תרבות ובידור  אמנות
עיצוב עם קריצה ואומנות שהולכת על בטוח: שובו של יריד "צבע טרי"
דבי לוזיה
פורסם: 27.04.18, 08:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות ב-17 דיונים
1. ביריד מסחרי קשה למצוא אמנות טובה
אפרת   (27.04.18)
2. למה אין שום דבר מגרה ומעניין בתמונות שנבחרו לקדם את התערוכה?
ארז ,   רעננה   (27.04.18)
3. איזו אומנות זו? זה הזוי ברמות
(27.04.18)
4. מגבלת המחירים מונעת ממני להשתתף, אז הייתי מראה לכם איזה waw.
(27.04.18)
5. תערוכה שהיא חובה אסור לפספס ולהחמיץ.
הורים צפון חיפה.   (27.04.18)
6. כתוב רע מאוד. עדיף לשלוח עיתונאי ליריד, לא בעלת גלריה.
(27.04.18)
7. ריהוטים אוטומוטור צבע טרי ירידים מסחריים בתשלום ללא תמורה
צבע יבש ,   תל אביב   (27.04.18)
8. תוכן שיווקי במסווה של כתבה
(27.04.18)
9. בישראל כמו כל דבר החשיבה הוא קודם כמה כסף נרוויח מכם
א   (27.04.18)
10. ביקרתי בפתיחה והיה מרגש
פזית   (27.04.18)
לא ידעתי שיש לנו כאן כל כל הרבה כשרונות. בעיצוב באומנות. כל הצעירים האלה, נפלא! אל תחמיצו. לא קורה כאן בכל יום, בטח שלא כזו השקעה. שאפו!
11. איזו כתבה אנמית, שטוחה, משמימה!
אלירז ,   תל אביב   (27.04.18)
ככה כותבים על אירוע אמנותי? חפיף, לא מחייב, שטחי ביותר ואפילו מתחנף.כמי שביקר אמש: הביקור בצבע טרי מוכיח שהפרוייקט "התבגר"? נהפוך הוא! כל חובב אמנות ממוצע יוצא מהיריד עם תחושת בחילה קלה (או קשה) מרוב הצונאמי הזה של קיטש מתחנף, הכל צפוף, אנטי אמנות ממש מבחינת הגישה לאמנות, הגלריות המעטות מציגות את הסחורה הכי גרועה שלהם, גלריה גורדון הותיקה עולה על כולן בתת רמה הממוסחרת לעייפה, בתוך מתקפת הקיטש ההמוני הזה (צרת התרבות רגב היתה בודאי נהניית! ) הזאת הולכות לאיבוד מצער מספר קטן עבודות ראויות שנעשה להן עוול.ראו הוזהרתם!
12. יריד די עלוב
צבע לא טרי בכלל   (27.04.18)
13. אומן = נגר. אמן = צייר וכו׳.
בושה   (27.04.18)
להוריד את ה-ו׳!! בעלת גלריה לא יודעת ההבדל???
14. 50 ש״ח לכרטיס זו גנבה!!!
אבי   (27.04.18)
15. כיף של ארוע - אין הרבה ערים בעולם עם ארוע כזה כל שנה !
יואב ,   רמת גן   (28.04.18)
16. יריד מרשים. הרבה כישרונות ואמנות
רן   (28.04.18)
יפה לראות עשייה אמנותית פורחת.
הרצון למכור הוא חלק מהאמנות.
17. היינו וראינו
ק   (28.04.18)
היינו וראינו.
אנחנו מבקרים בהרבה תערוכות בינלאומיות בתחומי אמנות מגוונים והנה התרשמותנו.
הארגון בינוני.
אין אפילו שלטי אכוונה בסיסיים לשטח התערוכה וכמובן שהגענו בטעות לכנס ג'ודו שהיה באותו יום.
הכי בסיסי לשים שלטים?
ביום הפתיחה שחייב תשלום כניסה בחמישים אחוז יותר מיום רגיל היו הבטחות לתמורה על הגביה העודפת וגם כאן הבנות המארגנות שמדגישות את טהרת הארגון והניהול ואת היות התערוכה כבר שנה עשירית לא טרחו לידע מתי והיכן מתקיימים האירועים המיוחדים לפתיחה. למשל בנות מחלקים פליירים עם שעות כדי שנבנה את הביקור בהתאם. כלום.
האם שווה לשלם כניסה 50% יותר על כלום?
בנות. התשובה היא לא.
באשר לתצוגה. מצאנו השנה ארבעה מציגים שבזכותם שווה מאד להגיע לתערוכה. ולכן מבחינתנו התערוכה בהחלט מוצלחת גם אם רוב המוצגים חלשים.
אמנים מסויימים בעיקר בתחומי טכניקות דפי הפורצלן היו מדהימים והצעירים הללו בעלי כשרון מבטיח. גם עבודות העור היו איכותיות ביותר.
בתחום הציור ניכרת חולשה גדולה של המארגנות.
התערוכה בהחלט לא מייצגת את סצנת הציור בארץ.
חזרה לכתבה