דיגיטל  אינטרנט
לא, פייסבוק, פרסומת לחומוס היא לא נאום הסתה
הגר בוחבוט
פורסם: 02.05.18, 16:18
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות ב-7 דיונים
1. יהיה מעניין - למי שיש יותר קולות, יוכל להעביר יותר פוסטים
יסמין ,   צפון   (02.05.18)
אם זה בא לגבי דעת הרוב - קבוצה מסויימת יכולה לאסוף קולות בעד פוסט מסית, בעוד שקבוצת המיעוט שנגדה הפוסט לא תוכל לגייס מספיק תמיכה להוריד אותו.
גם הפוטנציאל לסמן דברים תמימים בתור מסיתים רק בגלל שמי שהפיץ אותם עיצבן קבוצה גדולה של אנשים בנושא אחר - גדול למדי.
2. יש סיבה לכך שהפסקתי להשתמש בפייסבוק
(02.05.18)
3. ככה מאמנים את מערכת הAI
רועי   (03.05.18)
אפילו 20 דקות של פעילות אוספות מספיק מידע.

פייסבוק רוצה לרצות את המשתמשים. מה שהם חושבים שזו הסתה, גם היא חושבת שזו הסתה. עכשיו פייסבוק יודעת מה הם חושבים על כל הפוסטים שנקראו ואנשים הגיבו אליהם במשך 20 דקות. לא באג ולא בטעות
4. אבל פוסטים אנטישמיים והסתה נגד ישראל מתפרסמים חופשי
(02.05.18)
5. אתם הנסיינים
(02.05.18)
הבינה המלאכותית דורשת "אימון".
האינפוט מהמשתמשים יהווה בעצם את האימון הזה...
6. ממליץ לפייסבוק להוסיף כפתור האם פרסומת ולגבות כסף מאלו שכן
אמנון   (03.05.18)
אולי חלק מהאנשים יחשבו פעמיים לפני שהם מעלים ספאם, אם הם יצטרכו לשלם עבור הפרסום.
7. סוף חופש הדיבור בפייסבוק
רועי   (03.05.18)
המושג שכתוב שם באנגלית הוא hate speech , והתרגום שלו זה לא הסתה. הסתה זה מושג משפטי יחסית ברור שכולל הנעה לאלימות. hate speech״ הוא מושג כללי ביותר ותרגום יותר נכון שלו זה ״דיבור פוגעני״ - מושג הרבה פחות ברור ופתוח לפרשנות לכל אחד. מה שפוגע בי לא בהכרח פוגע בך וכו׳. בארה״ב היום המושג הזה בעיקר משמש לסתימת פיות למי שלא בא לו לשמוע דעה אחרת, וכל משפט הופך להיות ״פוגעני״. פייסבוק בדרך לשם.
חזרה לכתבה