רכב  מבחני דרכים והשקות
סקודה קארוק בנהיגה ראשונה - מכוון לצמרת
ניר בן זקן
פורסם: 09.05.18, 08:23
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 104 תגובות ב-62 דיונים
1. ב י ש ר א ל - רוכש הרכב נעשק ע"י 2, המיסוי, ויבואן מונופולי.
דנדי ,   אוקלנד, ניו-זילנד   (09.05.18)
כי :

ב י ש ר א ל - סקודה קארוק ידני עולה מ- 0 0 0 , 0 3 1 אלף ש"ח.
______________________________________________________________

ב ש ו ו י ץ - סקודה קארוק עולה מ- 25,530 CHF שזה בשקלים רק 92,000 אלף ש"ח בלבד.
______________________________________________________________

ב נ י ו - ז י ל נ ד - סקודה קארוק עולה מ- 38,990 NZD שזה בשקלים רק 98,000 אלף ש"ח בלבד.
______________________________________________________________

ב ש ב ד י ה - סקודה קארוק עולה מ- 215,600 SEK שזה בשקלים רק 88,000 אלף ש"ח בלבד.
______________________________________________________________

ב צ ' כ י ה - סקודה קארוק עולה מ- 529,900 CZK שזה בשקלים רק 89,000 אלף ש"ח בלבד.
_______________________________________________________________

מיסוי עשקני + יבואן יחיד מונופולי = מ ח י ר - ג ב ו ה - י ו ת ר- מ כ ל - מ ק ו ם - א ח ר- ב ע ו ל ם.
2. סוף סוף אלטרנטיבה עדיפה על הקוראניות
גיל   (09.05.18)
שלושה טוסונים שהחליפו אחד את השני רק כי לא היתה לנו אופציה אחרת. אנחנו מחכים כבר הרבה זמן שהקארוק הזה יגיע.
3. מכוער מבפנים
דני   (09.05.18)
קודר ומכוער מבפנים. מנוע 3 צילינדר רועד. גיר בעייתי. מחיר מופקע. המיסוי שודד אותנו פעם ראשונה. היבואנים עם הקרטל שלהם פעם שנייה. מחיר הזוי לרכב שממותג באירופה כזול וחסכוני
4. לא ברור לי ההחלטה לא לשים מצלמת רוורס
פרגית   (09.05.18)
גם באוקטביה רק מרמת הגימור השניה יש מצלמה, למה לחסוך? זה כל כך חשוב הדבר הזה.
5. יקר יקר יקר יקר יקר יקר מאוד מאוד מאוד מאוד
דרקון   (09.05.18)
למה למכור רכב במחיר שחיטה
אחריות רק אבל רק 2 שנים בלבד

לכן לא לקנות לייבש את היבואן
6. 12 ק"מ לליטר למנוע 1 ליטר זה המון......................
(09.05.18)
7. לא ברור לי איך יאיים על הקוריאניות
לא שווה מחירים כאלו   (09.05.18)
לקוראניות אחריות יותר ארוכה ללא תוספת מחיר, זולים יותר, סחירים יותר.
סקודה סתם חזי...עם המחיר, בסכומים האלו הרכב לא מהווה פונקציה בתחרות.
8. בארץ נמכרים יותר ספורטז' מאשר בגרמניה עם 84 מליון תושבים
יעקב   (09.05.18)
אבל לעומת זה הסקודה והסיאט נקלטו מידית בשוק
לא מספרים כמו טיגואן (בערך פי 7 מספורטז')
בארץ לא תהיה תחרות גדולה כי סקודה יכול לספק רק 2500 מכוניות בשנת 2018
בגלל לחץ הזמנות מסיבי מכל העולם
9. פורד קוגה החדשה עם 180 כ"ס בדגם הכי בסיסי לא רואה אותה ממטר
ירון ,   גבעתיים   (09.05.18)
פורד קוגה החדשה עם 180 כ"ס בדגם הכי בסיסי לא רואה אותה ממטר
10. הם עדיין מתעקשים על שנתיים אחריות בלבד?
(09.05.18)
11. הסקודה
נחום   (09.05.18)
מחיר התחלתי של 180,000 שקל זה מחיר גבוה מאוד לכן עדיין הספורטאג תהיי מקום ראשון במכירות
12. איפה הפזו 3008 ואיפה הקובייה הצכית המכוערת הזאת
לן   (09.05.18)
13. לא מסתכן עם רכבי קבוצת פולסווגן
אופיר   (09.05.18)
רק יפני
14. לצמרת של הליפט במוסך
רובי   (09.05.18)
15. לא מתעקשים
אהרן   (09.05.18)
לא, בתוספת של אלף שח תקבל אחריות ל3 שנים
16. חווית נהיגה??איפה אפשר לחוות בארץ "חווית נהיגה"? בכבישים הפק
אבי ,   רחובות   (10.05.18)
הפקוקים? בין הנהגים הישראלים חסרי תרבות הנהיגה? אווילות לשמה. קנה רכב
שיוביל אותך בצורה ומחיר סביר,מנקודה לנקודה וזהו.
את "חווית הנהיגה" שאכן קיימת,תחפשו במדינות מתורבתות ולא במדינת הערסים.
17. קיה ספורטאז יותר יפה ויותר מפנק
מרוצה   (10.05.18)
18. רכבים בקטגוריה הזו לא ממש טובים בכלום. חוץ מקצת פוזה..
אדם   (10.05.18)
עבדו עליכם זה לא שווה את ההפרש בכסף. מוכרים בינוניות מינוס כאילו זה משהו משהו חח
19. ירושלים
הוגו צאבס   (10.05.18)
סקודה תיבת הילוכים מחליקה וביטוחים ותיקונים בשמיייםם
20. תג מחיר שהפך לנורמה...
סטס   (10.05.18)
אתם הבנתם את זה חמורים?
140000 זה כבר נורמה...
מעולה,רץ לקחת הלוואה,קצת שעות נוספות ושיהיה בסדר
21. רוב רכבי הפנאי האלה נותנים קצת מכל דבר והתוצאה מאד מאכזבת
(10.05.18)
22. פשוט הזוי איך מזיינים את האזרח עם המחירים האלה
סטס   (10.05.18)
23. אתה מתכוון ה מ ו ן דלק ?
ועוד כעשהיא חדשה!   (10.05.18)
24. חחח, מנוע 1.0 עם 3 צילינדרים
(10.05.18)
25. וגם ביטוח ע ו ש ק + 30,000 ש"ח אובדן ערך בשנה ראשונה
מ ד ו ר ת כסף   (10.05.18)
26. אני קונה שלוש כאלה במחיר של אחד בניויורק סיטי
ozut   (10.05.18)
27. מזדה עם 150 סוסים לא רואה את השקודה ממטר
אבי   (10.05.18)
28. לא אקנה מנוע 1000
מנוע 1000?   (09.05.18)
ברדשותי יטי 1.2 ,בירידות כשרוצים לבלום עם כוח המנוע מרגישים את גודלו הצנוע של המנוע .מנוע 1000 יניה בעייתי אף יותר . מלבד זאת זה רכב גדול ,לא מאמין שמנוע 1000 יאריך חיים .
תוסיפו את הבעיות הידועות של רכבי VAG ,
קלאצים הולכים אחרי כ 70000 קמ ,משאהת מים אחרי כ 50000קמ .
אין מה לדבר על שנתיים אחריות ,לצערי אחפש יצרן אחר
29. מתי כבר אנשים יבינו שקרוסאובר זה זבל!!!!!!!!!
sdf   (09.05.18)
לא הנעה אחורית לא הילוך כוח כלום. זה לגיפ . איזה יתרונות יש לו על רכב רגיל כלום!!!!!! רק פוזה לבובן הממוצע של "כאילו גיפ "
30. לקנות גיר רובוטי זה כמו לקנות מדפסת (הסבר בפנים)
א.   (10.05.18)
הדיו נגמר כל זמן מסויים, בדיוק כמו הדאבל קלאצ' אחרי כל 30 אלף ק"מ במקרה הטוב. ואז צריך להחליף בתשלום צנוע של 4500 שקל. רק שכאן אתם נדפקים כפול: גם ה"מדפסת" עלתה לכם המון, וגם ה"דיו". אל תהיו פראיירים, ותקנו רק מדפסות עם דיו שלא צריך להחליף.. יצרני הרכב והיבואנים צוחקים כל הדרך אל הבנק, הגיר הרובוטי הגדיל את הרווחים שלהם במונחים אסטרונומים.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה