רכב  חדשות
פורד פוקוס חדשה - אצלנו בתחילת 2019
ניר בן זקן
פורסם: 10.04.18, 17:11
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 177 תגובות ב-85 דיונים
1. ב י ש ר א ל - חייב צרכן הרכב/הדו"ג לצאת מעבדות לחירות לאלתר.
ז'אק ,   פריז/ס, צרפת   (10.04.18)
וזה צריך לקרות / חייב, מפני ש :

ב י ש ר א ל - פורד פוקוס הנוכחית עולה מ- 0 0 0 , 8 2 1 אלף ש"ח.
________________________________________________________________

ב ק נ ד ה - פורד פוקוס הנוכחית עולה מ- 17,716 CAD שזה בשקלים רק 49,000 אלף ש"ח.

ב צ ר פ ת - פורד פוקוס הנוכחית עולה מ- 18,600 אירו שזה בשקלים רק 81,000 אלף ש"ח.


ב ק פ ר י ס י ן - פורד פוקוס הנוכחית עולה מ- 12,900 אירו שזה בשקלים 56,000 אלף ש"ח.
________________________________________________________________



2. הפסקה האחרונה לא ברורה
טמיר   (10.04.18)
3. אין על הפוקוס, יש לנו 2 במשפחה, רכב אמין, נוח ומהנה לנהיגה
דודי   (10.04.18)
לא דומה ליפניות והקוראניות וגם מתיישן הרבה יותר טוב מהן.
אחלה אוטו
4. יש לי כבר היום מאזדה 3 מנוע 2.0 ליטר ויש לי שם את כל זה.
ההוא משם   (10.04.18)
כולל מנוע חזק יותר
5. יבואן שמפשיט את הרכבים ממערכות בטיחות אקטיביות ושם מובילאיי
לא קונה ממנו   (10.04.18)
אפילו בפורד אדג' שעולה יותר מ-300,000 ש"ח אין בלימה אוטונומית.
6. אם היא כמו הקודמת רצוי לעשות לפני הכל מנוי לגרר
(10.04.18)
7. רכב נהדר, אבל אין הצדקה למחירי הרכבים החדשים בישראל
ולא חשוב מי היצרן   (10.04.18)
8. אם תחליטו לקנות:
שחר ,   אוטווה, קנדה   (10.04.18)
קחו את ה 1.5 ליטר (4 צילינדרים) עם התיבה הפלנטארית (רגילה) 8 הילוכים (אלא אם כן אתם מאלו שבסדר עם ידני).

הדור של הרובוטי סתם הוציא לה שם רע. הפוקוסים מתחילת ייצורן, עד לשנת 2012 (שנת "הכישלון הרובוטי"+גומיות מתפרקות) היו מצויינות (ואפילו אמינות יחסית לאירופאיות ושאר האמריקאיות).

למרות שזה ממש ניחוש, כי לא אוכל לדעת אם היא אמינה עד שיעברו שנתיים-שלוש לפחות.
9. DICK
JONAS GH USA   (10.04.18)
כי :

ב י ש ר א ל - קוואסאקי נינג'ה 400 עולה 0 0 0 , 1 4 ש"ח.
_____________________________________________________________

ב א ר ה " ב - קוואסאקי נינג'ה 400 עולה 5,499 $ שזה בשקלים רק 20,000 ש"ח.

ב א נ ג ל י ה - קוואסאקי נינג'ה 400 עולה 5,399 ליש"ט שזה בשקלים רק 27,000 ש"ח.

ב ג ר מ נ י ה - קוואסאקי נינג'ה 400 עולה 6,195 אירו שזה בשקלים רק 27,000 ש"ח.

ב צ ר פ ת - קוואסאקי נינג'ה 400 עולה 6,199 אירו שזה בשקלים רק 27,000 ש"ח.

ב ק נ ד ה - קוואסאקי נינג'ה 400 עולה 6,778 CAD שזה בשקלים רק 19,000 ש"ח
10. הגיר האוטומט בפוקוס דפוק
ששון ,   בת ים   (10.04.18)
פעם ידעו בפורד לעשות אוטומט טוב מליפני 6 שנים בערך ניהיה להם אוטומט דפוק כל הזמן במוסכים גם הגומי בדלתות מתקלף
11. האקטיב עם המנוע החזק ו8 הילוכים .. נראה כמו חבילה מנצחת
רועי   (10.04.18)
לא שינוי דרמטי מבחוץ אבל היא נראת טוב. האיכות ועיצוב בפנים זה השינוי האמיתי והתיבת הילוכים שזו קפיצה רצינית מה6 שיש היום..סהכ אם דלק רכב לא יצליחו למכור הרבה ממנה בארץ זה יהיה כישלון
12. מחרטטים על שטויות ולא נוגעים לתיבת ההילוגים הבעייתית שלה
לספר את האמת לא קשה   (10.04.18)
למה לעקוף בסיבוב את האמת במקום להזכיר בלי להתבייש בתור עתונאי שמחשיב את עצמו שהפוקוס נחלה כאן כשלון מחפיר ובגלל תיבת הילוכים כושלת???
13. בקיצור, בארץ ימכרו רק את ה1.5 אוטומט וקצת 1 ליטר
גליה   (10.04.18)
הבדלי המחיר וצריכת הדלק יהיו זניחים ככה שרק מעטים יבחרו ב1 ליטר.
יכולות דינמיות לא מדברות אל רוב הנהגים שלא ידעו להבדיל בינה לבין יונדאי I30.
אם המחיר יהיה תחרותי בצורה אגרסיבית (בכל זאת, MK3 השאירה הרבה מאוכזבים) והיא באמת תציע מרחב פנים שינצח את האוקטביה-יש לה סיכוי להצליח (בסיס הגלגלים אמור להיות בס"מ אחד גדול יותר משל האוקטביה- אבל לאוקטביה יש 11 ס"מ יותר באורך הכללי מהפוקוס הנוכחית).
לא ילקקו דבש-אבל יכולים לשפר מקום בטבלת המכירות אם יתאמצו מספיק.
14. קופי
מוטי   (10.04.18)
העתק של קיא נירו. שתי טיפות מים לחיצוניות של הנירו.
15. מנוע 3 צילינדר,1 ליטר,זה גימיק. מאד רועד והביצועים על הנייר
גם בפולקסווגן ופז'ו ,   לכו רק על 4 צילינדר   (10.04.18)
16. אחרי הפוקוס 2014 שהיתה לי - לעולם לא אסע על פורד בעתיד
רז   (10.04.18)
מרחם על מי שנוסע על הרכב הזה היום.
17. הצלחה
יצק   (10.04.18)
הצליחה בגדול לא אצלינו אז מה ?
18. לא יכול יותר עם הרעידות...הגיע הזמן לדגם אחר
ישראל   (10.04.18)
19. i30N Hyunday - יפה יצא להם.
XVS   (10.04.18)
לפחות בתא הנוסעים היו עושים שינוים כלשהם, קופי יונדאי. לא שאני חובב יונדאי אבל... מוזר קצת שפורד מעתיקים מקוריאנים.
20. לברוח לברוח....פורד והגיר הדפוק....תזהרו....!!!
דודי   (10.04.18)
21.  Ford Focus tourer 2017 Ecoboost
NS   (10.04.18)
קיבלתי את הרכב כרכב ליסינג לפני חצי שנה
מנוע 1.5 ל' טורבו 150 כ"ס עוצמתי שעובד היטב עם תיבת 6 הילוכים פלאנטרית. הרכב הטוב ביותר בקטגוריית המשפחתיות במיוחד גרסת הסטיישן המרווחת. עוצמתי יציב על הכביש איכות גרמנית ובטיחות מקסימאלית. בהצלחה
22. מספיק עם מכוניות בנזין/דיזל, תתחילו ייבא רק חשמליות!
קוקו ,   תא   (10.04.18)
נחנקנו כבר מהזיהום נחנקנו!
23. יש לי פוקוס 2016 ואני אחליף לדגם הזה...לו...
מוטי   (10.04.18)
אחרי האכזבה מהפוקוס 2012 ,החלפתי לדגם מ2016 ואני נהנה מהמנוע והגיר.
פחות מרוצה ממערכת המולטימדיה והצפיפות היחסית מאחור.
בסך הכל אוטו מאוד חזק ומהנה.
לו ימכרו פה את הדור הרביעי, עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ומערכת מולטימדיה מקורית כפי שהרכב מוצג כעת, ללא מסחרה וקומבינות מקומיות...
אהיה הראשון שאקנה.

24. קיבלתי מהעבודה בנתיים מרוצה מאד ! ! !
רוני מצקין   (10.04.18)
25. איזה גיר?
משהי   (10.04.18)
מה לגבי הגיר, האם זה גיר רבוטי?
26. מיצובישי סופר לנסר ב- 3000 שקל, עומד עם כולם באותו הפקק
מור מרדי ,   כפר סבא מערבית   (10.04.18)
לא קונה רכב חדש, חבל על הכסף, עדיף להשקיע אותו במתאמפינים
27. עזבו פוקוס!רק פיאסטה st.!!!!
בורל   (10.04.18)
תביאו את הפורד פיאסטה הספורטיבית המצויינת st הכי טובה בקבוצה שלה.!!!!!! זה הרכב שצריך להגיע לארץ ....פיאסטה st.
28. שותה דלק
(10.04.18)
29. לעולם לא אקנה פורד. להלן הסיבה...
(10.04.18)
כל השוק יודע שדגמים של פורד ששוקו החל מ 2012, עם הגיר הרובוטי, הסבו סבל רב למשתמשים. לי באופן אישי היה רכב כזה מליסינג חברה ואין לכם מושג איזה סבל לנהוג ברכב כזה. לטעמי, חברת פורד לא לקחה אחריות. זה לא שהיבואן לא בסדר. היבואן לא יכול לממן נזק שכזה. הבעיה שחברת האם פורד לא לקחה אחריות. מכוניות רבות כבר מצאו עצמם במכוני הגריטה ואחרות שוכבות כאבן שאין לה הופכין במגרשי המכירה. נזק של עשרות אלפי שקלים לקונה - כן, גם חברות הליסינג אכלו אותה. יבואן פורד הנוכחי, מפיץ שמועה שיש גיר חדש ולא בעייתי. אני לא כופר בשמועה. ייתכן שהיא נכונה. אבל לעולם לא אקנה רכב שחברת האם שלו (לא היבואן) אינה לוקחת אחריות מלאה. מדוע? תארו לכם שתיקנו רכב שתתגלה בו בעיה - חברת האם לא תיקח אחריות ולכן ידיו של היבואן יהיו קצרות מלהושיע? מה תעשו במקרה כזה? קחו למשל מאליבו שנת 2006 - אמינות פנומנאלית שום בעיה. ועד היום היבואן מזמין הרכב בריקול כדי למנוע תקלה עתידית שלעולם לא תרגיש בה. תקלה שאתה אפילו לא מבחין בקיומה. זו אחריות של חברת אם ! היבואן זה סיפור אחר. לא לבלבל !
30. העיצוב גרוע והרכב מכוער
שלמה   (10.04.18)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה