|
1. ב י ש ר א ל - איך עובדים עליכם עם האיוניק בעלת המיסוי הנמוך:
MR. PIERRE , |
TORONTO, CANADA |
|
(09.05.18) |
ב י ש ר א ל - יונדאי איוניק היברידית (לא נטענת) עולה מ- 0 0 0 , 6 3 1 אלף ש"ח. ______________________________________________________________
ב ק נ ד ה - יונדאי איוניק היברידית (לא נטענת) עולה מ- 27,598 CAD שזה בשקלים רק 77,000 אלף ש"ח - ב ל ב ד. ______________________________________________________________
הפרש ופער גרנדיוזי ותמוהה שלא אמור להיות בגלל המיסוי הנמוך של 0 0 0 , 9 5 אלף ש"ח ?? !!!!!!!!! ??? ______________________________________________________________
|
|
|
2. הרכב הנמכר בישראל והמחשמל ביותר
|
|
|
מהן רמות הקרינה של רכבים היברידיים מתוצרת טויוטה?
|
|
|
5. לא ניתן לקבוע כי ליושבים ברכב
אז לא ניתן לקבוע כי ליושבים ברכב נשקפת סכנה בריאותית כתוצאה מחשיפה לקרינה בלתי מייננת וגם על סלולארי, טאבלטים, לפטופים אומרים את אותו הדבר וגם על הראוטר ומגדילי הטווח שיש בכל בית. גם על אנטנות סלולאריות שיש ליד כל מבנה. וגם על קווי מתח גבוה שעוברים בסמוך למגורים. ובקיצור כולנו מוקפים בקרינה בלתי מייננת במשך כל היום ואמרים שזה לא מזיק נראה לי שעוד 50 שנים מהתקופה הנוכחית נתחיל לראות את כל ההשלכות של הקרינה הזאת.
|
|
|
6. יופי.... העיקר העולם יהיה נקי יותר אבל בני האדם ימותו מקרינה
פשוט גאוני!!!!
|
|
|
7. שטויות במיץ תפוחים , הידעתם שגם יש קרינה בבננה?
אנשים כל היום עם טלפונים סלולריים נורות פלורואסנט ומיליון דברים אחרים. אתם מוקפים בקרינה בעוצמות מטורפות. והדבר האחרון שעלול להשפיע עליכם זה הקרינה מהאוטו ההיברידי. בקיצור, שטויות במיץ תיקנים אסייתיים לבנים טרופים.
|
|
|
גם לטויוטה דגמים היברידיים.למישהו יש מידע על כך?
|
|
|
9. מה עדיף מוות מעשן וחלקיקים מסרטנים או קרינה אלקרטרו מגנתית
אלקטרו מגנטית כמובן!! הדיזל שאנחנו נושמים הרבה יותר גרוע!
|
|
|
כי לא יתכן שלא תהיה קרינה אלקטרונית גבוהה כאשר יש תנועה מהירה של מטענים חשמליים רבים האופינית לפעולות בלימה והאצה של מנועים חשמליים ברכבים היברידיים. זאת פיזיקה פשוטה.
הדבר מסוכן במיוחד לנשים בהריון ולילדים ואף לגברים בוגרים.
ניתן למסך את הקרינה אבל הדבר יביא להגדלת המשקל והעלות של הרכב לכן היצרנים חוסכים על חשבון הציבור שלא מבין בעניין.
|
|
|
11. מתברר שהנסיעה ברכב ושיחות בנייד ברמה של טיפול מונע
|
|
|
12. *******אם זה נכון זה מטורף. זה חייב לבית משפט***************
|
|
|
13. אני כבר שנים אומר את זה ואף אחד לא מתייחס
|
|
|
14. איזה שטויות.. בארה״ב ובאירופה בודקים בלי פשרות
שמה לא מחפפים אלא עושים בדיקות מקיפות.
|
|
|
בדקתי עצמאית והקרינה הייתה במושב האחורי 0.3 שזה כלום מותר בתקן 4 אז הרכב מותר לנסיעה חופשית
|
|
|
16. ספינת הדגל טבעה מרצדס
כנסו לגוגל ורשמו ספינת הדגל טבעה מרצדס וגלו את הבלוף של כלמובלוף
|
|
|
17. בואו תראו 83 מיליגאוס במושב האחורי באיוניק שלי.
החזרתי לחברה
|
|
|
בנסיעה המנוע הבנזין מטעין את המצבר ולכן יש את הקרינה. הקרינה רק בנסיעה. לאומת זאת ברכבים שהם רק חשמליים אין קרינה בזמן הנסיעה כי אין מה שיטעין את המצבר, הקרינה היא כאשר הרכב מחובר לשקע ובזמן הזה גם ככה הרכב לא נוסע ואין אנשים בו
|
|
|
19. כל העולם מטומטמים ורק אצלנו חכמים! תביעה מיותרת
|
|
|
20. עוכרי הדין מחפשים לעשות קופה ! לא יצא מזה כלום בכל העולם
בכל העולם נוסעים מליוני רכבים היברידיים כולם מטומטמים ורק אנחנו חכמים!
|
|
|
21. מדוע לא נבדקת רמת הקרינה במבחני רכב?
אור השמש מגרש חושך |
|
|
(09.05.18) |
אינני יודע מי צודק. למען האמת, אין לי אפשרות לדעת. אבל אם הנושא מעלה שאלות, מדוע לא נבחנת רמת הקרינה במבחני רכב ב YNET באמצעות מודד בלתי תלוי? מדובר במידע בעל ערך לקוראים ואפילו לגופים ממסדיים שמזמינים את כלי הרכב עבור אנשיהם. ועוד שאלה בנושא: האם הטמפרטורה הנמדדת ברכב משפיעה על רמת הקרינה ואם כן כיצד?
|
|
|
22. הזמינו היבואנים שאין להם היברידיות ורואים איך הפרנסה נעלמת
מנחש שאלו יבואנים של רכבים אירופאים + מאזדה וסוברו. זה כמו שהעגלונים ניסו לעצור את המכוניות הראשונות . עוד זמן קצר לא יעלה לכביש רכב מזהם שאינו חשמלי או היברידי. את הדיזלים המסרטנים כבר זורקים מהכביש באירופה.
|
|
|
23. בתור עובד כלמוביל לשעבר...
המנהלים הבכירים לא נוגעים בהיברידיות, ישנה קרינה מסוימת שניתן "לשחק" עם תוצאותיה בהתאם לאופי המדידה, טמפרטורה, מהירות וכ'ו... קחו בחשבון שישנה קרינה מסוימת ברכבים אלו - גם אם עומדת בתקן, גבוהה יותר מרכב לא היברידי - כל אחד יעשה את שיקוליו. אישית אני חושב שעדיף רכב בנזין חסכוני עם מנוע קטן - מספיק חסכוני ולא מצריך את תהליך יצירת הסוללה המזהם מאוד - עד שיצרני הרכב לא יבודדו את הקרינה לרמת רכב מנוע בעירה רגיל, הייתי ממליץ לא להוסיף עוד על הקרינה שכולנו סופגים מפחם בקירות הבתים / ניידים / אינטרנט ועוד...
|
|
|
24. ידוע לכול שמשרד התיקנים חוטא לתפקידו
מושחתים נמאסתם |
|
|
(09.05.18) |
|
|
|
25. אישור משרד להגנת הסביבה נתון לעיני כל אחד
יכולים לבקש.
|
|
|
26. בודקי קרינה ועורכי דין שרלטנים ותו לא.
איך סוללות מתח ישר פולטות קרינה? גאוס מתהפך בקיברו . רק ליד המנוע החשמלי והממיר וזה גם עם כיסוי מתאים.
|
|
|
הגיע הזמן שגם היושבים מאחורה "יהנו" מקרינה, עד היום רק הנהג והיושב לידו "נהנו" מהקרינה של הסלולרי שמוצמד לדש בורד. אנחנו חיים בסביבה קורנת, רשתות מתח גבוהה של חברת החשמל, תחנות טרנספורמציה רשתות סלולוריות ולא עושים כלום. מה פתאום נתפסו למכוניות חשמליות?
|
|
|
28. חברת החשמל העבירה קו מתח גבוהה {קו 400} שחוצה את רמת בית שמש
מתחת לקו המתח הגבוהה בונים בניינים חדשים והחרדים קונים כמו לחמניות דבר אחד הם לא מבינים תסתכלו מעל ותראו קו מתח גבוהה של 400 מגה של חברת החשמל מי אישר להעביר אותו וכמה כסף שילמו אני לא יודע אך מי שקונה שם דירה כנראה שהמוח שלו הספיק להתבשל בקרינה
|
|
|
29. משרד להגנה הסביבה אישר
נא לשנות את הכותרת המופרכת שמשנה את החשיבה של האנשים
|
|
|
השדה המגנטי של כדור הארץ הינו 500 מילי גאוס, שזה פי 125 מזה המומלץ לפי הכתבה.
אני עומד להגיש תביעת ענק נגד מי שתיכנן את כדור הארץ עם כזה שדה.
מישהו מיצטרף?
מצד שני בלי השדה הזה, היינו חוטפים קרינה קוסמית מטורפת.
רגע, עז אני אתבע את מי שתיכנן את הקוסמוס, עם כזו קרינה קוסמית מטורפת.
מישהו מיצטרף?
| |