|
1. לא לקנות היזהרו אני כבר נפלתי איתו
|
|
|
|
|
3. אכן מעניין ההיבט של "שפני ניסוי"
ייתכן שבסמסונג לא ידעו על הבעיה. אולם מהרגע שאושר כי הבעיה היא בחומרה ולא בתוכנה אזי אין באמת פתרון.(החלפת מעבד לטובת השוק הישראלי הקטן לא נראית הגיונית) לצערנו אין בארץ גרסה מקבילה ל "חוק הלימון" האמריקאי. מה שיקשה על התובעים לקבל פיצוי. (הטענה של סאני תהיה שהם רק משווק ואין להם יכולת לפתור את הבעיה,ואילו סמסונג לא תוכל להתיתבע בארץ שכן היא אמנם היצרן אך לא יושבת בארץ כצד לתביעה)
|
|
|
ואין לי תקלה שכזאת. לניסיון שמתי את המכשיר ל- 20 דקות שיחה על כלום והוא לא התנתק ולא פעם אחת מאז הרכישה.. אז כנראה שמדובר במספר מכשירים.
|
|
|
5. אומרים שמצלמת הסלפי מצוינת
יכולה לתפוס את אוזני החמור של הרוכשים בשלמותם.
|
|
|
6. כל הכבוד , אולי יתחילו לבדוק את המכשירים כמו שצריך לפעמים
הבאות , אנשים גם ככה פה רצים אחרי טלפון חדש כל שנה , הגיע הזמן באמת לתת בראש לחברות האלה שלוקחות אלפי שקלים .
|
|
|
7. רכשתי חמישה מכשירים חדשים.איזה מנוולים
|
|
|
8. לי יש את הגלקסי 8 ויש לי את אותה תקלה
|
|
|
9. מה עם יצוגית על תקלת המצלמה ב 8 ?
הם לא מודים אבל יש מאות מכשירים שיש להם בעיית פוקוס במצלמה ורק לאחר "מכה" קטנה זה עובד...
|
|
|
10. גם בS8 פלוס יש לי את זה רק לאחרונה
|
|
|
11. למה לא מבקשים צו מניעה למכירת המכשירים בישראל?
|
|
|
נותן תמיכה מלאה לעורכי הדין המצויינים שעובדים לטובת כלל התושבים במדינת ישראל, דבר שילמד את חברות הטלפונים לבדוק פעמיים לפני שממהרים להוציא טלפון כדי לעשות רווח על הקונים
|
|
|
13. הנתק בשיחות פשוט מביך - אין מצב להחזיק שיחה מעל ל 15 דקות
מבלי שתתנתק!
|
|
|
14. בנוסף יש בעיה עיקרית שזה ניתוקי שיחות בתדירות גבוהה
איך מצטרפים לתביעה?
|
|
|
והשיחות נעלמות ולא הבנתי למה
|
|
|
16. לגלקסי s8 גם לא חסר בעיות
קשה להצביע על משהו ספציפי אבל בסך הכל המכשיר לא מצטיין בביצועים טובים . ניתוקים . מהירות תגובה נמוכה ועוד
|
|
|
17. המכשירים בארץ עם מעבד אחר מאשר בארה"ב (סמסונג מול קוואלקום)
לארץ הביאו גלקסי S9 עם מעבד סמסונג... בארה"ב הגלקסי (S9) עם מעבד חדש של קוואלקום, שהוא כנראה יותר טוב.
|
|
|
|
|
19. בושה לסמסונג, כל פעם סיפור אחר...
|
|
|
אני מחכה לנוט 9, וברור שהוא יגיע עם הבאג הזה מתוקן בנוסף להנחות ומבצעים רק שאנשים יישכחו מהבעיות ב S9.
|
|
|
ועכשיו אני מבין מה קורה חשבתי שאני לא מדבר ברור כל הזמן אומרים לי אני לא מבין אותך
|
|
|
זבל של מכשיר , כ ל חצי דקת שיחה 10 שניות של שקט . עבדו עליי
|
|
|
23. איך מפצים לקוחות בתביעה ייצוגית...?
|
|
|
24. אשמח לעזור בכל מה שצריך
רכשתי את המכשיר לפני חודש וחצי ואין באפשרותי לקיים שיחה באופן תקין. סמסונג לא לוקחת אחריות וטוענת שיש לחכות.
תביעה ייצוגית אולי תעזור במקרה כזה. כל הכבוד. אשמח לעזור באם צריך משהו.
|
|
|
25. גם בשעון 3 gear יש תקלה במדפסת הדופק
לאחרונה רכשתי את שעון הדגל 3 gear ומהר מאוד התברר לי כי השעון לא יכול לתת נתוני דופק מדויקים ואמיתיים לפעילות גופנית בניגוד לפרסום.
הכנסתי את השעון פעמיים למעבדה ללא שהצליחו לפתור אותה כמובן שלא הסכימו להחזיר הכסף או להחליף שעון.
לא לקנות שעון gear 3
|
|
|
26. מה הכוונה שלא ניתן להקליט? אי אפשר להקליט שיחות נכנסות??
|
|
|
27. רכשתי יומיים אחרי ההשקה והייתי בטוח שהבעיות אצל אחרים כי הרי
נקווה לפיצוי הולם, סומך על סמסונג שלא יחזרו על הטעויות של אפל מול הצרכנים
|
|
|
28. למה לקנות יקר כלכך. ישנם מכשירים יפים ב100 דולרים מנסיון.
|
|
|
29. אנשים עדיין לא למדתם? לא ממהרים לקנות. תנו לאחרים להתנסות
חניאל קורן , |
מושב ניצני עוז |
|
(16.04.18) |
שאחרים יתנסו קודם ואחר כך תדעו אם זה טוב או לא. כל כך מהר שכחתם את בעית הסוללות המתפוצצות בגלקסי ההוא, איני זוכר את המספר (אולי 7 או 6?)? זה מראה שסמסונג ממהרת להוציא מוצרים לשוק מבלי לבדוק אותם היטב קודם.
|
|
|
30. התקלות גם בארצות אחרות, לא רק בישראל.
| |