|
1. שנה שעברה טסתי איתם, והטיסה איחרה גם בהלוך וגם בחוזר
|
|
|
2. ממליצה בחום על עו''ד פאי
מקצועי ויסודי מאד. מניסיון.
|
|
|
3. hope elal will learn what is responsibility and srvice
|
|
|
טסתי איתם ברציפות מדנמרק ללונדון וחזרה במשך כמה חודשים. הם אחרו ב5 מתוך 11 טיסות הלוך וחזור. שלושה אחורים היו מעל 6 שעות. התירוץ של מזג אוויר היה שקר ברור כי בדקתי בזמן אמת במכ"ם טיסות אונליין וגיליתי מספר טיסות של איזיג'ט באוויר באותו נתיב כשמזג האוויר צח וצלול. קשה לתבוע חברת תעופה במדינה כמו דנמרק, אבל בכל זאת הייתי צריך לעשות את המאמץ ולא לוותר להם. בכל מקרה הפסקתי לטוס בלואוקוסט.
|
|
|
5. איזיט מבטיחים שישלמו פיצוי - ובפועל לא משלמים!
|
|
|
6. לי לא היו מוכנים לשלם בגלל שהטיסה בוטלה עקב מזג אוויר!!
|
|
|
7. WizzAir offered me 10 USD in coupons after 2 days delay
Told them to stick their coupons and even if they'd offer me 1 million USD I would NEVER EVER fly with them
They are the MOST insecure airlines flying from Israel, its matter of time until accident would happen
|
|
|
8. איזיגט לרוב מדייקים
דני פ. , |
בית יצחק |
|
(01.05.18) |
מנסיוני איזיגט יותר מדייקים מאלעל ובריטיש אירוויס ונתונים תמורה הוגנת למחיר לכל התובעים צריך לזכור שמדובר פה על 12 - 15 נוסעים כך שההחזר לנוסע הוא קצת מעל 1200 שקל
|
|
|
9. פששש 6 אלף לכל משפחה, נחמד
בכל מקרה בדרך כלל איזי ג'ט יוצאים בזמן, מוזר שככה
|
|
|
|
|
|
|
12. בגלל זה אני טס רק אל על- החברה הלאומית שלנו!!!
|
|
|
13. כבר לא חברת התעופה הלאומית אלא חברה פרטית כבר כמעט 20 שנה
לא בהכרח רוצה להרגיש , |
הכי בבית בעולם |
|
(01.05.18) |
|
|
|
14. קרה לבעלי עם טורקיש. שלחתי מכתב. קיבל פיצוי מעל ומעבר
כל הכרטיס עלה כ4000. הבעיה היתה היתה בחזור בלבד. שילמו מעל 3000. יש כאלה שמפצים בלי צורך בבית משפט. הספיק מכתב
|
|
|
15. כרגיל, כל כתבה על איזושהי חברת תעופה, כל החארות
מתנפלים על אל על, |
|
|
(02.05.18) |
לא מתאים לכם אל תטוסו אל על, יותר טוב בשביל נוסעי אל על הנאמנים והמתורבתים,
|
|
|
16. הפכנו את התביעות לספורט לאומי .כמו העו"ד
בתמונה שנראה מייאש לחלוטין כמו חבריו הרבים
מידיי בארץ
|
|
|
17. אחרו לי אכלו לי שתו לי, בכיינים.
אז קורה שמאחרים, חברת תעופה זה לוגיסטיקה אדירה ותפעול מסובך ויש תקלות אז מה קרה? אני טס לא מעט, המון עם אל על והמון בחברות לאוקוסט, לרוב הכל טוב, אז מידי פעם יש איחור. מה קרה, אפשר לחשוב שהשמיים נפלו ושכל המתלוננים והבכיינים מושלמים. שמשתמשים במערכות שינוע המונים מורכבות, צריך לקחת בחשבון בשיקול הכללי גם טווח תקלות אירוחים והפרעות. אף חברה בהגדרה לא שמה לה כמטרה להתעלק ולעשות רע לנוסעים. ותקלות קורות. אז בלי להתבכיין. כי כל הניצול הזה של לקוחות בכיינים ונצלנים עולה כסף שמגולגל עלינו הנוסעים.
|
|
|
18. מה המס' תיק של הפסק דין הזה? ממש מעולה
|
|
|
19. זו כתבת פרסום מטעם אהוד פאי
פניתי אליו וכלל לא השיב.
| |