)
קודם כל לא מתערבים לי בחיים, וגם אם לדעתכם אני עושה טעויות, אלה הטעויות שלי.
ההורים שלי יודעים טוב מאוד שגם אם הם חושבים משהו על אישתי, הם יכולים להגיד את זה רק לי, וגם את זה אני מסנן.
וכנ"ל אני מצפה מאישתי, לא רוצה לשמוע מילה מההורים שלה.
ואני יודע שלפעמים יש להם ביקורת עלי, אני לא מושלם, אבל כל עוד הביקורת שלהם לא מגיעה לאוזניים שלי זה לא מעניין אותי.
וצריך לשים לב להבדל בין ביקורת מקובלת לבין ניסיון להרעיל.
אם אני ארגיש שהם מרעילים את אישתי נגדי אני אמרר להם את החיים.
13. האמא לא מסכימה?
יעקב ,   יבנה   (15.03.18)
ממליץ לכולם לראות ולהראות את סנדרה שדה בסדרה המעולה "סברי מרנן"
אב טיפוס של האמא המעירה וגוערת,לכלותיה ותמיד יש לה מה להגיד לגנותן
ותמיד "מה כבר אמרתי"?
משודר בימי ששי וכל השבוע שידורים חוזרים בשעה 15
שווה להקליט (ערוץ 13)
חובה להראות לאמא, שתבין
.
14. נושא חשוב
אש   (14.03.18)
אני לא אומרת חמותי אני אומרת כלבתי.
15. אבסורד שצריך להלל את האישה בפני החמות. זה מלאכותי. כאילו
(15.03.18)
שצריך להצדיק משהו. הפסקתי לקרוא בזמן הזה.
16. בנוגע לטיפ מספר 5
גבי ישי   (15.03.18)
סורי, אבל האייטם חוטא לאמת. מי שיוצא מבית הוריו ובונה בית עם אשת חייו, מוכרח לבחור צד. את הצד של אשתו.

אמא מייצגת את הבית הישן, ואילו האישה - את הבית החדש. את האישה אנחנו בוחרים, ואם לא נבחר בה שוב ושוב בכל יום מחדש - מוטב שלא נישאר נשואים לה.

בכללי, הגישה של האייטם פייסנית מדיי, ומניחה שהבעיה טמונה רק בזה שצריך "להזכיר" לאמא את היתרונות של כלתה. זו נאיביות. האמא לא אוהבת את כלתה, בעיקר בגלל מילוי המשבצת הייחודית שלה, בחיי הבן האהוב שלה.

ההתעלמות מכך נתפסת בעיניי כחלק ממגמה פמיניסטית עיוורת, ויש להיצר על כך.
17. מאד אבל מאד קשה...
(14.03.18)
הנסיון שלי עם חמותי רק מלמד אותי איך לא להתנהג בעתיד... האישה הזאת צבועה וגרמה להרבה סכסוכים ביני לבין בעלי... הבעלים חייבים באמת לתת לאישה שלהם מקום של כבוד ומעמד בפני החמות
18. 5. טעות. חובה לבחור צד, ואת הצד של האישה!
שני ,   ירושלים   (14.03.18)
19. אם הורה לא מצליח (וכדאי שכולנו נשתדל מאוד) להימנע מביקורת,
ערן   (15.03.18)
אז עדיף לא לספר לו על הזוגיות שום דבר, ובאופן כללי להתרחק ממנו, עד שיצליח. כן, גם מאמא ואבא. וכמובן שאני לא מדבר על אם פה ושם מתפלקת קצת ביקורת שאתם יכולים להתעלם ממנה.
אנחנו רוצים (ויכולים לקבל!) בחיים שלנו אנשים (משפחה, חברים, בני זוג, חברים לעבודה) חיוביים, תומכים, שמכבדים את הבחירות שלנו גם כשהם לא מסכימים איתן, ואם ההורים לא מסוגלים לזה, האם זה שהם הורים שלנו אומר שעלינו להתפשר ולהסכים להשאיר בחיים שלנו אנרגיות שיפוטיות, ביקורתיות, שליליות?

מי שחושב שההורים כבר גדולים ואי אפשר לחנך אותם - כנראה לא ניסה את השילוב הנחוש של התרחקות, גבול ברור, הסברים סבלניים והרבה סבלנות ואופטימיות. ומי שניסה ונכשל, יכול עדיין לבחור את מידת הקרבה שמתאימה לו להורה, ואת המידה בה הוא משתף את ההורה בחייו, ואת המידה בה הוא מוכן להקשיב לביקורת.

מסתבר שאפשר לדבר על כל מה שמפריע לנו גם בלי ביקורת! קוראים לזה תקשורת מקרבת. חפשו בגוגל.
20. לא מבין את הדברים האלה לא מכיר את המשפחות האלה
מישהו נורמלי ממשפחה   (14.03.18)
אמא שלי חולה שרופה על אשתי, לפעמים יותר ממני חח ואין לי שום בעיה עם זה. שידברו בניהן שיגיעו להחלטות ביחד תמיד משתפות אחת את השנייה. וצד שני עודה רושם שגם חמותי אוהבת אותי, אני ללא ספק אוהב אותה תמיד עוזרת מפנקת שם לעזרה.. מוזר לי הבתים שיש שנאה. וחבל..
21. מה לגבי אישה שתקועה בין בעלה והמשפחה שלה?
(15.03.18)
22. לפי צו האופנה העכשווי - באו נהנדס את הגבר
יקי   (15.03.18)
גבר, נגיד לך איך להתנהג נכון
23. יש פיתרון, שיחה קלה עם אמא, ואיום בניתוק קשר מוחלט
יהואש ,   בעוטף   (21.03.18)
אישתך היא מצב קיים, בלתי ניתן לשינוי, במיוחד אם אתה אוהב אותה. גם אם מדובר בירושה גדולה מבטיח לך, שאמא תתרצה חיש מהר.
חזרה לכתבה